Stránka 1 z 1

imobilizer

Napsal: 25 led 2007, 20:51
od jaroslebo
Pri pretočení kľúčika do polohy MAR mi trvale svieti "kľučik" a nedá sa naštartovať. Až po niekoľkých pokusoch pri prepínaní polohy kľuča STOP-MAR sa porucha odstráni. Problém je aj v tom ,že pri kúpe auta (sekač) som nedostal kodovaciu kartu ku kľuču a nevedel by som ho naštartovať ani nudzovo. Ma niekto z vás s tým nejaké skúsenosti? :cry:

Napsal: 25 led 2007, 23:18
od MB
Osobní zkušenost naštěstí nemám. Má to znamenat, že imobilizér nerozpoznal klíček, tedy nepřečetl mikročip který je v klíčku. Ke každému autu jsou nejméně dva klíče, promiňte hloupou otázku, ale vyzkoušel jste ten druhý klíček?

MB

Napsal: 26 led 2007, 20:42
od jaroslebo
Dík za každú radu. Vyskušal som samozrejma aj druhý kľúč s rovnakým efektom.Teraz sa zamýšľam nad tým, ako v prípade núdze vyradiť imobilizer bez použitia kodovacej karty. Vraj imobolizer dáva do riadiacej jednotky len jeden dig. vstup. V servise som to zatiaľ neskúšal.

Napsal: 26 led 2007, 21:48
od m6564xp
Tenhle problém jsem řešil na Brava a na Marea. Pokaždé to byl špatný snímací kroužek co je u spínací skříňky a vede do ŘJ immobilizéru. Je záměnný např. s Puntem (osobně vyzkoušeno). Nevím proč, ale občas odchází. Zajímavé je, že to byli vždy auta z roku 1999.

Napsal: 30 led 2007, 08:37
od jaroslebo
Mam pocit, že to možno nebude problem s imobilizerom. Pri pretočení kľuča do polohy MAR by sa mala rozsvietiť súčasne s kontrolkou kľuča aj kontrolka žhavenia. Keď mám poruchový stav, svieti len kontrolka kľuča trvalo a vôbec sa nerozsvieti kontrolka žhavenia. Myslím teraz, keď je motor studený, ráno pri -5C. Alebo sa mýlim ?

Napsal: 01 úno 2007, 08:21
od boris vigas
mam ten isty problem zo startom na multiple jtd rv.00,code zhasne tak na 20-30 pokus,idem menit snimac kluca dufam ze to pomoze,mam francuzsky manual,porteboval by som pozicat cesky alebo slovensky,prefotim a vratim pripadne ma niekto servisne cd?pomoz! vigas.boris@post.sk :(

Napsal: 05 úno 2007, 15:55
od dedo.miki
jaroslebo píše:Mam pocit, že to možno nebude problem s imobilizerom. Pri pretočení kľuča do polohy MAR by sa mala rozsvietiť súčasne s kontrolkou kľuča aj kontrolka žhavenia. Keď mám poruchový stav, svieti len kontrolka kľuča trvalo a vôbec sa nerozsvieti kontrolka žhavenia. Myslím teraz, keď je motor studený, ráno pri -5C. Alebo sa mýlim ?
Ked imobilizér nezopne (nenačíta)Tak kontrolku žhavenia nemôže zopnúť.Túto závadu treba riešiť cez čítačku (servisný počítač) kde po vložení klúča ukáže či rozpoznalo klúč ,alebo nie a podla toho sa určí čím to je.

Napsal: 16 úno 2007, 18:25
od boris vigas
vymenil som snimac kluca stalo ma to 500sk a stoji to za figu stale svieti kluc a multipla jtd nestartuje,startuje na 30 pokus :( :cry:

Napsal: 16 úno 2007, 22:19
od jaroslebo
Imobilizer nemá nič spoločné so žhavičmi. Ja som problém odstránil tým, že som odpojil konektory z riadiacej jednotky (dôležitý je stredný konektor) a prečistil som ich kontoxom. Riadiaca jednotka sa nachádza pri
nohách spolujazdca. U mňa sa problém prejavoval tým, že v 1.pohohe kľúča nenabehli žhaviče (špirála) a zároveň ostal svietiť kľúč. Zatiaľ je to OK.

Napsal: 07 čer 2007, 10:09
od Kubanec
AHOJ chtěl bych se zeptat jak to dopadlo,byl to opravdu čtecí kroužek????začínám mít taky problémy, sice né na 20 pokus ,tak na 2-4 pokus ,ale i tak mne to sejří a nejspíš se to bude zhoršovat!! díky :roll:

Napsal: 07 čer 2007, 11:21
od Roman G
Měl jsem stejný problém. V servisu zkusili vyměnit anténu imobilizéru(čtecí kroužek) za jinou, půjčenou z jiného auta a fungovalo to. Pak tam dali tu původní a taky to fungovalo. A funguje dodnes (dva měsíce).
Takže problém byl jenom vadný kontakt.


Multipla 1,6 Bipower, 2001

Napsal: 07 čer 2007, 12:11
od barčus
Kubanec píše:AHOJ chtěl bych se zeptat jak to dopadlo,byl to opravdu čtecí kroužek????začínám mít taky problémy, sice né na 20 pokus ,tak na 2-4 pokus ,ale i tak mne to sejří a nejspíš se to bude zhoršovat!! díky :roll:
Mně se to kupodivu nezhoršuje! Tak před půl rokem to bylo taky na 2-4 pokus jednou za dva dny a teď tak jednou za dva týdny. Jezdím denně a asi 6-8x za den startuji. Asi to chce opravdu všechny spoje prostříkat kontoxem. Myslím si, že když odejde čtecí kroužek, tak prostě odejde a dál už nenačítá.

Napsal: 07 čer 2007, 20:29
od jaroslebo
U mňa sa to prejavovalo veľmi často a preto som to musel riešiť.
Problém bol v relátku, ktoré nájdete vedľa riadiacej jednotky, dole pri nohách spolujazdca. Je červenej farby. Najlepšie je ho vymeniť, ja som prečistil kontakty relátka a je to OK. Asi dva mesiace už nemám žiaden problém.