Stránka 1 z 1

CTRL. FAULTY

Napsal: 04 zář 2006, 13:07
od mira.jitka
Už po druhé od koupy vozidla se mi stalo že se mi během jízdy rosvítila kontrolka poruchy řídící jednotky a zapískalo. Na počítači se objevilo ENG. CTRL. FAULYTY Contakt Garage. Byl jsem na počitači ale ukazovalo to neznámou chybu. Byl bych rád kdyby někdo z vás kdo fandí těmto autům mi dal vědět co to znamená. Děkuji Mira :cry:

Napsal: 05 zář 2006, 09:32
od srokis
Tak přesně tohle se mi včera stalo rovněž poprvé. Začalo to pískat a hlásit uvedenou hlášku. Mám auto na CNG a při výskytý této chyby se to automaticky přepne ihned na benzín a auto jede normálně dál s tím, že svítí červená kontrolka motoru na přístrojovce. Stačí vypnout klíč a znovu nastartovat a závada na nějakou dobu je pryč. Dnes to neudělalo vůbec. Taky nevím co s tím. Doufám, že někdo dokáže poradit. :(

problém

Napsal: 05 zář 2006, 10:59
od mira.jitka
to vypnutí klíčku nepomáhá a jezdit stále na počítač se mi také nechce.Poraď te co s tím.

Napsal: 08 zář 2006, 08:48
od Dodo-multipla
nevim, zda je to to same
me to take napsalo tu hlasku, ale pri tom i chcipalo auto
delo se to na delsi jizdu na neutral nebo pri brzdeni motorem
nakonec se zjistilo, ze to dela nejaky kabel, co vede k synchronizatoru svicek, aby se hodila jiskra, jak ma
ten kabel je veden dost nestatne nekde kolem casti motoru, ktera se toci a kabel se porusi
natahl se novy kabel a vyvedl se jinym mistem, od te doby pohoda

Děkuji

Napsal: 08 zář 2006, 09:57
od mira.jitka
Děkuji za radu,už jsem také přemýšlel nad tím zda nějaký káblik má špatný kontakt. Budu se muset na to o víkendu mrknout. Ale je mi divné že když na počítači zadal rok výroby 2001 tak se ukázala neznámá chyba a když rok 2004 tak se mu ukázalo vada katalizátoru,vibrace v motoru a neznámou chybu kterou jednotka nedokáže určit. Vymazal to a po zhruba 200km se to rosvítilo znova. Jinak nic se nezměnilo na chování auta, prostě všechno běží jak má,jen se stále svíti ta kontrolka řídicí jednotky a po startu to zapíská s tou hláškou. Nevým co by to tak mohlo být,snad někdo má stím zkušenosti a poradí. Dík Míra :roll:

Napsal: 11 zář 2006, 09:09
od Pavkoka
Ahoj, možná to není přímo k tématu, ale chci se podělit o jednu zkušenost. Mám svou MULŤU už skoro 2 roky. Jednu dobu se mi při dobržďění s motorem nebo při prudkém přidání plynu nepravidelně rozsvítila kontrolka vstřikování a bylo cítit znatelný úbytel výkonu. Někdy pomohl "restart" = vypnutí a po chvilce nastartování motoru, někdy ne měřením nic nezjistili ... až jednou v servise mi jeden technik poradil, pod plynovým pedálem je čidlo, někdy nutno vyfoukat binec - v mém případě :oops: stačilo posunou podlahový kobereček který rohem zasahoval nad čidlo a částečně jej překrýval ... a od té doby si jej hlídám a je po problémech.

Mira

Napsal: 11 zář 2006, 20:18
od mira.jitka
Nevím jestli to je stejné u benzinové verze,ale hned zítra se na to kouknu. Ani bych netušil,že tam nějaké čidlo je. Děkuji ti za radu :lol:

Napsal: 14 zář 2006, 16:41
od srokis
Tak jsem dneska zajel se svou sporadickou závadou (viz. info v minulém příspěvku) do servisu a po napíchnutí na PC to vypsalo následující závadu:
sonda O2 (blok válců 1, sonda 2) - závada v obvodu vyhřívání
Bohužel, v servisu už mi více poradit nikdo z mechaniků nedokázal. :cry: Takže, jsem tam kde jsem byl. Snad dokáže poradit někdo z vás tady na fóru. Za případné odpovědi předem děkuji.
srokis Multinka 1,6 CNG r.v.2000

nebude to uvolněným konektorem plynu?

Napsal: 07 říj 2006, 10:57
od Bigholy
Zkuste zkontrolovat konektor kabelu plynového pedálu. Často se stává, že se uvolní a pak se projeví zejména na hrbolaté vozovce krátkým výpadkem signálu. U strarší verze se objeví signálka servisu a na diagnostice si s tím neví rady. Doporučuji prostříkat kontaktolem a stáhnout páskou.

Napsal: 19 pro 2006, 06:44
od Miroslav Kratochvíl
Včera jsem se zaregistroval, mám multiplečku od 11/2000, ale toto fórum jsem objevil včera :D
Podobný problém jsem měl poprvé ve Vídni - stálo mě to 120 euro, nic neopravil, motor šel trochu nepravidelně. Problémy byly stále větší až to skončilo tím, že po nastartování šel motor do otáček 3800-4300 a nešlo s tím nic dělat.
Ve Fiat servisu mi řekli, že to je ta černá skříňka u spolujezdce. Je tam debilně připevněná, občas zůstane jen viset za kabely a potom to hází podobné nesmyslné závady.
První pomoc je vyškubnout konektory a znova je zastrčit, konečná je to natvrdo propájet.
Dávám pravidelně pozor, aby skříňka byla ve správné poloze a zatím mě nic podobného nepotkalo.