Stránka 1 z 1

Díra v podvozku

Napsal: 04 črc 2017, 19:26
od Tombo
Zdravím,

Chtěl bych koupit Seicento, byl jsem jedno obhlédnout, kastle vypadá ok, motor jede pěkně a celkově je docela ok. Spodek trochu orezlý, což si ale opravím. Ale našel jsem pod autem díru a nevím, zda-li tam má být a ani o jakou část auta se jedná. Na výfuku také nevím, proč je tam ta díra :-)

https://drive.google.com/open?id=0B6lWN ... 3gxQ0g3ZVE" onclick="window.open(this.href);return false;

Mohl by mi někdo říci, co je to za díry a jestli to nějak vadí v provozu?

Re: Díra v podvozku

Napsal: 04 črc 2017, 19:38
od Tombo
Mám tu kdyžtak ještě pár dalších fotek, pokud by se někdo chtěl podívat a viděl nějakou velkou závadu :-)

https://drive.google.com/drive/folders/ ... XYtRlYwNUE" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Díra v podvozku

Napsal: 05 črc 2017, 15:04
od liborko
To je obsah 900 že? Pač moje 1.1 vypadá zespod jinak. Ale v tom většim kroužku to vypadá jako nějaký držák silenbloku,a ten první díl výfuku s vlnovcem to je tak na výměnu :roll:

Re: Díra v podvozku

Napsal: 05 črc 2017, 15:22
od radek.s
Vypadá to stejně, jako moje 1,1 MPI. Otvor v držáku silentbloku je normální, asi kvůli snadnější montáži a demontáži. Ta druhá věc je úplně urezlá spona uchycení výstupní trubky katalyzátoru k motoru. Katalyzátor je u 1,1 MPI vcelku s výfukovými svody u motoru a vcelku s tou trubkou. Ta spona se bohužel samostatně objednat nedá, tak zbývá jí například vyrobit z plechu. Tu sponu už mám taky pěkně zrezlou, ale ještě neupadla. Pokud je v trubce díra, tak zavařit nebo jinak oparavit, protože pokud je katalyzátor funkční, nemá cenu ho měnit.

Re: Díra v podvozku

Napsal: 05 črc 2017, 15:34
od radek.s
A mám dojem, že tam chybí i spona spojení té trubky a vlnovce. Jinak ty ramena jsou dost orezlý, tolik to nemám, ale ty matice brzdových trubiček vzadu a ty trubičky jsem měl stejně a na technický se jim to vůbec nelíbilo. Zde je možná prostor na vyjednání slevy. Ale u některých aut jsou dle mé zkušenosti největší zvěrstva spáchány v motorovém prostoru nebo v elektroinstalaci. Někdy jde o neodborné úpravy, které pak způsobují problémy.

Re: Díra v podvozku

Napsal: 05 črc 2017, 18:34
od liborko
to mají mpi 1.díl výfuku kat dohromady s vlnovcem? No to je dobrá blbost,ještě že to mám na spi zvlášť :) brzo mě totiž čeká výměna vlnovce

Re: Díra v podvozku

Napsal: 05 črc 2017, 19:00
od radek.s
liborko píše:to mají mpi 1.díl výfuku kat dohromady s vlnovcem? No to je dobrá blbost,ještě že to mám na spi zvlášť :) brzo mě totiž čeká výměna vlnovce
Ne nemají, jak píšu výše, chybí mu tam spona v místě spojení výstupní trubky katalyzátoru a vstupní trubky vlnovce. Vlnovec tedy není součástí katalyzátoru a lze ho samostatně vyměnit. Ještě upřesňuji, že MPI má katalyzátor před vlnovcem, nikoli za vlnovcem jako SPI.

Re: Díra v podvozku

Napsal: 05 črc 2017, 19:18
od radek.s
Zde je vidět rozdíl mezi výfuky SPI a MPI. MPI je na pátém obrázku odshora.
https://www.autokelly.cz/Catalog/fiat-s ... 3;34636970" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Díra v podvozku

Napsal: 05 črc 2017, 20:11
od Tombo
Všem díky moc :-) Jsem hlavně rád, že otvor v držáku silentbloku je normální. Zavařit výfuk už není problém.
Auto je 1,1 rv 2004 a na tachometru 105 tisíc. Cena je tak pěkná, že ani nehodlám smlouvat a počítám s tím, že do něj do začátku hned budu muset něco vrazit.