Právě je 19 srp 2019, 21:45





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 24 říj 2011, 19:42 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 27 kvě 2009, 00:34
Příspěvky: 417
Tomnbasca: hmm... no napadlo mě, a nevim, jestli to tím může být - 1,8cka má totiž váhu vzduchu (stejně jako mají diesely) a ještě ke všemu není samostatně výměnná - chtělo by ji prověřit. Ty máš svoji diagnostiku - tj. Fiatecuscan s kabelem?

_________________
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 25 říj 2011, 07:29 
Offline
Začátečník

Registrován: 23 říj 2011, 19:42
Příspěvky: 8
Svoji diagnostiku nemám.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 říj 2011, 11:08 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 27 kvě 2009, 00:34
Příspěvky: 417
Tomnbasca: hmm, no bez diagnostiky to bude problém - osobně bych to viděl, že je potřeba to projet s nahráváním údajů a pak se podívat, co se v autě děje, když to chcípne. V první řadě, jestli ŘJ "vidí", že klesají otáčky motoru při tom vyřazení. Dál jaké v tomto stavu ukazuje váha vzduchu množství vzduchu, co v tomto stavu ukazuje lambda (podle ní se pozná, jestli autu chybí vzduch nebo palivo). Chce to sehnat někoho, kdo je ochoten se tím takhle zabývat. Asi víc na dálku neporadím.

_________________
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 říj 2011, 12:12 
Offline
Začátečník

Registrován: 23 říj 2011, 19:42
Příspěvky: 8
Jasně, rozumím, že na dálku to nejde lépe určit, i tak moc děkuji za rady a typy. Bude teda problém najít někoho s vybavením, ochotou a zapálením. Já osobně jsem schopen si vyměnit tak žárovku, motoru moc nerozumím a je těžké v okolí najít někoho, kdo se tím zabývá. Ještě mě napadá autorizovaný servis, ale ty ceny ! :-(. Jezdit se s tím už nedá - není to to správné potěšení :-(.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 lis 2011, 18:30 
Offline
Začátečník

Registrován: 23 říj 2011, 19:42
Příspěvky: 8
Tak jsem navštívil autorizovaný servis ... špatné zprávy :-(. Vadná škrtící klapka, čištění a promazání nepomůže (už 3x jsem to nechal dělat a vydrželo to 1 - 3 dny). Případná oprava - 16600,- + práce. Tak teď opravdu nevím :-(.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 lis 2011, 21:45 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 27 kvě 2009, 00:34
Příspěvky: 417
No to je naprd. Nedokážu samozřejmě na dálku posoudit, jestli to našli dobře v tom servisu - nezbývá, než jim věřit.
Já už jsem takhle jednou řešil 1,8cku, co se týká klapky - nechodila naopak naplno - majitel pak sehnal jinou z vrakáče za 4 tis. a pak to bylo ok. Ona možná je stejná klapka i na jiných autech, jako Barchetta, Punto, možná i na Alfách 1,8TS - nevim to by chtělo vyhledat.

EDIT: no ještě tady si můžeš přečíst (v angličtině) od týpka co měl to samé na Stilu 1,8 - nakonec prostříkal pár konektorů (na klapce, okolo baterie), prostříkal váhu vzduchu čističem el. kontaktů a začalo mu zase fungovat ok.
http://www.fiatforum.com/stilo/235141-s ... -down.html

_________________
Fiat Stilo 1.6 16V
ex Fiat Tipo 1.4 i.e.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2012, 18:06 
Offline
Fiaťák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 úno 2010, 22:12
Příspěvky: 55
Kolísat volnoběh u 1,6 16v může být i po špatně nastavených rozvodech.. Viz já.. měl jsem sací vačku o zub.. a ten motor se choval dost šíleně:)

_________________
Fiat Stilo 1.6 16V - http://autorecenze.centrum.cz/profi-recenze-fiat-stilo-1-6-16v-76-kw-10.htm
&
http://magazin.auto.cz/predstavujeme/fiat-stilo-stylovy-nastupce-bravo-a-brava.html
Recenze se moc krásně čtou, když víte že Čas je naplnil


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 čer 2019, 08:10 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 22 kvě 2019, 14:38
Příspěvky: 35
To posunutie sacej vačky o zub ma dosť zaujalo.
Motor za studena občas hneď po naštartovaní zdochol. Po opätovnom naštartovaní OK.
Menili sa teraz rozvody aj s aretačnými prípravkami a zistil som, že na pôvodnom remeni bola sacia vačka posunutá o zub. Výfuková vačka bola OK. Teraz s novým remeňom je to nastavené správne, som zvedavý, či sa stratí aj tá závada so zdochýňaním motora po štarte :?:

_________________
Fiat Stilo 1.6 16V 76kW r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 čer 2019, 08:42 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 22 kvě 2019, 14:38
Příspěvky: 35
Takže závada s občasným zdochýňaním po štarte pretrváva. Vypisuje to na displeji Loose connection.
Takže ideme otvoriť riadiacu jednotku motora :roll:

_________________
Fiat Stilo 1.6 16V 76kW r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 čer 2019, 17:59 
Offline
Všeználek
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2007, 16:06
Příspěvky: 2343
Bydliště: Havířov
není loose connection něco s imobilizérem? jinak vítej v klubu Stilařů, jo na tom se vyučíš elektrikářem :lol:

_________________
P U N T O 75 ELX r.96
Stilo 1.6 16V/76kW r.02 Dynamic
Lancia Y 1.2 16V/59kW r.02 Unica
BravoII 1.4T 16V/88kW r.08 Emotion

AR 147 1.6TS r.01...
TIPO 1.4 r.94...
Seicento 1.1 SPI HOBBY r.99...
UNO 1.5 MPI r.87
............už jen ve vzpomínkách


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 čer 2019, 20:35 
Offline
Znalec
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2008, 16:07
Příspěvky: 765
Bydliště: Slavkov u Brna
immo po startu už nemůže vypnout motor.

_________________
Rossi
Fiat Punto 1.6Mk1 90 ELX resuscitován
AUDI A6 3.0 Quatro 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 čer 2019, 10:22 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 22 kvě 2019, 14:38
Příspěvky: 35
liborko píše:
není loose connection něco s imobilizérem? jinak vítej v klubu Stilařů, jo na tom se vyučíš elektrikářem :lol:

Vyučení elektrikári už sme :D (Ja a syn). Cez Stilo sa len udržujeme v kondícii :mrgreen:
Takže riadiaca jednotka cez X-Ray presvietená, plno crackov na konektoroch odhalených, všetok bezolovnatý cín na pinoch obidvoch konektorov odsatý a nahradený cínom s 37% olova. Preventívne ešte preletované podozrivé spoje. Riadiaca jednotka preložená na kastlík akumulátora. A auto ide jak pichnutá sviňa :mrgreen:

_________________
Fiat Stilo 1.6 16V 76kW r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2019, 07:58 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 22 kvě 2019, 14:38
Příspěvky: 35
Prikladám nejaké obrázky z riadiacej jednotky:
Příloha:
Cracky na pinoch.jpg
Cracky na pinoch.jpg [ 109.23 KiB | Zobrazeno 336 krát ]

Příloha:
prasklina na pine.jpg
prasklina na pine.jpg [ 63.65 KiB | Zobrazeno 336 krát ]

Příloha:
procesor.jpg
procesor.jpg [ 145.47 KiB | Zobrazeno 336 krát ]

_________________
Fiat Stilo 1.6 16V 76kW r.v.2003


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | kia-club.net | suzuki-forum.cz