Stránka 1 z 1
1.2 8V 44kw rv. 2000 dusí se při plnym plynu
Napsal: 18 čer 2012, 23:44
od Kubajzzz
Čus klubáci,
mám problém měnil jsem na punto těsnění pod hlavou,ventil.víkem,vzduch.filtr,kabely ke svíčkám.
Teďka když nastartuju auto bez vlivu zda je studený nebo teplý motor a sešlápnu plyn na podlahu auto se zadusí a občas střelí do sání. Pokud plyn sešlápnu pozvolna auto normálně jde za plynem.
Když na škrtící klapce napnu plynové lanko více,aby byl vyšší volnoběh auto přestane střílet.
Rozvody sedí podle rysek.
Nevíte prosím někdo radu???!!!
Pitvám se v kamarádovým autě a už mi to je celkem i trapný,že na to nemůžu přijít.
Díky za rady!
Re: 1.2 8V 44kw rv. 2000 dusí se při plnym plynu
Napsal: 20 čer 2012, 00:35
od hanzs
Jestli si zkoušel hýbat tím lankem nazkoušku pak ok, ale jinak se tim volnobeh nesmi stelovat.
Nevim - nejspíš si něco po tý rozborce motoru nedal zpátky správně - zkontroluj podtlakové hadičky a snímač tlaku v sání.
Re: 1.2 8V 44kw rv. 2000 dusí se při plnym plynu
Napsal: 21 čer 2012, 17:52
od CrazyApe
Me dela punto to same a je to uz rok. Hrabalo se v tom asi 5 lidi a nikdo neprisel na to cim to je. Poku pridam plyn pozvolna je to v pohode, pokud i se zahratym autem na neutral slapnu plyn na doraz tak se jakoby pridusi a az pak rychle vytoci do omezovace.
Re: 1.2 8V 44kw rv. 2000 dusí se při plnym plynu
Napsal: 21 čer 2012, 18:30
od Jam3ss
Jak to tak čtu kluci, tak mě dělá to samé punto..měl jsem předtím ještě jedno a to po šlápnutí krásně přidalo plyn a tohle ani za boha a v servise to bylo a říkal, že je to ok tak nevím.
Re: 1.2 8V 44kw rv. 2000 dusí se při plnym plynu
Napsal: 21 čer 2012, 19:52
od Martin
Osobně bych se zkusil podívat na svíčky,případně je vyměnit.Proměřit zapalovací cívky.Prudkým sešlápnutím plynu dojde k ochuzení směsi ve válci a svíčka tak má problém se zapálením.ŘJ krapet trvá,než tento stav doreguluje přes čidla a lambdu.
Re: 1.2 8V 44kw rv. 2000 dusí se při plnym plynu
Napsal: 21 čer 2012, 21:37
od CrazyApe
Civky mam ja konkretne uplne nove takze ty bych asi vynechal. Jo a jeste vstrik se menil s takovou tou lištou.
Re: 1.2 8V 44kw rv. 2000 dusí se při plnym plynu
Napsal: 23 čer 2012, 13:14
od laco88
Mal som ten isty problem na MK1 a nevedeli sme kde je chyba. Takže nasledovala výmena krokového motorčeka, potenciometra, LS, sviečok, MAP čidla a tej kaučukovej hadičky MAP čidla kedže už bola taka všeliaka a problem sa vyriešil, ešte reset RJ a bolo to fajn...zapalovací cívky povodne a v dobe poruchy RJ ukazovala iba chybu potenciometra (po výmene kontrolka zhasla ale stale to nebolo ono).
Re: 1.2 8V 44kw rv. 2000 dusí se při plnym plynu
Napsal: 26 čer 2012, 17:02
od Jam3ss
Zkoušel jsem poslouchat zvuky v motoru, při okamžitém sešlapnutí plynu až na zem a přijde mi, že to saje někde falešný zvuk..je to možné ? Co by jste mi poradili zhruba tak zkontrolovat ohledně sání ?
Re: 1.2 8V 44kw rv. 2000 dusí se při plnym plynu
Napsal: 27 čer 2012, 18:21
od CrazyApe
JA jsem ted rozebiral sani a nasel sem problem mezi klapkou a airboxem je takove tesneni ktere sem mel privrene nejak krivo a asi to slo i tama. Problem se trosku zlepsil ale furt to neni ono...
Re: 1.2 8V 44kw rv. 2000 dusí se při plnym plynu
Napsal: 11 črc 2012, 19:45
od paaulooss
Me dela taky. Prudce plun v nizkejch zadusi se a vypali.. neresim to.. zreime nejaka cidla. Az to nepojede tak to budu resit.