Vymena RJ z 55 do 75

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dj_Sedativee
Fiaťák
Příspěvky: 59
Registrován: 22 úno 2011, 18:04
Bydliště: Kežmarok a okolie

Vymena RJ z 55 do 75

Příspěvek od Dj_Sedativee »

Zdravim pani, chcem sa informativne opytat, ci je mozne nahradit RJ mojho modelu 75 modelom z 55.. moje punto je r.v. 1996 1.2 MPI a chcem tam pichnut RJ z modelu 55, r.v. 1998 1.1.. chcem sa opytat, ci je to vobec mozne, alebo ci by nenastali nejake problemy s kompatibilitou.. dik
Fiat Punto 75 (1996), 1.2 MPI 54kW (sem-tam, za dobrej nálady aj 1000kW)TOTALED
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
Reklama
 

oldoss
Znalec
Příspěvky: 622
Registrován: 02 úno 2009, 17:59

Re: Vymena RJ z 55 do 75

Příspěvek od oldoss »

Na 99.99999 percenta sa to neda. Ani by si nenastartoval s nou. Co tak skusit zohnat taku aka tam ma ist?
Fiat Punto 1,2 16V Sporting.
Uživatelský avatar
peta.smolik
Všeználek
Příspěvky: 2559
Registrován: 26 dub 2010, 15:19
Bydliště: V.M.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vymena RJ z 55 do 75

Příspěvek od peta.smolik »

Já bych si tím tak jistej nebyl že to nejde páč vím že řídící jednotka z 1,1 funguje i s 1,2 a obráceně a MPI 75 je stejnej jak 1,2 akorát má jiný vstřikování a vyráběli je souběžně takže by to mohlo jít ale taky nemuselo...
Punťa fire, Rosso Tiziano
Fiat 128 sport 1300 SL, zatím rozebrán na prvočinitele
Uživatelský avatar
Dj_Sedativee
Fiaťák
Příspěvky: 59
Registrován: 22 úno 2011, 18:04
Bydliště: Kežmarok a okolie

Re: Vymena RJ z 55 do 75

Příspěvek od Dj_Sedativee »

Tak som sa vam nastval a naostro som jednoducho skusil vybrat konektor a zapojit do RJ z 55 (kedze ju mam vymontovanu).. Nieze by bola moja RJ v cudu, len ma to tak napadlo a zaujimalo..

A vysledok je taky, ze ani palivove cerpadlo si neprdlo, nie este nastartovat.. a pre info ja mam viecbodovy vstrek a 55-ka ma vstrek len jeden, takze tam to cele riadenie paliva je absolutne nekompatibilne.. :)
Fiat Punto 75 (1996), 1.2 MPI 54kW (sem-tam, za dobrej nálady aj 1000kW)TOTALED
moje ex-vozitka: Mitsubishi Lancer 1300 GLXi (1996) 1.3 24V, Audi Quattro (1994) 1.9 TDi..
Uživatelský avatar
Mahraa
Začátečník
Příspěvky: 19
Registrován: 09 črc 2009, 20:51
Bydliště: JM

Re: Vymena RJ z 55 do 75

Příspěvek od Mahraa »

Na to aby si mohl nastartovat potřebuješ ještě jednotku imobilizeru a čip z klíče pokud jednotka z 55ky není odblokovaná, proto ti nešel benzín a MPi ma vstřiky zapojeny paralelně takže to nevadí.
MK1 Punto 1.2 Midnight blue
Pepik
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 252
Registrován: 25 říj 2008, 17:48
Bydliště: Úpice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vymena RJ z 55 do 75

Příspěvek od Pepik »

To nějak strácí logiku,že by všechny vstřiky byly zapojeny paralerně.Vstřikovaly by i do válců ve výfuku,sání a kompresi.
Punto II-SX,8V,3 dv.r.v.2000
Uživatelský avatar
liborko
Všeználek
Příspěvky: 2726
Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Bydliště: Havířov

Re: Vymena RJ z 55 do 75

Příspěvek od liborko »

75ka nemá sekvenční vstřikování :wink: to mají GTčka
CROMA 1.9JTD/110kW r.06 -EMOTION-
Lancia Musa 1.4 16V r.11-PLATINO-
PUNTO 75 ELX r.96

IDEA 1.4 16V/70kW r.07
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
TIPO 1.4 r.94...
UNO 1.5 MPI r.87
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“