Zdravym vsechny milovniky italskych auticek.Vcera sem ztratil klice-buhuzel nemam jinej,takze sem rozsekal Spinaci skrinku... stejnak to nestartuje-(sviti kontrolka CODE) bude problem z Immo, Starter toci ale motor nenastartuje koukal sem po vstrikach a z nich nejde ani kapka...
Takze otazka..muzu nejak obejit Immo bez nejakyho pripojovani auta na Diagnostiku??? slysel sem ze je reseni prepajeni kablu...
predem dekuji..za pomoc màm bravo TD 100 rok 1998.....
Naposledy upravil(a) venca1982 dne 01 úno 2011, 17:36, celkem upraveno 1 x.
Skus pozreť elektromagnetickyventil na uzatvaranie nafty, myslím že imobilizer by mal byť tiež naň napojeny, čiže ti blokuje privod paliva. Potom by šlo trvale vyradiť imobilizer, aj tak je tam zbytočný
Train horn in car ? ...why not ! :D momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Toti píše:Skus pozreť elektromagnetickyventil na uzatvaranie nafty, myslím že imobilizer by mal byť tiež naň napojeny, čiže ti blokuje privod paliva. Potom by šlo trvale vyradiť imobilizer, aj tak je tam zbytočný
Toti myslel si tim Vymontovat Naftovy Cerpadlo??? mam jeden elektromagnetventil-ale do vstriku furt ani kapka...
Otazka da se to obejit bez vymontovani Naft.Cerp.??
Nie, mal som na mysli, že ten ventil by mal byť blokovany imobilizerom, tak pozreť ake kable tam idu a nejak zistit ktore idu z imobilizera. Nie som si istý ale ja mam tuším dva kable precvaknute na punte, ak nezabudnem zajtra to pozrem či je to aj nejak prepojene alebo nie.
Train horn in car ? ...why not ! :D momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Toti píše:Nie, mal som na mysli, že ten ventil by mal byť blokovany imobilizerom, tak pozreť ake kable tam idu a nejak zistit ktore idu z imobilizera. Nie som si istý ale ja mam tuším dva kable precvaknute na punte, ak nezabudnem zajtra to pozrem či je to aj nejak prepojene alebo nie.
Cau toti diky ..za pomoc...Mam tam jeden elektromagnventil,do ktereho dou 2 kably-ale mam tam este jednu-ktera je pod
cerpadlem....a pred nim je Kod-do ktereho dou 3 draty-takze budu asi muset vymontovat pumpu a odstranit ten 3kabel......Jinak moje pumpa je znacka LUCAS......
Toti píše:Nie, mal som na mysli, že ten ventil by mal byť blokovany imobilizerom, tak pozreť ake kable tam idu a nejak zistit ktore idu z imobilizera. Nie som si istý ale ja mam tuším dva kable precvaknute na punte, ak nezabudnem zajtra to pozrem či je to aj nejak prepojene alebo nie.
Cau toti diky ..za pomoc...Mam tam jeden elektromagnventil,do ktereho dou 2 kably-ale mam tam este jednu-ktera je pod
cerpadlem....a pred nim je Kod-do ktereho dou 3 draty-takze budu asi muset vymontovat pumpu a odstranit ten 3kabel......Jinak moje pumpa je znacka LUCAS......
dNESKA Sem to vymontoval...a sakra zadny ventil v zadu nevidim
Toti píše:Nie, mal som na mysli, že ten ventil by mal byť blokovany imobilizerom, tak pozreť ake kable tam idu a nejak zistit ktore idu z imobilizera. Nie som si istý ale ja mam tuším dva kable precvaknute na punte, ak nezabudnem zajtra to pozrem či je to aj nejak prepojene alebo nie.
Cau toti diky ..za pomoc...Mam tam jeden elektromagnventil,do ktereho dou 2 kably-ale mam tam este jednu-ktera je pod
cerpadlem....a pred nim je Kod-do ktereho dou 3 draty-takze budu asi muset vymontovat pumpu a odstranit ten 3kabel......Jinak moje pumpa je znacka LUCAS......
dNESKA Sem to vymontoval...a sakra zadny ventil v zadu nevidim
Podarilo sa ti nakonec vyradiť imo ? ...ja som to inak pozeral na punťášovi a chcel som to pozreť ešte pre porovnanie na jednej marei 1,9 td ako maš ty ale k tej som nejak nedostal, kedže som posledných pár dní mal starosti s alfou, troška trucovala a ja ju potrebujem dennodenne
Train horn in car ? ...why not ! :D momentálne Alfa 166 2,4JTD ...EGR off, KAT off
ex : špunt mk1 SX 1,7TD, alfa 156 2,4JTD, špunt mk2b 1,3JTD sporting, špunt mk1 ELX 1,7TD
Toti píše:Podarilo sa ti nakonec vyradiť imo ? ...ja som to inak pozeral na punťášovi a chcel som to pozreť ešte pre porovnanie na jednej marei 1,9 td ako maš ty ale k tej som nejak nedostal, kedže som posledných pár dní mal starosti s alfou, troška trucovala a ja ju potrebujem dennodenne
Jo dneska sem to zase vse smontoval...a vse OK...jen slysim nejaky klepot na nizkych otackach.......takze zejtra to asi zase znovu sundam...