Nestartuje
Napsal: 21 zář 2010, 11:12
				
				Dobrý den,
vlastním Punto r.v. 1999 1.1 benzín, najeto poctivých a skutečných 65.000 ("zděděno" po otci, neumřel, ale koupil si nové ). Tím chci říci, že auto je celkově v dobré kondici, pravidelně měněn olej, kontrolovány provozní kapaliny, garážováno...
 ). Tím chci říci, že auto je celkově v dobré kondici, pravidelně měněn olej, kontrolovány provozní kapaliny, garážováno...
Přesto...
S autem jsem normálně přijel a postavil je na dvůr u našeho RD. Zde auto cca týden stálo, potom jsem chtěl jet a hups - po otočení klíčkem dojde k pootočení motoru startérem, odhadem jedna obrátka, potom se startér jakoby zasekne a ozve se podivný jakoby skřípavý či vrzavý zvuk. Při startování opakovaném ihned po prvním už nemá sílu ani na to 1x otočit motor a ozve se jenom ono skřípání či snad vrzání, těžko se ten pazvuk popisuje. Až do tohoto okamžiku to vypadá na baterku... To je trivialita a z toho jsem původně vycházel a nabíjel celou noc. Bohužel, auto se chová stále stejně Zkoušel jsem i připojit startovací kabely z jiného auta - nic. Druhé auto běželo a při pokusu o nastartování klesl volnoběh (tudíž evidentně Punto a nejspíše i jeho startér brali proud). Nepomohlo ani vytočení druhého auta do otáček kvůli vyšší dodávce proudu.
  Zkoušel jsem i připojit startovací kabely z jiného auta - nic. Druhé auto běželo a při pokusu o nastartování klesl volnoběh (tudíž evidentně Punto a nejspíše i jeho startér brali proud). Nepomohlo ani vytočení druhého auta do otáček kvůli vyšší dodávce proudu. 
Zdůraznil bych, že jsem v zapalování nechal klíček, protože auto stálo/stojí na dvoře u baráku - samozřejmě, nesvítila palubka . Je možné, že někde zůstal sepnutý nějaký obvod? Je možné, že se tak "něco" během onoho týdne spálilo? Když nad tím tak uvažuji, kdysi se mi to již stalo - nechal jsem v zapalování klíček přes víkend a baterka byla kaputt, tehdy pomohlo prosté nabití.
 . Je možné, že někde zůstal sepnutý nějaký obvod? Je možné, že se tak "něco" během onoho týdne spálilo? Když nad tím tak uvažuji, kdysi se mi to již stalo - nechal jsem v zapalování klíček přes víkend a baterka byla kaputt, tehdy pomohlo prosté nabití.
Update: tak baterka je OK, testována v jiném voze a točí jak o život.
			vlastním Punto r.v. 1999 1.1 benzín, najeto poctivých a skutečných 65.000 ("zděděno" po otci, neumřel, ale koupil si nové
 ). Tím chci říci, že auto je celkově v dobré kondici, pravidelně měněn olej, kontrolovány provozní kapaliny, garážováno...
 ). Tím chci říci, že auto je celkově v dobré kondici, pravidelně měněn olej, kontrolovány provozní kapaliny, garážováno...Přesto...
S autem jsem normálně přijel a postavil je na dvůr u našeho RD. Zde auto cca týden stálo, potom jsem chtěl jet a hups - po otočení klíčkem dojde k pootočení motoru startérem, odhadem jedna obrátka, potom se startér jakoby zasekne a ozve se podivný jakoby skřípavý či vrzavý zvuk. Při startování opakovaném ihned po prvním už nemá sílu ani na to 1x otočit motor a ozve se jenom ono skřípání či snad vrzání, těžko se ten pazvuk popisuje. Až do tohoto okamžiku to vypadá na baterku... To je trivialita a z toho jsem původně vycházel a nabíjel celou noc. Bohužel, auto se chová stále stejně
 Zkoušel jsem i připojit startovací kabely z jiného auta - nic. Druhé auto běželo a při pokusu o nastartování klesl volnoběh (tudíž evidentně Punto a nejspíše i jeho startér brali proud). Nepomohlo ani vytočení druhého auta do otáček kvůli vyšší dodávce proudu.
  Zkoušel jsem i připojit startovací kabely z jiného auta - nic. Druhé auto běželo a při pokusu o nastartování klesl volnoběh (tudíž evidentně Punto a nejspíše i jeho startér brali proud). Nepomohlo ani vytočení druhého auta do otáček kvůli vyšší dodávce proudu. Zdůraznil bych, že jsem v zapalování nechal klíček, protože auto stálo/stojí na dvoře u baráku - samozřejmě, nesvítila palubka
 . Je možné, že někde zůstal sepnutý nějaký obvod? Je možné, že se tak "něco" během onoho týdne spálilo? Když nad tím tak uvažuji, kdysi se mi to již stalo - nechal jsem v zapalování klíček přes víkend a baterka byla kaputt, tehdy pomohlo prosté nabití.
 . Je možné, že někde zůstal sepnutý nějaký obvod? Je možné, že se tak "něco" během onoho týdne spálilo? Když nad tím tak uvažuji, kdysi se mi to již stalo - nechal jsem v zapalování klíček přes víkend a baterka byla kaputt, tehdy pomohlo prosté nabití.Update: tak baterka je OK, testována v jiném voze a točí jak o život.
 Ano, je na něm veliká prasklina, prý od toho, jak na jeho motorem rozpálené těleso stříká studená voda od kol. Za pár dní bych měl mít nový - stojí cca 5 tisíc - a jsem rád za potvrzení, že jsem nevyhodil peníze oknem
  Ano, je na něm veliká prasklina, prý od toho, jak na jeho motorem rozpálené těleso stříká studená voda od kol. Za pár dní bych měl mít nový - stojí cca 5 tisíc - a jsem rád za potvrzení, že jsem nevyhodil peníze oknem