Stránka 1 z 1

Punto 2012

Napsal: 20 čer 2012, 08:00
od 1968
Chci si koupit příští měsíc funglovku punto. akorát se rozmýšlím jestli Evo nebo 2012 ( 1.2 8V, 5D/69K Easy) Je to demo auto v docela slušné výbavě za velice rozumný peníz (195.000 Kč). Rozdíl je asi minimální teda kromě ceny. Může se někdo podělit se zkušenostmi a na co si dávat pozor. Díky

Re: Punto 2012

Napsal: 20 čer 2012, 10:56
od peta.smolik
Zkušenosti nemám žádný :( ale Punto 2012 se mi líbí víc

Re: Punto 2012

Napsal: 20 čer 2012, 14:24
od 1968
peta.smolik píše:Zkušenosti nemám žádný :( ale Punto 2012 se mi líbí víc
To mě se taky líbí víc 2012. Manželce zase Evo. Ale řidič jsem já :-)))

Re: Punto 2012

Napsal: 20 čer 2012, 14:42
od kejml
1968 píše:Jo to máš pravdu, že nejlepší značka je "služební". Měl jsem služební 11 let a to byla pohodička. Zato teď co mám stilo tak bych potřeboval ještě jednu práci. Ale na druhou stranu vzhledově tak hezký auta má málokdo. Manželka mi taky říkala jestli jsem se náhodou nezbláznil že chci znova itala. No ale když oni jsou tak hezký. Je to asi srdeční záležitost. A funglovka za takový prachy a super výbavou co mi nabídli se prostě nedá odmítnout. V týhle cenový relaci se jen tak nějaký auto nekoupí. A víc jak 200.000 za nový odmítám dát. No a když porovnám trpasličí fóbii s tím chromým 3 hrnečkem za 240.000 bez výbavy tak není o čem diskutovat. Dnes jsem byl u Dojáčka a měli tam vystavený to punto 0,9 litru s dvou válcem twiair. To přeci nemůžou myslet vážně. To je motorka s kabinou. Po dvou letech to musí být uhoněný jak pivovarskej valach. Jinak vzhledově je super, hlavně ta zelená barva. Taky jsem se ptal jestli by šla na to co chci ale není to prý možné jenom na ty dvoutakty.
Uf to jsem se rozepsal.
Z tématu o klimakompresoru, abychom nebyli OT :-)
Nákup auta "protože líbí" už mám za sebou a nechci ho už nikdy opakovat. Ruská ruleta je proti tomu nevinná hra pro předškoláky.
Bych ten dvouvál automaticky neodsuzoval. Projel ses? Co zvuk? Vyhovuje? A cena? Kolik je na ten motor záruka? Dá se přikoupit prodloužená?
A hlavně, barva nejezdí, jak už kdysi (správně) prohlásil Všeználek tohoto webu p.s :wink:
1968 píše:... Manželce zase Evo. Ale řidič jsem já :-)))
A ten kdo platí, tomu to je jedno? :mrgreen:

Re: Punto 2012

Napsal: 21 čer 2012, 10:38
od 1968
A ten kdo platí, tomu to je jedno? :mrgreen:[/quote]

Re: Punto 2012

Napsal: 02 bře 2013, 17:46
od radek.s
Prosím o zkušenosti s Puntem 2012, viz. můj dotaz v tématu "prvé dojmy".
Předem díky.

Re: Punto 2012

Napsal: 02 bře 2013, 21:14
od Mr.Bean
Já si myslím, že ty ostřikovače jsou furt stejný. Haubna zůstala stejná jako u Eva a s tím asi i ostřikovače - podle fotek. Táta pod ten plast strčil na každý straně půlku kolíčku a stříká to jakš takš doprostřed :D

Re: Punto 2012

Napsal: 02 bře 2013, 22:33
od radek.s
No já právě žiju v naději, že by ty ostřikovače už nemusely být stejný, protože automobilky během výroby modelu ještě odstraňují některé nedostatky. Jestli tohle Fiat nevyřešil ani po šesti letech, tak je to opravdu na zamyšlení. Ostřikovače jsou důležitá věc pro bezpečnost a myslím, že by stačilo navrhnout ten past trochu jinak a dát to do výroby. Ale jak někdo už napsal, tohle by mělo jít vyzkoušet u předváděcího kusu u prodejce. Spíš by mě zajímalo to zatékání do pátých dveří, to u prodejce nejspíš nezjistím, protože by muselo být po dešti, auto by taky muselo před tím stát venku a to se mě asi nepoštěstí.

Re: Punto 2012

Napsal: 04 bře 2013, 20:00
od Jarous1
Zajdi si do nejbližšího fiatu a vyzkoušej si to. Jinak výměna origo trysek je záležitost hoďky a nákladů cca 60kč. Mě u GP fungují OK.