Právě je 19 črc 2019, 11:55





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Panda III
PříspěvekNapsal: 07 lis 2014, 21:50 
Offline
Začátečník

Registrován: 04 lis 2014, 22:29
Příspěvky: 1
Ahoj :)
Někdo se pohlubi svou novou Pandou? Budu se těšit na pokec :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Panda III
PříspěvekNapsal: 15 čer 2018, 21:50 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Příspěvky: 383
Bydliště: Praha
Ahoj, oživuji téma. Najde se zde někdo, kdo má zkušenosti s Pandou III, tedy s aktuálním modelem vyráběným od 2012. Zajímají mě především zkušenosti s výskytem závad a případně kratší životností některých dílů (oproti jiným současným autům). Uvítám informaci, jaké díly bylo nutno vyměnit kvůli nevyhovujícímu stavu nebo závadě (mimo běžnou údržbu) a při kolika tisících km. Předem díky, Radek

_________________
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Panda III
PříspěvekNapsal: 02 bře 2019, 21:16 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Příspěvky: 383
Bydliště: Praha
Tak když nikdo nic, zjistím to časem sám, od listopadu mám novou Pandu doma. Auto se mě líbí, měl jsem více důvodů Pandu koupit a nevybrat si u konkurence model obdobné velikosti, ale jedna věc mě docela štve. S autem se nelze plynule rozjet. Když zařadíte jedničku, pouštíte spojku a přidáváte plyn, auto se normálně rozjede, ale asi po vteřině najednou nemá sílu i když plyn přidáváte! Tento stav, kdy byste naopak potřebovali akcelerovat netrvá dlouho, ale je to nepříjemné, protože místo aby auto akcelerovalo, tak trochu zpomalí. V některých případech to i cukne, jako by vám někdo krátce šlápl na brzdu. To je otravný. Před koupí jsem o této vlastnosti nikde nic nenašel, až když jsem to u mé Pandy zjistil, našel jsem podobné chování motoru u nového Punta zde - druhý odstavec: https://www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=98&t=23489
Nemyslím, že je to závada a proto jsem s tím do servisu nejel. Myslím, že je to daň za emisní způsobilost a názorný příklad jak EU pracuje na tom, že nová auta už nefungují tak, jak by měla. Jde o novou Pandu Euro 6D a bohužel jsem si jí v době objednání nemohl vyzkoušet, prodejci doprodávali model Euro 6. U tohoto modelu jsem si toho nevšiml, ale je to možná i tím, že se studeným motorem jsou volnoběžné otáčky vyšší a tento jev není tak výrazný. Prodejce neměl předváděcí auto, měl jen skladovku, kterou bylo možno se projet jen krátce. V souvislosti s tím musím případné zájemce upozornit na to, že již nelze objednat nebo koupit novou Pandu bez Stop-startu. S tím jsem se smířil, ale před objednáním jsem byl prodejcem nepravdivě informován, že u Fiatu není žádná změna a auto si i nadále pamatuje vypnutý Stop-start i při dalším nastartování. Není to pravda, u Pandy Euro 6D je Stop-start aktivní po každém nastartování a musím ho pokaždé tlačítkem vypínat. Důvodem je hlavně to, že motor je automaticky vypínán i když motor není zcela ohřátý, což zejména v zimě považuji jako problém už jenom kvůli potřebě si zatopit, navíc si myslím, že to motoru zrovna neprospívá. Nebrečím tady, jen upozorňuji případné zájemce o koupi nové Pandy, aby si ji řádně vyzkoušeli, nyní se už prodává jen model Euro 6D se Stop-startem, prodejci je mají, takže si lze auto před koupí vyzkoušet. Já jsem možnost tento model vyzkoušet neměl a tak jsem to risknul, pravdou je, že nejsem zcela spokojený. Poptával jsem před objednáním u prodejců koupi modelu Euro 6 bez Stop-startu, ale již nešel objednat a skladem nebylo nic (prý ani v centrálním skladu). Potřeboval jsem kus s minimálně výškově nastavitelným sedadlem řidiče, ale ten nikde nebyl. Sedí se totiž dost vysoko a aby mě sezení vyhovovalo, mám nastavené sedadlo v nejnižší poloze. Panda Plus, Lounge, 4x4 ani Waze nemá v základu výškově nastavitelné sedadlo řidiče, což je v dnešní době ostuda a doporučuji si za sedadlo určitě připlatit. V mém případě to znamenalo to, že nemůžu mít skladové auto a tedy čekání 3 a půl měsíce na dodání (prodejce mě při objednání sdělil 2 měsíce). Zajímavé bylo, že auto bylo vyrobeno už za 6 týdnů od objednání, poté kromě přepravy ale dohromady téměř 2 měsíce někde stálo, než bylo dodáno :?

_________________
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Panda III
PříspěvekNapsal: 05 dub 2019, 21:51 
Offline
Zkušenej Fiaťák

Registrován: 02 zář 2007, 17:14
Příspěvky: 383
Bydliště: Praha
Tak po necelých pěti měsících první závada, odešel ventilátor topení (Denso).

_________________
Panda 1.2 r.2018
Seicento S 1.1MPI r.2000 ...už jen ve vzpomínkách


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Panda III
PříspěvekNapsal: 19 čer 2019, 21:59 
Offline
Začátečník
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2009, 22:54
Příspěvky: 34
Davno som tu nebol, trocha popisem uz ked si zacal,

po zruseni Seicenta nasimi "novymi" STK som potreboval rychlo riesit auto a z novych najlacnejsich bolo len toto vedla Dacie - tu som nechcel (aj ked je komfortnejsia), zvykne "rezavit" a je 3valec,

zobrali sme 1.2 69k Plus S&S, zakladny pastel, manualna klima, zakladne radio, vyskovo nastavitelne sedadlo vodica (tiez ho mam uplne najnizsie-posed je beztak vysoky, nastupovanie pohodlne), predne hmlovky, 4 miesta, tmavy interier + sedacky presivane cervenou, rezervne koleso(ano aj za to si uz musime priplatit :| ) ,
celkove spracovanie na urovni najlacnejsieho auta na trhu :lol: , narazniky kde-tu 100%ne nelicuju, v kufri na podlahe len kus latky, ziadna pevna podlaha, plato kufra len akysi lahucky papierovy vylisok, v motorovom priestore setrili farbou je tam len zaklad, na kapote zvnutra ziadna izolacia, zadne okna mechanicke, tvrde umele opierky hlavy.

Z vyhod napr. nema senzory na meranie tlaku v pneu, pouziva na to senzory ABS takze o starost menej, 14 palcove pneu v beznom rozmere takze spusta lacnych gum, zaruka 2+3 roky aj ked k tej rozsirenej +3 roky zaruke som sa nedopatral ako funguje a co vlastne pokryva, kedze zarucna/servisna knizka s asistenciou je platna len na 2 roky,
cele osvetelenie(okrem 3. brzdoveho) riesene klasickymi lacnymi ziarovkami ktore sa daju svojpomocne (!) vymenit,
jazda/ergonomia/komfort, aj na to ze je to male auto velmi dobre riesene, typicke "fiatacke", takze dobre, z malych aut sa mi zdalo najpraktickejsie.

Zatial 2 mesiace a necelych 3tisic, na volnobehu z prevodovky obcas tichy suchotavy zvuk, spotrebu tiez este neriesim - malo kilometrov na nejake zavery, zatial spokojnost,
spomalenu odozvu na plyn uz ani nevnimam, sila zvyku :lol: , do kopcov trochu pomoze HillHolder.

Este k tej akceleracii https://www.youtube.com/watch?v=hFpa26h5Hp8 - mozu za to emisne normy, poctivy 8ventilovy 4valec musia skrtit, papierovo je to silnejsie ale realne to jazdi horsie ako stare Cinq/Seicento, tam bola odozva na plyn celkom ina, toto je ale najma vec zvyku, od tych 3tisic hore to uz zacne tahat. V Pande 2016 som mal pocit ze je to este horsie, ale vyhovuje mi to viac ako litrove 3valce bez turba-napriklad ten zo starsej C1, to je cista kosacka s velmi zaujimavym stylom jazdy.

Nove auto bez S&S uz ani nekupis, ak vadi, pred kazdou jazdou ho vypnut, nastastie to ide jednoducho jednym tlacidlom. Ci to ma nejaky vyznam tazko povedat, v kolone uplne zbytocne, a u nas ta cervena zas tak dlho nesvieti aby malo vyznam zhasinat motor na par sekund. Samozrejme dalsia nevyhoda s tym spojena - drahsia bateria a urcite aj starter. V mojom pripade 60Ah 600A, Panda bez S&S ma "obycajnu" 50Ah 360A.

Dopo

_________________
Cinquecento 1.1 SPi Sporting Grey RIP
Seicento 1.1 MPi Brush Orange/Grey RIP
Panda 1.2 69K EURO6 S&S Sicilia orange
http://www.fiatforum.com


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | kia-club.net | suzuki-forum.cz