Stránka 1 z 1
					
				Fiat Punto 2 1.9JTD
				Napsal: 09 črc 2011, 15:54
				od Janka
				caute chlapi a baby 

  mam toto auto a neustale mam problem ze napr. ide do prace v pohode nastartuje prejde 40km odstavy auto neskoresie ide z roboty a ked sa nahodou stavi dakde z roboty v obchode vypne motor a za 10minut uz nenastartuje a furt to toci,toci ale nechyti,samozrejme ze priblizne za pol hodiny to chyti..vdaka za rady 
rok vyroby 2001,59kw
 
			
					
				Re: Fiat Punto 2 1.9JTD
				Napsal: 09 črc 2011, 21:54
				od rogi
				skúsil by som obliať (s chladiť) strekovacie čerpadlo studenou vodou, na starých motoroch to pomohlo  

 
			
					
				Re: Fiat Punto 2 1.9JTD
				Napsal: 09 črc 2011, 22:06
				od 6speed
				Tohle určitě nepomůže,protože JTD žádný vstřikovací čerpadlo nemá 

 
			
					
				Re: Fiat Punto 2 1.9JTD
				Napsal: 09 črc 2011, 23:00
				od Janka
				no to ste mi moc nepomohli 

 
			
					
				Re: Fiat Punto 2 1.9JTD
				Napsal: 10 črc 2011, 10:25
				od rogi
				6speed píše:Tohle určitě nepomůže,protože JTD žádný vstřikovací čerpadlo nemá 

 
a čo vyrába tlak ti umelec, ak nevieš tak sa nevyjadruj, aj ked to je JTD či HDI čerpadlo ma,len sa nenazíva "strekovacie" ktore je napojene na rampu, odkial su vedene trubky do strekovačov ktore su ovladane elektrický, kto sa bude teraz smiat ja alebo ti  

  ak to blbne tak môže byť vadne čidlo tlaku na rampe 

  ak nie je tlak na nom nenaštaruješ, riadacia jednotka to nedovolí
 
			
					
				Re: Fiat Punto 2 1.9JTD
				Napsal: 10 črc 2011, 12:09
				od 6speed
				Nono,jen se hned nečerti.Šlo mi právě jen o to,že to čerpadlo se nenazývá vstřikovací,ale vysokotlaké.
Jinak Tě můžu ujistit,že vím moc dobře jak funguje CR.Vstřiky i rampu už jsem z motoru (DCi) měl sundané,takže vím o co GO 
 
 
Původnímu tazateli doporučuji zajet na diagnostiku,ta by měla prozradit víc 

 
			
					
				Re: Fiat Punto 2 1.9JTD
				Napsal: 10 črc 2011, 12:57
				od rogi
				6speed píše:Nono,jen se hned nečerti.Šlo mi právě jen o to,že to čerpadlo se nenazývá vstřikovací,ale vysokotlaké.
Jinak Tě můžu ujistit,že vím moc dobře jak funguje CR.Vstřiky i rampu už jsem z motoru (DCi) měl sundané,takže vím o co GO 
 
 
Původnímu tazateli doporučuji zajet na diagnostiku,ta by měla prozradit víc 

 
prepáč, ale mohol si ma opraviť  v názve, aby to nevyzeralo že tam nieje žiadne čerpadlo  

 
			
					
				Re: Fiat Punto 2 1.9JTD
				Napsal: 10 črc 2011, 19:55
				od mad mike
				určitě by bylo dobré zkontrolovat i těsnost palivového systému od nádrže k čerpadlu
			 
			
					
				Re: Fiat Punto 2 1.9JTD
				Napsal: 12 črc 2011, 21:55
				od kejml
				Diagnostika s největší pravděpodobností ukáže něco jako "koherence signálu klikového hřídele, občasná chyba" nebo tak něco.
Popisuješ typický projev vadného čidla/snímače polohy klikového hřídele. U JTD běžná závada za tepla. Čidlo je neopravitelné, blbě přístupné, ale relativně levné (litr? zkus fiatdily.cz).
Diagnostika je nutnost, protože, myslím, je tam ještě snímač polohy vačky, který se projevuje stejně. Tak abys neměnil(a) naslepo.
Gud lak 
 
edit: a uprav si debilní název vlákna na třeba "JTD za tepla nestartuje" nebo tak něco  

 
			
					
				Re: Fiat Punto 2 1.9JTD
				Napsal: 11 srp 2011, 18:30
				od Janka
				takze diagnostika nezistila nic a zacalo to robit dalsie divne veci,ked sa auto zohreje na nejaku tu teplotu tak z nicoho nic zhasne a potom uz nejde nastartovat som zufala a v servise si tiez nevedia rady,a do fiat servisu to nechcem davat lebo by som sa nedoplatila,date mi prosim nejaku radu kde moze byt problem? cerpadlo? turbo? 

 vdaka za skoru odpoved 
Janka
 
			
					
				Re: Fiat Punto 2 1.9JTD
				Napsal: 17 srp 2011, 09:49
				od Janka
				tak som dala vymenit cidlo klukoveho hriadela a cidlo teploty chladiacej kvapaliny...uvidime ako sa auto bude chovat 

 
			
					
				Re: Fiat Punto 2 1.9JTD
				Napsal: 25 srp 2011, 18:26
				od Janka
				tak auto jazdi kazdy den a bez problemov takze ak ma niekdo taky problem ako ja je to cidlo klukoveho hriadela a stoji cca do 30e
			 
			
					
				Re: Fiat Punto 2 1.9JTD
				Napsal: 10 črc 2013, 16:11
				od pnrs
				Predchadzajucemu majitelovi tiez toto robilo, ze ked sa motor zohrial zhasol a musel najprv
vychladnut a potom sa dal nastartovat a vymenili len cidlo teploty chladiacej kvapaliny a uz
to nerobi.