Stránka 1 z 1

Elektrické záhady Multinky

Napsal: 26 říj 2006, 20:34
od Václaf
Jsem mezi vámi nový, mám MULTI necelý týden. Přesto mi nachystala pár překvapení :shock: Jelikož mi Němci do Multi dali asi starší originální rádio, má nějakou chybu v mechanice kazety. Proto jsem jej do doby, než ho opraví, nahradil jiným rádiem od Blaupunktu (Škoda). Ale jaká se vyskytla záhada :roll: ? Pokud byl zapnutý ventilátor na 1. stupeň, nebyl problém. Když se zapla druhá a další polohy, přestal chodit tachometr. A ve chvíli, kdy se zaplo rádijko, tachometr opět šel. Trvalo mi to dva dny, než jsem tenhle systém, vysledoval. Nejdříve jsem byl špatný z toho, že "umřel" tachák, pak se to vše úplně zmátlo. No a dnes jsem si nechal "vykoupat" Multi uvnitř (po Němcích ÚŽASNĚ upatlaná) a při zařazené zpátečce mi parkovací systém řve pořád, aniž by měl překážku. Tak budu pátrat dál. Pokud máte s těmito závadami někdo zkušenosti, VOLÁM SOS! Díky moc. PS: stejně MULTI miluju (dnes jsem si ji na sídlišti během úklidu nastartoval a kochal se JTD - asi jsem magor). :lol:

Re: Elektrické záhady Multinky

Napsal: 28 říj 2006, 22:34
od valach
Václaf píše:při zařazené zpátečce mi parkovací systém řve pořád, aniž by měl překážku. Díky moc. PS: stejně MULTI miluju - asi jsem magor). :lol:
Neboj, magor nejsi :D
Nevim jestli máš namontované tažné, ale jestli jo, zkus sundat kouli. To je taky slušná překážka.

Elektrika

Napsal: 29 říj 2006, 10:40
od Václaf
Dík za nápad i za názor. Po dvou dnech (a vyschnutí po KOUPELI) se vše vrátilo do normálu, takže se jednalo asi o zatečenou vodu po tepování koberce. :) Snad poučení pro příště, případně pokud by se to někomu stalo taky, tak aby věděl, že to přejde. Vaclaf

Re: Elektrika

Napsal: 22 čer 2007, 14:24
od Lubo-KE
no mne ten senzor rve stále ale skúsim zmontovať ťažne :D dúfam že to bude tým

Re: Elektrické záhady Multinky

Napsal: 23 čer 2007, 02:02
od marcel.pce
Václaf píše:Jsem mezi vámi nový, mám MULTI necelý týden. Přesto mi nachystala pár překvapení :shock: Jelikož mi Němci do Multi dali asi starší originální rádio, má nějakou chybu v mechanice kazety. Proto jsem jej do doby, než ho opraví, nahradil jiným rádiem od Blaupunktu (Škoda). Ale jaká se vyskytla záhada :roll: ? Pokud byl zapnutý ventilátor na 1. stupeň, nebyl problém. Když se zapla druhá a další polohy, přestal chodit tachometr. A ve chvíli, kdy se zaplo rádijko, tachometr opět šel. Trvalo mi to dva dny, než jsem tenhle systém, vysledoval. Nejdříve jsem byl špatný z toho, že "umřel" tachák, pak se to vše úplně zmátlo. No a dnes jsem si nechal "vykoupat" Multi uvnitř (po Němcích ÚŽASNĚ upatlaná) a při zařazené zpátečce mi parkovací systém řve pořád, aniž by měl překážku. Tak budu pátrat dál. Pokud máte s těmito závadami někdo zkušenosti, VOLÁM SOS! Díky moc. PS: stejně MULTI miluju (dnes jsem si ji na sídlišti během úklidu nastartoval a kochal se JTD - asi jsem magor). :lol:
Multipla má vyveden tzv. "gala" signál (neboli tachosignál), to je signál od tachosnímače jako přípravu pro "jednodinové" (velikost klasického rádia) navigace (také BLAUPUNKT) které se na objednávku a za příplatek montují už ve fabrice. Bohužel některá jiná rádia mívají na tom samém pinu jiný signál - u starších rádií to obvykle bylo "radiomute". Pak to může zlobit, já osobně bych se obával o snímač tachometru či tachometr samotný (nejsou levné). Ten ventilátor vysvětlit nedokážu, ale asi to spolu souvisí (kostra a podobně).