Stránka 1 z 7

Kupa Punta

Napsal: 17 led 2014, 21:26
od drago47
Ahoj mam otázku tiež zamýšľam kúpu punta II je mi jedno či 44kw alebo 59kw alebo či dvoj-dverové alebo 5-dverove len mi ide oto či nie je veľa 175000km na ten 44kw motor ja viem veľa záleží od majiteľa je to 2-dverova verzia klíma, servo, el.okna,2 airbagy, abs a je to rv.2000.Alebo ako je to z go o motora keby som chcel dať nove tesnenia a krúžky ale nove hydroštely na ventily
Dakujem velmy by ste mi pomohli

Re: Kupa Punta

Napsal: 17 led 2014, 23:44
od Babis
Zdravim,

44kw pro punto stačí, ale vzal bych spíš 59kw. 175 000 už je na tak malej benzínovej motor dost.. zvlášť když je z bazaru a nevíš, jestli už nemá přes 200 000.
Já teda mám na puntu 205 000 a je možný, že je tam víc. S motorem jsem zatím problémy neměl.
Záleží na ceně. Ale asi bych punto nad 125 000 - 150 000 nekoupil.
Alebo ako je to z go o motora keby som chcel dať nove tesnenia a krúžky ale nove hydroštely na ventily
To netušim.

Re: Kupa Punta

Napsal: 18 led 2014, 12:12
od drago47
Ďakujem za odpoveď ja si to tiež myslím že je to dosť ale auto bolo už predane tak aspoň ma to nebude lákať a km sa dajú dnes overiť zdarma na rôznych stránkach takže v tom nevydym problém

Re: Kupa Punta

Napsal: 19 led 2014, 11:38
od Otomar
O auto, které má najeto 175 000 a jinak je Ok (hlavně aby nebylo rezavé) bych se vůbec nebál. Motory Fire jsou nesmrtelné a když náhodou odejdou, tak za pár šupů seženeš na vrakáči motor nový.

Re: Kupa Punta

Napsal: 19 led 2014, 14:43
od drago47
Našiel som aj tu športovú verziu 6 rýchlostnú ale tam je drahší servis aj väčšia spotreba a je asi už veľmi tvrdý na bežnú jazdu ale mam aj tento http://auto.bazos.sk/inzerat/33442944/Fiat-Punto.php" onclick="window.open(this.href);return false; čo naň poviete len škoda že nemá klímu

Re: Kupa Punta

Napsal: 19 led 2014, 15:21
od Babis
Ta "sportovní" verze je pravděpodobně ta 59kw. Spotřeba bude tak o 0,5-1l vyšší, to není až taková hrůza. Dražší servis bych ani neřekl.
A to vínový punto nevypadá špatně. Akorát ta cena je podezřele nízká.. ale jestli je v pořádku, tak ok.
Airbag na volantu mi připadá jak vystřelenej, ale to se mi asi jenom zdá.

Re: Kupa Punta

Napsal: 19 led 2014, 15:30
od drago47
Ale teraz nájdeš aj za 1100 aj s klímou teraz sa nejak vysoko nepohybujú

Re: Kupa Punta

Napsal: 19 led 2014, 15:38
od Babis
No u nás je tenhle ročník kolem 45 000kč.
Klimatizace je zrovna jediná věc, co mě u auta moc netrápí. :D
V létě otevřu okýnka, v zimě zatopim.

Re: Kupa Punta

Napsal: 19 led 2014, 18:44
od drago47
Tak leta sú čim ďalej teplejšie takže mňa áno ale keby bolo strieborne tak to netrápi ani mňa ale mal som teraz fialové a to sa nahrialo jak sviňa aj v tieni

Re: Kupa Punta

Napsal: 19 led 2014, 19:20
od Babis
No tak uvidíš, dobře kup.

Re: Kupa Punta

Napsal: 19 led 2014, 19:29
od drago47
Ale hlavne aby fungovalo lebo ked ma bude trapin motor alebo dačo ine bude mi jedno či ma alebo nema klimu

Re: Kupa Punta

Napsal: 19 led 2014, 19:50
od Babis
No tak fiaťáckej FIRE motor by tě fakt trápil neměl. Jak už psal kolega, vydržej hodně.

Re: Kupa Punta

Napsal: 25 led 2014, 11:28
od drago47
A ako je to z hrdzou u Punta II mali pozinkované karosérie alebo načo sa mam zamerať kde ju hladat

Re: Kupa Punta

Napsal: 25 led 2014, 11:47
od Babis
Někdo nadává, že mu Punto rezne, někdo ne. Ale rezne jenom podvozek.

Re: Kupa Punta

Napsal: 25 led 2014, 17:58
od J_K
drago47 píše:A ako je to z hrdzou u Punta II mali pozinkované karosérie alebo načo sa mam zamerať kde ju hladat
Všechna auta vyrobená z plechu reznou, ale od doby zinkování karoserií to už není taková tragedie. Samozřejmě u deseti a víceletého auta už se místy rez ukazuje, ale nebývá to ve fázi zralé k sešrotování. Hodně záleží odkud auto pochází, jestli ze zemí kde se solí, nebo z jihu, a zásadní vliv má to, jestli auto nebylo bourané a laicky opravované. Zpravidla levnými plechy bez zinku a bez následné antikorozní ochrany.
Vyskytující se závady motorů jsou probrané v sekci "motor", často se způsobem k řešení.

Každopádně pokud autům nerozumíš, je vždy lepší vzít si k prohlídce někoho, kdo se vyzná. Bez ohledu na to, o jakou značku auta se jedná.