Zmena motora

Moderátor: peta.smolik

biker610i
Fiaťák
Příspěvky: 108
Registrován: 13 bře 2010, 20:10
Bydliště: Vrutky (SK)

Zmena motora

Příspěvek od biker610i »

Ak by som chcel dat do mojho una 1,7 D motor a povodny je tam teraz 1,3 D tak co vsetko budem musiet este vymenit okrem motora? dik za rady
Reklama
 

Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Zmena motora

Příspěvek od peta.smolik »

biker610i píše:Ak by som chcel dat do mojho una 1,7 D motor a povodny je tam teraz 1,3 D tak co vsetko budem musiet este vymenit okrem motora? dik za rady
A jak to přihlásíš? Když měníš motor musí bejt stejný za stejný jen těžko se mění různý obsahy Možná 1,1 a 1,2 fire páč jsou skoro stejný ale stejně se musí přerazit číslo ale je pak problém na emisích a to stejný bude u nafty
Bude tam zřejmě jinej chladič, převodovka, držáky budou jinde atd. Slyšel jsem že snadno se mění 1,3 D za 1,4 TD
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
biker610i
Fiaťák
Příspěvky: 108
Registrován: 13 bře 2010, 20:10
Bydliště: Vrutky (SK)

Re: Zmena motora

Příspěvek od biker610i »

a je teda motor 1,4 TD spolahlivejsi ako 1,3 D? lebo pokial viem una 1,3 d boli zname predcasnim opotrebovanim motora a GO motora sa musela robit uz pri cca 120 - 150 tis. km
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Zmena motora

Příspěvek od peta.smolik »

biker610i píše:a je teda motor 1,4 TD spolahlivejsi ako 1,3 D? lebo pokial viem una 1,3 d boli zname predcasnim opotrebovanim motora a GO motora sa musela robit uz pri cca 120 - 150 tis. km
Motorů 1,4TD bylo hodně málo ještě méně než 1,3D takže sehnat TD bude téměř nadlidskej výkon ale každopádně Abys to zlegalizoval tak musíš mít auto s papírama UNO 1,7D i klidně s kaput motorem a pak sežeň dobrej motor 1,7D a jen je přehoď To svoje logo 1,3 si nech do foroty na díly jo a po přehození motoru nezapomeň nechat vymazat číslo motoru z TP
Měl jsem Regatu 1,7D Motůrek byl téměř nesmrtelnej ale dnes už tohle myslím nemá smysl řešit Cena výše uvedeného bude spíš symbolická a to co seženeš bude shnilý na sračku a o provozní úspoře si nech zdát Já jezdil za 5-6,5 litrů na 100km
To bych raději na tvým místě nechal Uno dojet do konce a pak investoval třeba do 1,3 Multijetu bo už se dá sehnat za pár korun třeba v Puntu mk2b
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
biker610i
Fiaťák
Příspěvky: 108
Registrován: 13 bře 2010, 20:10
Bydliště: Vrutky (SK)

Re: Zmena motora

Příspěvek od biker610i »

to ze to budem mat nelegalne to neries 8) mna len zaujimalo ze co vsetko budem musiet prehodit ak tam budem chciet dat motor 1,7 d pripadne 1,4 TD ( myslim ze taky isty motor 1,7 D sa okrem una montoval aj do prveho punta , tipa ,fiorina a regaty) .A s tym motorom 1,3 multijet si myslel tak ze by pasoval do una ci?
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Zmena motora

Příspěvek od peta.smolik »

biker610i píše:to ze to budem mat nelegalne to neries 8) mna len zaujimalo ze co vsetko budem musiet prehodit ak tam budem chciet dat motor 1,7 d pripadne 1,4 TD ( myslim ze taky isty motor 1,7 D sa okrem una montoval aj do prveho punta , tipa ,fiorina a regaty) .A s tym motorom 1,3 multijet si myslel tak ze by pasoval do una ci?
Jo 1,7D byl v mnoha autech ještě 127 atd ale Kup si nějaký auto s Multijetem To sem myslel
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Uživatelský avatar
vejusqin
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 27 dub 2010, 21:49

Re: Zmena motora

Příspěvek od vejusqin »

na slovensku uz davno je cislo motora nepodstatne, cize prerazat sa nic nemusi. Ved skus v slovenskom TP pokial mas "mapu" a nie este ten stary co boli velky a maly. Tak v mape cislo motora nenajdes. Takze si myslim pokial prejdes emisnou pretoze norma pre 1,3D a pre 1,7D bude asi ina tak to je v pohode. Ja beham na une s travovo zelenou farbou co ma mat tyrkysovu farbu podla TP a na prepise si to nevsimli ani nikde :D
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Zmena motora

Příspěvek od peta.smolik »

vejusqin píše:na slovensku uz davno je cislo motora nepodstatne, cize prerazat sa nic nemusi. Ved skus v slovenskom TP pokial mas "mapu" a nie este ten stary co boli velky a maly. Tak v mape cislo motora nenajdes. Takze si myslim pokial prejdes emisnou pretoze norma pre 1,3D a pre 1,7D bude asi ina tak to je v pohode. Ja beham na une s travovo zelenou farbou co ma mat tyrkysovu farbu podla TP a na prepise si to nevsimli ani nikde :D
To ti bude procházet jen do doby co se přimotáš k nějaký nehodě :( Tam se už pak řeší úplně všechno
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Uživatelský avatar
vejusqin
Začátečník
Příspěvky: 9
Registrován: 27 dub 2010, 21:49

Re: Zmena motora

Příspěvek od vejusqin »

to mas pravdu, ale i tak motor je dnes u nas uz ako vymenitelna suciastka, jedine nemenne je karoseria.
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Zmena motora

Příspěvek od peta.smolik »

vejusqin píše:to mas pravdu, ale i tak motor je dnes u nas uz ako vymenitelna suciastka, jedine nemenne je karoseria.
To máš pravdu to je i tady je to součástka-náhradní díl ale ono nejde o výrobní číslo motoru Jde o typové číslo motoru Prostě nemůžeš si vyměnit motor za jakýkoliv jiný ale pouze za ten samý typ to znamená měl jsi 1,3D nemůžeš tam dát nic jinýho než zas 1,3D
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Re: Zmena motora

Příspěvek od majco »

ja by som to moc neriešil aj tak nikto na stk nevie presne ako vyzerá 1,7 a ako 1,3 d a typ motora kontroluju len a originalite ked to chceš predať inak ti to nikto kontrolovať nebude a hlavne že to je nafták ako si mal pred tým . Problem bude asi v inplantovaní na kolko 1,3d má aj menši podvozok -iné homoklby poloosi prevodovku ložiská v kolesách proste je to na 1,7 všetko iné to znamená ak máš dáku buračku alebo celé uno 1,7 tak sa to dať bude inak by som sa do toho nepúštal lebo narazíš na vela prekážok . potrebuješ nový motor prevodovku poloosi a aj otoče s brzdami. -ideal je vymontovať komlet motor prevodovka poloosi a aj s tlmičmi a brzdami a hodiť to do tej 1,3 d a hotovo ale hovorím chce to dáku 1,7d -buračku alebo niečo zhrdzavené alebo auto bez papierov proste komlet .
druhá vec je či sa ti to oplatí investovať čas a prachy do auta ktoré má minimálne 17rokov a jeho cena je asi už tiež .....
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Zmena motora

Příspěvek od peta.smolik »

majco píše:ja by som to moc neriešil aj tak nikto na stk nevie presne ako vyzerá 1,7 a ako 1,3 d a typ motora kontroluju len a originalite ked to chceš predať inak ti to nikto kontrolovať nebude a hlavne že to je nafták ako si mal pred tým . Problem bude asi v inplantovaní na kolko 1,3d má aj menši podvozok -iné homoklby poloosi prevodovku ložiská v kolesách proste je to na 1,7 všetko iné to znamená ak máš dáku buračku alebo celé uno 1,7 tak sa to dať bude inak by som sa do toho nepúštal lebo narazíš na vela prekážok . potrebuješ nový motor prevodovku poloosi a aj otoče s brzdami. -ideal je vymontovať komlet motor prevodovka poloosi a aj s tlmičmi a brzdami a hodiť to do tej 1,3 d a hotovo ale hovorím chce to dáku 1,7d -buračku alebo niečo zhrdzavené alebo auto bez papierov proste komlet .
druhá vec je či sa ti to oplatí investovať čas a prachy do auta ktoré má minimálne 17rokov a jeho cena je asi už tiež .....
Celou dobu to tu naznačuju Je to moc moc práce a výsledek nejistej a ještě emise budou úplně jiný ale to bude v porovnání s přestavbou detail
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
biker610i
Fiaťák
Příspěvky: 108
Registrován: 13 bře 2010, 20:10
Bydliště: Vrutky (SK)

Re: Zmena motora

Příspěvek od biker610i »

a keby som tam chcel dat motor 1,4 TD tak ten by pasoval lepsie a bez vacsich uprav ako 1,7 D?
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Zmena motora

Příspěvek od peta.smolik »

biker610i píše:a keby som tam chcel dat motor 1,4 TD tak ten by pasoval lepsie a bez vacsich uprav ako 1,7 D?
To nevím ale předpokládat se to dá Akorát jich bylo málo a do dnešní doby se jich moc neuchovalo ale budeš před stejným problémem A navíc D a TD je dost rozdíl takže i na STK bude problém a v emisích taky
Bud nech to svoje dojezdit a kup novější vůz a nebo ho oprav a opravuj dál páč jakákoliv přestavba a výměna motoru za jiný i obsahově bude strašně nákladná a komplikovaná
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
biker610i
Fiaťák
Příspěvky: 108
Registrován: 13 bře 2010, 20:10
Bydliště: Vrutky (SK)

Re: Zmena motora

Příspěvek od biker610i »

na STK a EK davam "vsimne" cize technika ani nazaujima ze co je pod kapotou cize na STK a EK nebude problem 8)
Odpovědět

Zpět na „Uno“