MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - Buchtič
Napsal: 16 dub 2010, 08:25
Na fóru tu jsem již více jak dva roky a nějaký ten pátek to bude, co jsem se stal adminem. Proto jsem se rozhodl, že je čas představit, svého punťu 
Koupeno: únor 2008 v Německu (tehdá 94tkm, aktuálně duben 2012: 148tkm)
Motor: 1,2 8V
Výbava: SX Cult - okna v elektrice, centrál, šíbr
Kromě běžných věcí jako výměna oleje, komplet brzdy, zadní část výfuku apod. se dělalo jen těsnění pod hlavou a uložení obou zadních ramen. Další dražší investicí navíc byl předřadný odpor topení. Takže po technické stránce jsem spokojen
Letos v únoru technická bez ztráty kytičky 
Nejsem příznivec, nějakých velkých úprav, spíš jen vyladění detailů na sériovce aby vypadala k světu
První fotky, tehdy ještě téměř sériovka jen na kolách (14'' z nějakýho Seata + pneu 185/60): Aktuální foto už dokonce s bílými bočními blinkry, které nádherně změnili celkový look
A zrovna bez antény, kterou mě urvala myčka po zimě
Jo holt, to byl nákej šmejd, u kterýho byl závit z hliníku, takže sem s tim byl jednou vloni v myčce a pak už nešel prut odmontovat
Po dlouhém shánění se nakonec povedlo a středový panel byl doma, sice z automatu, ale furt lepší než nic
Po větších úpravách a shánění ráměčku, kterej by přibližně pasoval, jsem to nakonec dobastlil
Samozřejmě nová hlavice (jediná co z těch sraček co prodával je pěkná
, manžeta a řadička zkrácena o cca 8cm.
Ano, dole pod středovým panel, jak je daný koberec a výfuk na nohy, to jsou repro - Hertz DCX 100. Určitě mě tu začne spousta z vás ptát "proč?" a kritizovat "že, je to naprd", ale mě to vyhovuje a nehraje to špatně
Především do dveří se mě nechtělo nic vymejšlet, tlumit, tahat kabeláž apod
Plány do budoucna:
exteriér - zbavit se znovu objevené rzi u zadního stěrače + stříknout stěrač a zadní lištu nad SPZ do barvy, zrcátka do barvy, stříknout kola (buď černá nebo bíla), uvažuji nad fóliemi
interiér - nové rádio (LG LAC6900RN), kvalitnější repro do zadu místo stávajících no name mini-oválů, přečalounit tapecy (modro-černá kombinace) a stříknout madla dveří včetně dalších doplňků
Největším problémem je povětšinou málo času a hlavně absence garáže. Před panelákem se blbě něco kutí
Takže když je hezky, většinou na zahradě.
časem dodám foto osvětlení interiéru, kufru a SPZ ledkama, ale to si někdy musim vzpomenout v noci vyfotit

Koupeno: únor 2008 v Německu (tehdá 94tkm, aktuálně duben 2012: 148tkm)
Motor: 1,2 8V
Výbava: SX Cult - okna v elektrice, centrál, šíbr
Kromě běžných věcí jako výměna oleje, komplet brzdy, zadní část výfuku apod. se dělalo jen těsnění pod hlavou a uložení obou zadních ramen. Další dražší investicí navíc byl předřadný odpor topení. Takže po technické stránce jsem spokojen


Nejsem příznivec, nějakých velkých úprav, spíš jen vyladění detailů na sériovce aby vypadala k světu

První fotky, tehdy ještě téměř sériovka jen na kolách (14'' z nějakýho Seata + pneu 185/60): Aktuální foto už dokonce s bílými bočními blinkry, které nádherně změnili celkový look






exteriér - zbavit se znovu objevené rzi u zadního stěrače + stříknout stěrač a zadní lištu nad SPZ do barvy, zrcátka do barvy, stříknout kola (buď černá nebo bíla), uvažuji nad fóliemi
interiér - nové rádio (LG LAC6900RN), kvalitnější repro do zadu místo stávajících no name mini-oválů, přečalounit tapecy (modro-černá kombinace) a stříknout madla dveří včetně dalších doplňků
Největším problémem je povětšinou málo času a hlavně absence garáže. Před panelákem se blbě něco kutí

časem dodám foto osvětlení interiéru, kufru a SPZ ledkama, ale to si někdy musim vzpomenout v noci vyfotit
