Stránka 1 z 1
					
				DISKUZE - Výkonové křivky
				Napsal: 23 kvě 2006, 08:20
				od kocour
				Nemáte někdo graf křivky výkonu a točivého momentu u benzínu 1.2 8V v Puntu II?
			 
			
					
				
				Napsal: 25 kvě 2006, 07:41
				od Patrik
				Kdyby se sem daly vložit obrázky normálním způsobem, tak bych ji sem dal. Dyžtak mi dej tvoji mejlovou adresu.
			 
			
					
				
				Napsal: 25 kvě 2006, 08:09
				od jirka
				a křivku kroutícího momentu a výkonu 1,2 16V MK1 máš taky?
			 
			
					
				
				Napsal: 25 kvě 2006, 08:10
				od Patrik
				jo
			 
			
					
				
				Napsal: 25 kvě 2006, 08:16
				od jirka
				please, pošli mi je na 
jirka.mikosek@dolca.net, hodím to tady do fora
 
			
					
				
				Napsal: 25 kvě 2006, 09:03
				od kocour
				a mě tu 1.2 8V na 
zelivak@centrum.cz
díky moc  

 
			
					
				
				Napsal: 25 kvě 2006, 09:51
				od Jill
				Jojo pls, kdo to umi, hodte to do fora, taky by me dost zajimala krivka u 1,2 16V MkI....  

 
			
					
				
				Napsal: 26 kvě 2006, 08:37
				od Patrik
				Tak jsem je všechny vložil sem do Albumu\Punto. (pro ty, co neví kde album najít - klikací odkaz je v horní části stránky).
Najdete tam tyhle engines Punt (i s komentáři  

 ):
1.2 8V Mk2
1.2 16V Mk1
1.2 16V Mk2 (díky Lacine)
1.4T 8V GT
1.8 16V HGT
jak vidíte, nesehnal jsem 1.1 a 1.2 8V motory, jestli je někdo máte, tak je tam přidejte, ať je to komplet.
 
			
					
				
				Napsal: 26 kvě 2006, 09:40
				od kocour
				Mám MK II 1.2 8V a ptám se. Má smysl motor při zajíždění občas vytočit, když stejně asi nemá cenu točit nad 3 nebo 3.500 protože už mě tam nic lepší nečeká. Podle křivky to chápu tak, že ideální otáčky pro tenhle motor jsou mezi 2 - 3.000. Je to tak?
			 
			
					
				
				Napsal: 26 kvě 2006, 12:39
				od Patrik
				Obecně motor by si občas měl vyzkoušet všechny režimy - udržuje se tím v dobré kondici. 1.2 8V Mk2 znám, protože ho má ségra. Jede krásně odspodu, až překvapí co dokáže s tak malým objemem, naopak, ve vyšších otáčkách je člověk plný očekávání zklamán.
Ale i tak, pokud chceš dostat z motoru maximu, budeš točit motor na 5.500 otáček.
Vtip je v tom, že sice z "kvílejícího" motoru dostaneš maximum, ale toto "maximum" až tak extra výkon není v porovnání s tím, čeho můžež dosáhnout na docela klidných 4.000 otáčkách.
Prostě tento motor tě bude vyloženě sám navádět k tomu, aby jsi ho moc nepřetáčel. Je to skvělý motor pro pohodovou jízdu. Točit jej za 4.000 je tak trochu sado, i když mu to nevadí a neublíží.
			 
			
					
				Graf
				Napsal: 08 led 2007, 21:42
				od Boss
				Cau lidi, nemate nekdo prosim graf křivky výkonu a točivého momentu k motoru 1.7 D?
			 
			
					
				
				Napsal: 09 led 2007, 16:33
				od vejvy.f
				A co 1.7TD????
			 
			
					
				
				Napsal: 09 led 2007, 19:10
				od lacin
				Ok, ja taky neco pohledam. 55 a 60 Punto krivku snad najdu... 

 I nejaky ty dyyzly bych nekde nasel. Snad.
A tak nejak v tom albu nic nevidim... 
