Stránka 1 z 1

PALUBOVKA

Napsal: 02 srp 2006, 23:29
od Jiří Slavík
Zdarec všichni. Nemá někdo podrobnější nákres jak se rozdělává palubovka na paliu. Mám problém s vypínači mlhovek a topením. Kdyby to šlo poslat na mail jifel@seznam.cz, bylo by to ideální. Předem děkuji.

Napsal: 13 srp 2006, 20:01
od acdcpeto
ahoj môzem sa spytat aky mas problem?Mne to tiez nejako blbne raz mi hmlovky idu raz nie ako na heslo.Ked nejdu nesvieti mi podsvietenie vypinacov hmloviek ani vystraznych smerovek a vyh.zadneho skla.Asi to bude nejaky kontakt.

Napsal: 12 zář 2006, 20:39
od Frank
Palubovka se rozdelává dost blbě. :oops:
Začněte z rozdělánim části ovládání topení je tam jen nacvaklá v takových plechových čudlech stačí na to tenký neohybný plech a pomalu vypáčit. pak další sou již šroubované a zacvakané trochu hlavolam, ale když na to pujdete s citem tak to jde. :lol:
Asi budeš mýt prasklý žárovičky v osvětlení a nebo nějaký kontakty.
Já měl prdlou žárovičku v hodinách.

Osvětlení palubovky

Napsal: 26 úno 2008, 18:49
od Petr S.
Zdravím všechny paliáky. Chci se zeptat jaké jsou žárovičky v palubovce. Mám asi prasklé žárovky v kontrolce světel a i dálkových světel. Kdo už měnil, ať poradí. Nerad bych rozdělával palubovku dvakrát. Moc díky

Napsal: 26 úno 2008, 19:09
od lolo26
mne to robilo presne to isté. rozobral som ten stredový tunel. prespájkoval som celý ten plošný spoj a hurá fachčí ako hodiny. návod je tu http://www.autocentrum.pl/paliosiena/porady/por8.htm

Napsal: 16 čer 2008, 22:34
od Lajda
Ten středový panel jsem měl již rozdělaný, ale pořád nevím jak vytáhnout čelní panel přístrojovky. Potřebuji tam vyměnit žárovky. Mám strach, že když za něj budu v mírném tlaku tahat, tak přístrojovka praskne. Jinak na ovládači mlhovek a vyhřívání zadního okna jsem měl studený spoj, tak jsem to vše přeletoval a je pokoj.

Napsal: 01 črc 2008, 14:31
od Lajda
tak už jsem to vyřešil. Je to ale opravdu pro silné nátury. Ten plast před budíky se musí vycvaknout, tak jak je to popsáno v předchozím plánku. Drží i kolečkové ovládače. Jde to šroubovákem, ale pěkně jsem ten plast až ohýbal, abych jej vytáhnul. Pak jen povolit křížovám šroubovákem, šroubek u těch kolečkových ovládačů přístrojovky a světel a dále povolit dva imbusové šroubky po stranách plexi palubovky. ta se pak vytáhne a nejlépe je v ní vyměnit všechny stále svítící žárovky. Potom je třeba ji vrátit zpět a napojit náhon tachometru a vše usadit na své místo a přišroubovat. Je to defakto otázka chvilky. Zabere to vše asi 30 minut.
____________________________________
Fiat Palio Weekend 1,2

Re:

Napsal: 05 čer 2014, 15:37
od Psycho
Frank píše:Já měl prdlou žárovičku v hodinách.
Som doteraz ani netusil,ze Palio ma podsvietene hodiny. :shock:
Aj mi to svetlo veru chybalo a nadaval na latinoamerikancov ked som si v noci na hodinky musel svietit zapalovacom. Myslel som,ze len brazilcania chceli znizit vyrobne naklady usetrenim jednej-dvoch diodiek. :wink:
Kazdopadne tie hmlovky a zadne okno ani mne nejdu presne ako tu niekto vyssie psominal, resp. idu len obcas ak dlhsie silno prsi, za sucheho pocasia kontakt ani netukne. Tak asi kontakt ci studeny spoj ako tiez niekto vyssie spominal to bude. Je to zrejme standardna chyba kazdeho 10+rokov stareho Palia..

Este tak vediet ako rozobrat celu palubnu dosku. Na Favorite som to mal dole pouzijuc jeden rovny a krizovy srobovak do 20 minut. Na Paliu co som to tak zbezne raz zacal kukat mi to prislo na cely vikend roboty a aj to urcite by som pri tom polovicu plastovych uchytiek a kdejakych drobnych krehkych dielikov dolamal. Neviem ako su na tom ine zahranicne znacky v porovnani s Fiatom,ale ked to porovnavam so Favoritom co som mal pred tym, tak mi Palio pride stavane tak aby nic nebolo jednoduche a kazda drobnost je spravena co mozno najkomplikovanejsie... az zasnem ze tak komplikovane riesenia dokazali vymysliet lenivi taliani/brazilcania ked to iste mohli spravit jednoduchsie, rychlejsie, lacnejsie a s pouzitim max. stvrtiny svojich mozgovych zavitov. Dalsieho kombika si kupim radsej ziguliaka 2104 alebo Formana.. :mrgreen: