Stránka 1 z 2
					
				motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 28 úno 2014, 20:44
				od michal090
				Zdravím Vás, 
dnes jsem se vracel z dovolené..předjíždím (tedy přidám plyn) a najednou skok...počítač vypsal engine stop a rozsvítil se žlutý symbol bloku motoru...auto ztratilo výkon, začalo podřazovat a jak dosáhlo myslím 30 km/h, tak zhaslo motor úplně. Po znovu nastartování znova žlutý symbol s hláškou engine stop, nicméně motor jel úplně normálně. Po ujetí několika kilometrů nastala situace, kdy jsem jel do kopce a auto z ničeho nic úplně ztratilo výkon až došlo znovu k výše uvedené situaci. Nastartuji a motor znova jede normálně a poté zase buďto ztráta výkonu - úplná a nebo cuknutí - engine stop - podřazování - a potom zhasnutí motoru. Dělalo to jak při jízdě na okresce, tak ve městě a také na dálnici při zařazené šestce. Máte někdo podobnou zkušenost? Ať vím na co se vrhnout zrovna a nemrhám časem?
Díky Michal
			 
			
					
				Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 01 bře 2014, 11:43
				od omar
				pripoj  to  na  diagnostiku,nic  jineho  ti  stim  nejde  delat
			 
			
					
				Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 03 bře 2014, 12:07
				od michal090
				Tak po diagnostice:
chybová hláška P1205 - filtr DPF
aniž bych s autem cokoli dělal, tak jede jak má. Po vymazání chyb a opětovném projetí se ukáže zase jen chyba P1205 - filtr DPF. Regenerace proběhla a  pořád píše filtr DPF.... Nevíte někdo co to znamená?
			 
			
					
				Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 03 bře 2014, 18:12
				od Leonardo
				Kolik máš najeto ???
			 
			
					
				Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 03 bře 2014, 18:43
				od michal090
				165000 km
			 
			
					
				Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 04 bře 2014, 16:39
				od doktor9131
				Mám najeto skoro stejně (asi). Dělalo to taky. Auto začalo lenivět a párkrát zdechlo. Nucená regenerace DPF pomohla vždy jen na chvilku. Když už máš DPF zanešený až moc, pomůže jen DPF off, nebo nový. Já ho dal ven a mám pokoj napořád.
			 
			
					
				Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 04 bře 2014, 19:48
				od Leonardo
				Svatá pravda mam ho ven taky včetně egru a je klid
			 
			
					
				Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 05 bře 2014, 07:17
				od lukynen
				Jo dýmovnice děláte z aut  

  než jsem prodal svoje auto tak jsem měl najeto 232 000 a bez sebemenšího problému co se týče DPF. Nech ho vyčistit ve spec firmě a musí fungovat dál.
Nějaký odkaz na možnost doma naladit 
http://www.auto-pilot.cz/st8451429-pro8 ... talyzatory" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 05 bře 2014, 16:40
				od Negotiator
				lukynen píše:Jo dýmovnice děláte z aut  

  než jsem prodal svoje auto tak jsem měl najeto 232 000 a bez sebemenšího problému co se týče DPF. Nech ho vyčistit ve spec firmě a musí fungovat dál.
Nějaký odkaz na možnost doma naladit 
http://www.auto-pilot.cz/st8451429-pro8 ... talyzatory" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Sice je pekne, ze DPF je ekologicke, ale porad nechapu, kdyz se v tom filtru nahromadi necistoty a udela se regenerace, tak prece fyzikalni zakon o hmote musi fungovat i zde. Takze sice bez DPF "hulim" o neco vice (a prubezne), ale s DPF to "vygrcam" v jednu chvili vse najednou ----> co je na tom ekologickeho? 
 
 
Prosim o vysvetleni, protoze diky Tvym radam zatim pohodove jezdim, takze bys mohl vedet i toto - beze srandy!  

 
			
					
				Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 05 bře 2014, 17:24
				od Leonardo
				Nevím jak všichni ostatní s pdf jsem měl výfuk taky černý a to byl zanešen na 50% já ho kuchal v 215000 a to byl v Itálii měněn ve 160000 dle servisky tankuji jen vervu diesel a nehulim vůbec 

 
			
					
				Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 05 bře 2014, 17:26
				od Leonardo
				lukynen píše:Jo dýmovnice děláte z aut  

  než jsem prodal svoje auto tak jsem měl najeto 232 000 a bez sebemenšího problému co se týče DPF. Nech ho vyčistit ve spec firmě a musí fungovat dál.
Nějaký odkaz na možnost doma naladit 
http://www.auto-pilot.cz/st8451429-pro8 ... talyzatory" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Jasan doma vyčistit a nalít do kanálu a ekologie je ok.
 
			
					
				Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 05 bře 2014, 21:39
				od lukynen
				Negotiator píše:lukynen píše:Jo dýmovnice děláte z aut  

  než jsem prodal svoje auto tak jsem měl najeto 232 000 a bez sebemenšího problému co se týče DPF. Nech ho vyčistit ve spec firmě a musí fungovat dál.
Nějaký odkaz na možnost doma naladit 
http://www.auto-pilot.cz/st8451429-pro8 ... talyzatory" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Sice je pekne, ze DPF je ekologicke, ale porad nechapu, kdyz se v tom filtru nahromadi necistoty a udela se regenerace, tak prece fyzikalni zakon o hmote musi fungovat i zde. Takze sice bez DPF "hulim" o neco vice (a prubezne), ale s DPF to "vygrcam" v jednu chvili vse najednou ----> co je na tom ekologickeho? 
 
 
Prosim o vysvetleni, protoze diky Tvym radam zatim pohodove jezdim, takze bys mohl vedet i toto - beze srandy!  

 
Já ale o žádné ekologii nemluvil !!! 
to je výmysl EU aby nedocházelo ke kouřivosti a sazení pořád, ale jen v určitou dobu a za určitých teplot -princip spaloven komunálního odpadu-břeberte každý sám  
 
  
 
			
					
				Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 05 bře 2014, 21:54
				od lukynen
				Leonardo píše:Nevím jak všichni ostatní s pdf jsem měl výfuk taky černý a to byl zanešen na 50% já ho kuchal v 215000 a to byl v Itálii měněn ve 160000 dle servisky tankuji jen vervu diesel a nehulim vůbec 

 
Samozřejmě že musel být černý ,bo to vyhoření sazí musí někudy ven  
 
 
Jen že regenerace probíhá za určitých teplot a podmínek a tím pádem je účinější a EKOLOGIČTĚJŠÍ  

 protože se lépe spálí -vyhoří-no tak jak je každému libo to nazvat. 
Přirovnání   Za liazkou taky nepojedete dneska z Brna do Prahy ,ale za euro 5 Man vám to vadit nebude.
Pokud vykucháte DPF tak vám zbyde jen rezonátor na konci auta a NO katalizátor No emise No čistý výhled když pojedu za vámi protože saze nemají kde zabrzdit.
http://www.youtube.com/watch?v=WUOhqqyu3RY" onclick="window.open(this.href);return false;
 A vůbec, jestli tohle někdo nechápe tak .... 
 
  
 
			
					
				Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 05 bře 2014, 22:05
				od lukynen
				Leonardo píše:Nevím jak všichni ostatní s pdf jsem měl výfuk taky černý a to byl zanešen na 50% já ho kuchal v 215000 a to byl v Itálii měněn ve 160000 dle servisky tankuji jen vervu diesel a nehulim vůbec 

 
Možná se pletu ,takže mě neber za slovo ,ale nejsem si jistý jestli tvůj vůz má poctivé km ,hlavně když sám říkáš ,že při 160 000 byl dělán ,což je cca teoretická životnost DPF a druhý by vydržel jen 60 000 ? Pak je možná problém ve stylu jizdy -hlavně na spotřebu -což je super ,ale následné karbonování ,dušení motoru a nemožnost regenerace  vyplívá v problém K.O. DPF a neustálé a časté regenerace --> zvyšování spotřeby. protože nic jiného než nafta vstřikovaná  do výfukovédoby válce nespustí a neudělá tu slavnou,správnou aktivní regeneraci.
Na mojem autě je do dnes původní filtr bez odstavení EGR,DPF(fungují pořád) jediné co s vozem děláno ,je dvakrát čištěno -doma- egr a sací příruba kde ústí egr a jsou  přidávána aditiva do nafty-vstřikovače je důvod-po celý rok  

 
			
					
				Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
				Napsal: 05 bře 2014, 22:21
				od lukynen