Stránka 1 z 1

Punto MK1 1,2 8V a MK1 1,6

Napsal: 26 čer 2015, 12:56
od Milangb
jak začít....

Punt jsem koupil dost žalostném stavu s prorezivělou podlahou, dost poškozeným lakem, ale téměř za děkuji. Vzhledem k vybavené dílně a lásce k vůni benzínu jsem toto nepovažoval za překážku. V první řadě přišla na řadu podlaha, teda nic co bych u punta nečekal /vyvaření, nástřik podvozu a vystříkání dutin/

Poté se již začalo s úpravami a zadní nápravu čekala demontáž z vozu, výměna tlumičů, uložení jak ramen, tak uchycení nápravy. Když už byla venku, tak se kompletně demontovali brzdy a došlo na motáž kotoučových brzd, původně teda sídlily na alfě romeo 145. Nicméně víc, že konverze je bezproblémová.

Přední náprava zatím narozdíl od druhého punta (1,6 motor) zůstala bez úprav, ale právě z tohoto punta vezmu nová přední ramena /500km najeto/, těhlici a hlavně brzdy z fiata marei - tedy ventilované kotouče.

původní brzdy:
1969248_10200104731457382_4506781628857503926_n.jpg
1969248_10200104731457382_4506781628857503926_n.jpg (97.01 KiB) Zobrazeno 5712 x
namontované brzdy:
10888590_10200104732577410_7941522322569676010_n.jpg
10888590_10200104732577410_7941522322569676010_n.jpg (71.89 KiB) Zobrazeno 5712 x
Dále došlo k instalaci křídla, na kterém došlo k odstranění 3. brzdového světla. 15" kol a hlavně je teď na řadě úprava předního nárazníku.

pomalu spasovávám...
11252549_10200727891475993_4029298455573672400_n.jpg
11252549_10200727891475993_4029298455573672400_n.jpg (54.5 KiB) Zobrazeno 5712 x

Re: Punto MK1 1,2 8V a MK1 1,6

Napsal: 26 čer 2015, 17:18
od peter963
Vidim ze dalsia Mk1 s dvojkovym naraznikom.

Re: Punto MK1 1,2 8V a MK1 1,6

Napsal: 26 čer 2015, 22:43
od Milangb
Bude i zadní nárazník z MKII je doma, jen ho upravit, pokud teda nepásne přímo, což ale pochybuju a pak už auto pod lak (teda ještě zahlazení zadních dveří)... Vybrána barva žlutá ze vzorníku automobilky Lamborghini