Stránka 1 z 2
					
				DISKUZE - Rozdiel v pruzinach PuntoII vs. Sporting
				Napsal: 29 kvě 2006, 16:19
				od puntoii
				Caute..Chcel by som sa Vas opýtat na nejake rozdiely v pruzinach pri tychto typoch...Ja sam mam punto 8V a rozmyslam o pruzinach zo Sportinga..Nemam v plane teraz investovat do kompletneho podvozku,no chcel by som vediet co mozem od tychto pruzin cakat,ake zlepsenia..Popripade ci sa vlastne oplati do nich investovat...
Diky vopred!
			 
			
					
				
				Napsal: 29 kvě 2006, 16:31
				od Joe301
				takže rozdiel je žiadny pretože pružiny aj tlmiče su absolutne rovnake
			 
			
					
				Rozdielna tvrdost neni???
				Napsal: 02 čer 2006, 18:23
				od olso
				Ale sporting je predsa tvrdsi, nee? Ako tam mozu byt rovnake pruziny a tlmice?
			 
			
					
				
				Napsal: 02 čer 2006, 18:49
				od Katy
				je nejakej rozdil i Punt I.gen - napr. 1,2 rv 96 a 1,2 rv 98 ???
treba jestli nedavali lepsi.
nebo jestli se neco tyka i vybavy ? - pac se mi u nekterych Punt zda ze maj i tu seriovou vysku rozdilnou ????
			 
			
					
				
				Napsal: 03 čer 2006, 11:20
				od puntoii
				aj podla mna tie pruziny nemozu byt rovnake...pocul som,ze su samozrejme o daco tvrdsie a dokonca aj nizsie...ale,chcel by som vediet daco o praxi,ci sa to sprava lepsie,abo ci sa oplati za ten rozdiel investovat
			 
			
					
				
				Napsal: 05 čer 2006, 09:47
				od Joe301
				Takže som to pozeral u nas vo firme v katalogu a su to tie iste pružiny dokonca aj tie iste tlmiče takže je rozdiel len v stabilizatore a vlastne cele sporting sa liši od normalneho len tým že ma iný motor a že ma elektronicke lanko plynu a stredový panel v interieri je iny a volant je iny a ciachovanie tachačov a spataky su vo farbe auta to t vsjo
			 
			
					
				
				Napsal: 05 čer 2006, 10:13
				od Patrik
				Joe301 píše:Takže som to pozeral u nas vo firme v katalogu a su to tie iste pružiny dokonca aj tie iste tlmiče takže je rozdiel len v stabilizatore a vlastne cele sporting sa liši od normalneho len tým že ma iný motor a že ma elektronicke lanko plynu a stredový panel v interieri je iny a volant je iny a ciachovanie tachačov a spataky su vo farbe auta to t vsjo
Motor je úplně stejný. Elektronicky ovládanou klapku má i normální Punto 1.2 16V. Rozdíl je pouze ve standardní výbavě (elektrony..), volitelné výbavě (možnost 6-ti kvaltu) a pár kosmetických detailech (trošku jiný volant, hlavice řadící páky, vymalování přístrojovky, a loga Sporting).
Jak jsem tu už psal, označení Sporting je pro tento vůz nepřiměřené - víc by se mi líbilo třeba současné označení Dynamic, které je výstižné.
 
			
					
				
				Napsal: 05 čer 2006, 11:05
				od Joe301
				DOBRE ALE JA SOM POROVNAVAL 1,2 8V s 1,2 16V lebo on ma 8V a tam je lankový plyn a u 16V a sporting je elektronicky ovladatelný ale inak s tebou plne suhlasím ak niekto chce sporting stačí par uprav a ma z 8V 16V stačí vymenit motor a je to
			 
			
					
				
				Napsal: 05 čer 2006, 11:09
				od KUFI
				Patrik píše:Motor je úplně stejný. Elektronicky ovládanou klapku má i normální Punto 1.2 16V. Rozdíl je pouze ve standardní výbavě (elektrony..), volitelné výbavě (možnost 6-ti kvaltu) a pár kosmetických detailech (trošku jiný volant, hlavice řadící páky, vymalování přístrojovky, a loga Sporting).
Jak jsem tu už psal, označení Sporting je pro tento vůz nepřiměřené - víc by se mi líbilo třeba současné označení Dynamic, které je výstižné.
Podle myho bude nejvetsi rozdil ve spodku(je snizenej a hodne ladenej do tvrda) a pak taky uz ve zminovany prevodovce.
 
			
					
				
				Napsal: 05 čer 2006, 11:12
				od Patrik
				Jen tak mimochodem, náhodou jsem narazil na informaci, že řídící jednotka Bosch Motronic ME 7, kterou používá motor 1.2 16V v Puntu Mk2, byla použita ve stejném roce (1999) v AUDI pro model RS4.
Jedná se o 2.7 litrový bi-turbo motor V6, disponující 5-ti ventilovou technikou. Takže FIAT rozhodně dal svýmu 1.2 16V motoru "to nejlepší", co v té době bylo k dispozici, ale to se ví, že FIAT motory nikdy nešidí. Jinak by si zejména na domácím trhu (Itálie) ani neškrt.
Škoda má opačný způsob uvažování a tak pod její kapotou lze najít různé braky - třeba Siemens atd ....
			 
			
					
				
				Napsal: 05 čer 2006, 12:56
				od Joe301
				KUFI píše:Patrik píše:Motor je úplně stejný. Elektronicky ovládanou klapku má i normální Punto 1.2 16V. Rozdíl je pouze ve standardní výbavě (elektrony..), volitelné výbavě (možnost 6-ti kvaltu) a pár kosmetických detailech (trošku jiný volant, hlavice řadící páky, vymalování přístrojovky, a loga Sporting).
Jak jsem tu už psal, označení Sporting je pro tento vůz nepřiměřené - víc by se mi líbilo třeba současné označení Dynamic, které je výstižné.
Podle myho bude nejvetsi rozdil ve spodku(je snizenej a hodne ladenej do tvrda) a pak taky uz ve zminovany prevodovce.
 
 To asi tažko predože ten sporting nie skoro vobec rozdielny od normalneho jedine v tom že ma iný výfukový systém ako 1,2 8V ale neočkavajte že to bude rozdiel od 1,2 8V 

 
			
					
				
				Napsal: 05 čer 2006, 17:16
				od KUFI
				Joe301 píše:KUFI píše:Patrik píše:Motor je úplně stejný. Elektronicky ovládanou klapku má i normální Punto 1.2 16V. Rozdíl je pouze ve standardní výbavě (elektrony..), volitelné výbavě (možnost 6-ti kvaltu) a pár kosmetických detailech (trošku jiný volant, hlavice řadící páky, vymalování přístrojovky, a loga Sporting).
Jak jsem tu už psal, označení Sporting je pro tento vůz nepřiměřené - víc by se mi líbilo třeba současné označení Dynamic, které je výstižné.
Podle myho bude nejvetsi rozdil ve spodku(je snizenej a hodne ladenej do tvrda) a pak taky uz ve zminovany prevodovce.
 
 To asi tažko predože ten sporting nie skoro vobec rozdielny od normalneho jedine v tom že ma iný výfukový systém ako 1,2 8V ale neočkavajte že to bude rozdiel od 1,2 8V 

 
Tak o jinym vyfukovym systemu zase ja slysim poprvy 

 Ale ten podvozek a prevody sou fakt.
 
			
					
				
				Napsal: 06 čer 2006, 07:55
				od Joe301
				KUFI píše:Joe301 píše:KUFI píše:
Podle myho bude nejvetsi rozdil ve spodku(je snizenej a hodne ladenej do tvrda) a pak taky uz ve zminovany prevodovce.
 To asi tažko predože ten sporting nie skoro vobec rozdielny od normalneho jedine v tom že ma iný výfukový systém ako 1,2 8V ale neočkavajte že to bude rozdiel od 1,2 8V 

 
Tak o jinym vyfukovym systemu zase ja slysim poprvy 

 Ale ten podvozek a prevody sou fakt.
 
 No 1.2 8V nema stred tlmič len holu ruru a 1.2 16V ma stredovu ruru
 
			
					
				
				Napsal: 06 čer 2006, 07:55
				od Joe301
				bože som sa sekol 1.2 16V ma stredový tlmič nie stredovu ruru hehe  

 
			
					
				
				Napsal: 06 čer 2006, 15:30
				od Patrik
				Joe301 píše:bože som sa sekol 1.2 16V ma stredový tlmič nie stredovu ruru hehe  

 
Středový tlumič má běžně i 1.2 8V. S trubkou se to dodává akorát na ty nejchudší trhy (jižanské státy, východní Evropa (eště že sme střední...)). Tím chci taky říct, že celý výfuk 1.2 8V i 1.2 16V (včetně Sportingu) je dodetailu stejný. Nevím jak je to s katem a svody. Bavím se o Mk2.