Pročítal jsem fórum, ale vysloveně takovéto téma jsem nenašel. Pokud někomu připadá stupidní, nechť promine a věnuje se něčemu jinému.
Je mi jasné, že se nedá paušálně říct, jaká je životnost určitého modelu auta. Ale každý může podle svých zkušeností říct, jak staré auto s jakým počtem najetých kilometrů ještě provozuje, nebo kdy už ho přestal používat... a třeba taky co s ním předtím dělal, v jakých podmínkách ho provozoval atd.
Možná bych se měl spíš přiznat, o co mi jde.
 Uvažuji o koupi ojeté Multiny, protože na rozdíl od většiny populace se mi to auto moc líbí... a připadá mi nadmíru praktické. Ale taky potřebuju auto, které nebudu muset moc často vozit do servisu... protože nejsem moc technik a sám doma si na něm neudělám skoro nic.
 Uvažuji o koupi ojeté Multiny, protože na rozdíl od většiny populace se mi to auto moc líbí... a připadá mi nadmíru praktické. Ale taky potřebuju auto, které nebudu muset moc často vozit do servisu... protože nejsem moc technik a sám doma si na něm neudělám skoro nic. Mám vyhlédnutou Multiplu z roku 2001, CNG (to je jedna z věcí, kvůli které bych ji chtěl) naježděno má 178000, což je za těch osm let docela hodně. Pochopitelně nevím, kudy a jak s ní kdo jezdil. V autobazaru jsem zatím předběžně domluvený na zkušební jízdě, ale nevím, kolik toho při ní poznám. Nemám známého auto-znalce, který by mi na to koukl a nezávisle poradil. Je jasné, že po těch kilometrech a navíc s tím, že CNG verze je o kus těžší, se dají třeba očekávat všechny ty oblíbené legrácky kolem přední nápravy atd. Ale třeba už to předchozí majitel řešil a zas chvíli to vydrží.

No, je mi jasné, že tady nemůže nikdo radit, jestli do toho jít nebo ne...
 Ale třeba by se dalo nějak dát pár příkladů dohromady a velmi zhruba zkusit zavěštit, jak to s Multinkama obecně je. Najde se třeba víc příkladů těch, které mají za sebou přes 200K a ještě vesele jezdí? Nebo spíš většina konstatuje, že po nějakých 150K "už to nějak není ono" a čím dál tím víc se musí něco řešit...?