Stránka 1 z 2
Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 26 bře 2017, 19:26
od Luksu
Zdravím,
koupil jsem si jetý Bravo 1,4 T-jet 110 kw. Hned po koupi jsem dal auto do fiata na diagnostiku a prohlídku, protože se mi auto třepalo při vyšších otáčkách. Problém byl u pravé přední poloosy. V servise mi vyměnili jakýsi kloub poloosy a problém byl téměř vyřešen.
Bohužel jen téměř. Třepání je znatelně lepší, ale ne odstraněné. Při velkých otáčkách např. 3,4,5 převod se mi auto i tak třepe. Spíš cítím chvění do stran, jako když se plazí had
. Zdá se mi, že to dělá i když dám nohu z plynu, ALE nedělá to úplně pravidelně. Někdy to dělá a pak zas někdy ne. Je možný, že ve fiatu odflákly opravu poloosy, nebo to může být převodovka nebo nějaký takový svinstvo?? Nebo nemůže to být jen špatná geometrie?
Děkuji za rady a nápady
Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 26 bře 2017, 21:08
od WENCL
Nedělá to ta druhá poloosa?
Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 26 bře 2017, 21:39
od Luksu
Ta podle fiatu je v pohodě
... tak nevím
Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 27 bře 2017, 10:38
od martin72
Tahá ti to za volant? Nějaké zvuky při přejíždění nerovností to dělá?
Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 27 bře 2017, 14:03
od Luksu
Volant je v pohode.. Ten je nehnutej a ani nebrní. A zvuky taky nic. Zadny mlácení a podobně. Jen to auto zacne vybrovat...
Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 27 bře 2017, 14:18
od martin72
Má to závislost na otáčkách motoru nebo na rychlosti auta? Pokud by to mělo závislost na rychlost auta, hledal bych problém v kolech (vyvážení, křivý běhoun).
Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 27 bře 2017, 14:45
od Luksu
Ani je tak u rychlosti a otacek... Napr na 3 a 4 to citim u vysokych otacek a treba u 5tky to dela uz od menších otacek kdyz se chci jakoby rozjet a seslapnu vic plyn. Přijde mi, ze to dela, když ma auto zátah...
Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 27 bře 2017, 15:04
od WENCL
Pokud se auto klepe jakoby do stran a nedrbe to z volantem, tak to jsou poloosy, resp. klouby. Pokud se klepe jinak, tak cokoliv. Např. disky, pneu, setrvák, ohnutá poloosa.
Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 27 bře 2017, 15:43
od Luksu
Jo klepe do stran.. Takze mi odflakly ve fiatu asi opravu te poloosy..
Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 27 bře 2017, 15:50
od WENCL
A kolik chtějí ve Fiatu za kloub jestli se mohu zeptat?
Tady případně odkaz:
https://www.motora.cz/autodily?ArtNr=VK ... GenArtNr=5" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 27 bře 2017, 16:28
od rogi
menili ti kĺb, nie poloos
poloos je hriadeľ od prevodovky do kĺbu.
Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 27 bře 2017, 16:31
od Luksu
Za kloub (oba protilehly kusy) jsem dal i s opravou 9500...
Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 27 bře 2017, 16:42
od martin72
Hezká cenovka, kde jsi s tím byl?
Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 27 bře 2017, 17:41
od Luksu
Fiat šafránek v Třebíči... Je kurevsky drahej a to jsem zjistil bohužel až teď.. za klíč s dalkou chtějí 10500... V jinym autorizovanym kolem 7000... A to je rozdil 20ti km... A jeste k poloose nebo kloubu... Proc opraví teda jen kloub a ne celou poloosu jestli je spatna.cela?? Zejtra jedu nadavat
Re: Bravo 1.4 T-jet 110 kw třepání auta
Napsal: 27 bře 2017, 17:58
od martin72
Většinou odejde vnější homokinetický kloub, s hřídelí jako takovou většinou nic nebývá. Pokud má auto už větší nájezd a delší dobu se jezdilo s vadným kloubem , tak může být vymačkaný tisícihran.