Stránka 1 z 1

TYP - Demontáž řadící páky MK2.

Napsal: 18 led 2007, 20:00
od FANDAK
Rozhodl jsem vzměnit a zkrátit řadící páku za jinou ale nejdříve jsem zkoušel sundat tu original a nějak to nejde. :cry:
Nevím jestli šroubovat,nebo ji vymlátit nahoru z tyčky,prostě nevím systém uchycení výrobcem.
Chtěl bych možná nějakou svítící řadičku ale ještě nevím poradte nebo napište int. odkaz. :roll: :roll: :roll:

Napsal: 18 led 2007, 20:33
od lacin
Svitici hlavica??? :-D :-D :? Docela hnus.

Starou sundas tak, ze budes tahat nahoru a nahybat jakokdyby dopredu a dozadu. Hlavne nekroutit. Jde to docela dobre. Ikdyz ty mas dvojkovy, ze? Ty tam mas kvaltpaku s krouzkem na zpatecku, nebo mas na zatlaceni?

Napsal: 18 led 2007, 21:48
od FANDAK
lacin píše:Svitici hlavica??? :-D :-D :? Docela hnus.

Starou sundas tak, ze budes tahat nahoru a nahybat jakokdyby dopredu a dozadu. Hlavne nekroutit. Jde to docela dobre. Ikdyz ty mas dvojkovy, ze? Ty tam mas kvaltpaku s krouzkem na zpatecku, nebo mas na zatlaceni?
Mam 1,3 multijet takže na zastrčení kroužek mají jenom verze 1,2 8v. :idea:
No a jak tedy kdzyž už víš jakou řadičku mám ta jak tedy.
Jo a jakou bys doporučil když ne svítící.(já myslel jenom že by svítila ty čísla)

Napsal: 19 led 2007, 07:19
od hudy
Nejdriv, musis vysroubovat kryt v interieru, potom musis jit pod auto, sundat kousek fejfuku a odsroubovat ten hlinikovy kryt pod tunelem, potom tam uvidis asi 2 srouby, co drzi radicku zespoda, ty odsroubujes a muzes ji vytahnout.

Napsal: 19 led 2007, 22:34
od FANDAK
hudy píše:Nejdriv, musis vysroubovat kryt v interieru, potom musis jit pod auto, sundat kousek fejfuku a odsroubovat ten hlinikovy kryt pod tunelem, potom tam uvidis asi 2 srouby, co drzi radicku zespoda, ty odsroubujes a muzes ji vytahnout.
Ja myslel doslova hlavici řadící páky a né tyčku. :!: :P

Tak jak ji teda sundám :?: :?: :?: :idea: :idea: