Stránka 1 z 1
					
				Koupit-nekoupit
				Napsal: 29 led 2007, 09:52
				od czEdison
				Mam moznost koupit Seicento rok2000 900ccm najeto75000 dovoz z Italie velice pekny je videt ze byl garazovany ma Imobilizer,Klimu,okna v elektru za cenu 40000 coz si myslim ze je dobra cena ale spis me zajima jak je to s cenami ND nekdo rika ze jsou drahe nekdo ze jsou levne tak by me zajimal nazor majitelu tohoto vozu predem dekuji za kazdou odpoved
			 
			
					
				
				Napsal: 29 led 2007, 10:11
				od lacin
				Ja myslim, ze cenovka je velice pekna. Dily drahy nejsou a na tom seiču se nemá co podelat... 

 Devitikilo neni zadna raketa, ale je to dostacujici, zere malo, maly povinny, tak co? 

 
			
					
				
				Napsal: 29 led 2007, 12:12
				od czEdison
				No prave hlavne sazim na nizke provozni naklady 99%casu budu stejne jezdit ve meste jeste bych rad vedel jestli nemate nejakej tip kam se pri koupi hlavne mrknout na jake mista
			 
			
					
				
				Napsal: 29 led 2007, 17:02
				od autoholik
				no 899 je naozaj len na bezne jazdenie. mam ho takmer tri roky a dnes by som volil jednoznacne radsej 1.1. a to aj za cenu vyssich nakladov na udrzbu (menis rozvody, ma o nieco drahsi vyfuk a podobne).
na jazdenie v dvojici po meste pohodicka, mimo mesta tiez. na dialnici sa to da, ale auto dostava zabrat, ak ides povolenych 130. pruznost pri predbiehani tiez nie je ukazkova. vselico sa da, ked dupnes na podlahu-auto sa dokaze prekonat  

  ale zavodak to nie je. za cenu ktoru pises, je to sice super a ak to ma naozaj aj klimu,tak by som to mozno bral...teda zalezi co preferujes viac. ci motor alebo vybavu. obavam sa vsak,ze ako moze klimu utiahnut ten motorcek.
takze ak ti je vykon uplne jedno a nepotrebujes ho,tak to rozhodne kup  

A kam pozriet?
Pozri si palivovu nadrz. jej zivotnost je u seicent 6-8 rokov. pozri si jej spoj v polovici, ci este nepresakava benzin, dalej pozri vyfuk-u 6 rocneho auta je to bud tesne po vymene alebo bude vymena hrozit v najlbizsom case. je ale mozne,ze v taliansku na ich nesolenych cestach vydrzi omnoho viac. Pozri rovnako aj pod motor...kde tecie olej a kolko tecie. Pretesnit vanu, alebo dotiahnut je sroby bude lahsie ako vymenit simering  alebo inu suciastku prepustajuci na spoji motora a prevodovky. Skontroluj stav oleja a ostatnych naplni. Pri jazde zisti,ci mu netrieskaju napravy. zadne ramena je problem dostat a zachranou nemusi byt vzdy len silentblok.
samozrejem popozerat musis komplet auto. od najmensich blbosti. idealne je dat auto skontrolovat aj do servisu-ako je natom klima, jej kompresor, naplne...su to nemale investicie na opravy.
Bezne ceny ND su lacne-samozrejme neoriginal.
 
			
					
				
				Napsal: 30 led 2007, 08:53
				od czEdison
				autoholik píše:no 899 je naozaj len na bezne jazdenie. mam ho takmer tri roky a dnes by som volil jednoznacne radsej 1.1. a to aj za cenu vyssich nakladov na udrzbu (menis rozvody, ma o nieco drahsi vyfuk a podobne).
na jazdenie v dvojici po meste pohodicka, mimo mesta tiez. na dialnici sa to da, ale auto dostava zabrat, ak ides povolenych 130. pruznost pri predbiehani tiez nie je ukazkova. vselico sa da, ked dupnes na podlahu-auto sa dokaze prekonat  

  ale zavodak to nie je. za cenu ktoru pises, je to sice super a ak to ma naozaj aj klimu,tak by som to mozno bral...teda zalezi co preferujes viac. ci motor alebo vybavu. obavam sa vsak,ze ako moze klimu utiahnut ten motorcek.
takze ak ti je vykon uplne jedno a nepotrebujes ho,tak to rozhodne kup  

A kam pozriet?
Pozri si palivovu nadrz. jej zivotnost je u seicent 6-8 rokov. pozri si jej spoj v polovici, ci este nepresakava benzin, dalej pozri vyfuk-u 6 rocneho auta je to bud tesne po vymene alebo bude vymena hrozit v najlbizsom case. je ale mozne,ze v taliansku na ich nesolenych cestach vydrzi omnoho viac. Pozri rovnako aj pod motor...kde tecie olej a kolko tecie. Pretesnit vanu, alebo dotiahnut je sroby bude lahsie ako vymenit simering  alebo inu suciastku prepustajuci na spoji motora a prevodovky. Skontroluj stav oleja a ostatnych naplni. Pri jazde zisti,ci mu netrieskaju napravy. zadne ramena je problem dostat a zachranou nemusi byt vzdy len silentblok.
samozrejem popozerat musis komplet auto. od najmensich blbosti. idealne je dat auto skontrolovat aj do servisu-ako je natom klima, jej kompresor, naplne...su to nemale investicie na opravy.
Bezne ceny ND su lacne-samozrejme neoriginal.
 
Diky moc za informace moc mi to pomuze jinak ten prevoz dreva co mas na strankach je fakt hustej takze jeste jednou dik.
 
			
					
				
				Napsal: 31 led 2007, 12:48
				od czEdison
				Tak nakonec jsem si vybral misto seicenta punto za 50000 1.1 z 96 5dvr. dovoz nemecko najeto 75000
			 
			
					
				
				Napsal: 31 led 2007, 14:58
				od autoholik
				...aj to je dobra volba  

 
			
					
				koupit - nekoupit
				Napsal: 03 úno 2007, 17:05
				od velechovský václav
				Obě ceny jsou zřejmě v souladu s tabulkovými cenami pojišťoven pro stanovení náhrady při zničení vozu.
Ve většině autobazarů by cena  byla vyšší o  20-30tis.Kč