Stránka 1 z 1

zakladní udeje o motoru punto

Napsal: 01 úno 2015, 16:00
od twolive
55 a 6 rychlostí
kod motoru: 176B2.000 , 176A6.000
Válce 4 řadové
Ventily 2 na válec
Kompresní poměr: 9,6: 1
Průměr a zdvih (mm): 70x72
Zdvihový objem: 1108ccm
Maximální výkon: 54 koni na 5500obr / min 40kw
Maximální točivý moment: 86Nm při 3250obr / min
výška otevření : 0,4 +/- sací ventil 0,05, výfukový ventil 0,5 +/- 0,05 mm
Vstřikovací tlak: 1 bar
volnoběh: 800-900obr / min

60 a selecta (automat)
kod motoru:60- 176B4.000 , 176A7.000 selecta 176B1.000
Válce 4 řadové
Ventily 2 na válec
Kompresní poměr: 9,6: 1
Průměr a zdvih (mm): 70,8x78,9
Zdvihový objem: 1242ccm
Maximální výkon: 60 koni na 5500obr / min 44kw
Maximální točivý moment: 98Nm při 3000obr / min
výška otevření: 0,4 +/- sací ventil 0,05, výfukový ventil 0,5 +/- 0,05 mm
Vstřikovací tlak: 1 bar
volnoběh: 800-900obr / min

75 a HSD
kod motoru: 176A8.000
Válce 4 řadové
Ventily 2 na válec
Kompresní poměr: 9,8: 1
Průměr a zdvih (mm): 70,8x78,9
Zdvihový objem: 1242ccm
Maximální výkon: 73 koni na 6000obr / min 54kw
Maximální točivý moment: 106Nm při 4000obr / min
výška otevření: 0,45 +/- sací ventil 0,05, 0,45 +/- 0,05 mm výfukový ventil
Vstřikovací tlak: 2,5 bar
volnoběh: 800-900obr / min

85 a Sporting 1.2
číslo motoru: 176B9.000
Válce 4 řadové
Ventily 4 na válec
kompresní poměr 10,2: 1
Průměr a zdvih (mm): 70,8x78,86
Zdvihový objem: 1242ccm
Maximální výkon: 86 koni na 6000obr / min 62kw
Maximální točivý moment: 113Nm při 4500obr / min
volnoběh: 750-850obr / min


90 a Sporting 1.6
kod motoru: 176A9.000
Válce 4 řadové
Ventily 2 na válec
Kompresní poměr: 9,5: 1
Průměr a zdvih (mm): 86,4x67,4
Zdvihový objem: 1581ccm
Maximální výkon: 88 koni na 5750obr / min 66kw
Maximální točivý moment: 127Nm při 2750obr / min
výška otevření: 0,4 +/- sací ventil 0,05, 0,45 +/- 0,05 mm výfukový ventil
Vstřikovací tlak: 3 bar
volnoběh: 800-900obr / min

GT (1.4 Turbo)
kod motoru: 176A4.000 ,176 B 4000 a ...
Válce 4 v souladu
kompresní poměr 7,8: 1
Průměr a zdvih (mm): 80,5x67,4
Zdvihový objem: 1372ccm
Maximální výkon: 133km na 5750obr / min
Maximální točivý moment: 204Nm při 3000obr / min
výška otevření: 0,4 +/- sací ventil 0,05, výfukový ventil 0,5 +/- 0,05 mm
turbodmichadlo chlazene chladici kapalinou s intercoolerem pracovní tlak 1,3 max bar
Vstřikovací tlak paliva: 1 bar
Idle: 800-900obr / min


Verze řídicích jednotek vstřikování-zapalování Magneti Marelli (všechny mezi 55 a 85, řídicí jednotka IAW Kód xxxxxx) se dodávají ve dvou velikostech(výměnný švab čipu a na pevno napajený), s nebo bez provedení imobilizéru. V případě, že je imobilizer ve výbavě řídicí jednotky jsou označen IMB na konci kódu, např. IAW 6F.SB.xx.xxxxxxxxxx.IMB

olej :
kromě motoru punto gt :
polosintetika :SAE 15W40 CCMC G4, API SG nebo SAE 10W40 CCMC G5, API SH

gt:
polosintetika : SAE 10W40 CCMC G5, API SH

třeba se to někomu bude hodit je možne že jsou tam nejake chyby

Re: zakladní udeje o motoru punto

Napsal: 29 črc 2016, 23:53
od twolive
Vzdcky ten clanek o technicka data motoru hledám dlouho tak si ho posunu vejs