Stránka 1 z 1
					
				boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 30 dub 2011, 13:52
				od Tomas-Oaza
				auto mi zacalo po nalozeni cca 750 kilo a vic na nerovnostech docela bouchat, nekdy to je i pri prujezdu zatackou kdyz se auto nakloni. setkal se s tim nekdo? premyslim jestli to je ulozeni listoveho pera a nebo neco jineho.zase kdyz nalozim 1500 tak uz to pak nedela,ale pero je v rovine 

 
			
					
				Re: boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 01 kvě 2011, 12:23
				od Jarda_6
				Nevím, jestli ti to pomůže, ale měl jsem podobný problém. Vrzání, lupání, zkrátka příšerný hluk zezadu. Zkoušel jsem leccos, nakonec jsem rozebral zadní uložení listových per. Ve fabrice se nikdo nenamáhal to před monáží namazat a to byl ten problém. Takže komplet vyčistit, šmirglem lehce přejet čep a důkladně promazat dobrou voděodolnou vazelínou.
			 
			
					
				Re: boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 01 kvě 2011, 12:30
				od Tomas-Oaza
				jo to me taky napadlo, tak sem vcera jen auto odlehcil a nasplichal tam tekutou vazelinu.
			 
			
					
				Re: boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 01 kvě 2011, 12:39
				od Jarda_6
				To nepomůže, aspoň mě to nepomohlo. Jedině odlehčit, rozebrat a namazat. Je to tak na necelou hodinku práce.
			 
			
					
				Re: boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 01 kvě 2011, 12:46
				od Tomas-Oaza
				no,jenze ja mam na aute ted pres vikden cca 700 kilo nakladu  

  tak musim az priste jestli budu prazdnej
 
			
					
				Re: boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 01 kvě 2011, 18:44
				od Jarda_6
				Určitě na to mrkni. U mého auta bylo to uložení úplně suché - takže je potřeba promazat v každém případě, než se vydřou pouzdra v nosníku  

 
			
					
				Re: boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 01 kvě 2011, 19:00
				od Tomas-Oaza
				no bylo videt ze tam je sucho. jinak co tam je? je tam guma jako silenblok? nebo silonovy pouzdro?
			 
			
					
				Re: boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 01 kvě 2011, 21:51
				od Jarda_6
				V nosníku jsou plastová pouzdra, v nich je ocelový, zřejmě niklovaný čep a skrz něj je prostrčený šroub. Silentblok je dole v péru. Pouzdra i šrouby jsem pečlivě omyl, pouzdro i čep očistil, všechno namazal a po montáži přestříknul transparentním Teroson Multivoskem. Od té doby je klid.
			 
			
					
				Re: boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 01 kvě 2011, 21:59
				od Tomas-Oaza
				oki, diky. pristi tyden se na to snad vrhnu 

 
			
					
				Re: boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 03 kvě 2011, 18:53
				od Tomas-Oaza
				tak na jedne strane to prosplichani pomohlo, ale jak bude cas tak to rozdelam 

 
			
					
				Re: boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 04 čer 2011, 20:53
				od Jaromír
				Tomas-Oaza píše:auto mi zacalo po nalozeni cca 750 kilo a vic na nerovnostech docela bouchat, nekdy to je i pri prujezdu zatackou kdyz se auto nakloni. setkal se s tim nekdo? premyslim jestli to je ulozeni listoveho pera a nebo neco jineho.zase kdyz nalozim 1500 tak uz to pak nedela,ale pero je v rovine 

 
Mám dotaz.Máš tam jen listové pero,nebo listové+vinutou pružinu?Moje ducato bus má obojí a je to jak žebřinák.Jezdím prázdný a jednou za měsíc  cca400-500kg s nákladem.Mohu vinutou pružinu vyndat a nechat jen listové?
 
			
					
				Re: boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 04 čer 2011, 23:44
				od Jarda_6
				Sice nebyl dotaz směrován na mě, ale i tenhle problém jsem řešil. Jezdím stabilně s cca 250 kg nákladu (servis), nárazově o něco víc. Pneu hustím na 3,3 bar oproti 4,0 a auto je výrazně měkčí. Vycházel jsem z toho, že můj předcházející Transit FT100 měl při zhruba stejné hmotnosti doporučený tlak pneu 195/14  tuším 3,1 baru. Ducatu L1H1 3000 na pneu 215/70/15 by to snad mohlo stačit. Pokud dělám chybu, která by mohla autu nějak ublížit - mimo ev. kratší životnosti pneu, opravte mě prosím.
			 
			
					
				Re: boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 05 čer 2011, 19:29
				od Jaromír
				Jarda_6 píše:Sice nebyl dotaz směrován na mě, ale i tenhle problém jsem řešil. Jezdím stabilně s cca 250 kg nákladu (servis), nárazově o něco víc. Pneu hustím na 3,3 bar oproti 4,0 a auto je výrazně měkčí. Vycházel jsem z toho, že můj předcházející Transit FT100 měl při zhruba stejné hmotnosti doporučený tlak pneu 195/14  tuším 3,1 baru. Ducatu L1H1 3000 na pneu 215/70/15 by to snad mohlo stačit. Pokud dělám chybu, která by mohla autu nějak ublížit - mimo ev. kratší životnosti pneu, opravte mě prosím.
Autu to neubližuje,jenom pneu.Předchozí majitel auta to asi takhle řešil také.Pneu sjeté kraje a střed skoro jak nový.Tomu se chci při koupi nových pneu vyhnout.
Dnes jsem koukal na jiné Ducato co mělo 2listové péra a žádnou vinutou pružinu.Jenže já mám jen 1listové péro+vinutou pružinu.Když bych vyndal vinutou pružinu,tak aby to zase nebylo moc jen na 1listové péro?Má někdo stím zkušenosti?
 
			
					
				Re: boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 06 čer 2011, 17:21
				od Jezdec
				Nemuzes mit treba prasklou pruzinu? Zkus to zkontrolovat 

 
			
					
				Re: boucháni od zadní nápravy
				Napsal: 19 čer 2011, 08:59
				od Tomas-Oaza
				ja tam mam jen listovy pero, kola foukam na 4,5 - 5.  je teda fakt kdyz sem prazdnej ze to je koza,ale nastesti prazdnej nejezdim 
