Stránka 1 z 2
					
				HELP - svítí kontrolka vstřiků
				Napsal: 16 lis 2005, 22:51
				od Oli
				Už párkrát se mi stalo že se mi zajízdy z ničeho nic rozsvítila kontrolka vstřiků ale na výkon nebo nějaký špatný chod motoru to nemělo žádnej vliv, prostě všechno fungovalo jak má ale kontrolka svítila. Když sem vypnul motor a pak znova nastartoval tak kontrolka zhasla a byl klid. Ta kontrolka se rozsvěcuje náhodně  při plné nebo poloprázdné nádrži.
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2005, 20:43
				od Oli
				tak ten filtr mě napadl taky ,už sem ho vyměnil ale kontrolka se stejně občas rožne 

 
			
					
				
				Napsal: 29 lis 2005, 21:05
				od Návštěvník
				Tak a je po problému stačilo vyměnit termostat za 650Kč a kontrolka už se nerožíná. Ptal sem se na to potom ve fiatu a bylo mi řečeno že to mohlo signalizovat porochu čidla teploty vody ale to bylo v pořádku takže termostat ven novej spátky a topíto jako blázen a nic se nerožíná 

 
			
					
				
				Napsal: 30 lis 2005, 21:32
				od Oli
				to sem psal já 

 
			
					
				
				Napsal: 13 pro 2005, 22:26
				od acreb
				Anonymous píše:Tak a je po problému stačilo vyměnit termostat za 650Kč a kontrolka už se nerožíná. Ptal sem se na to potom ve fiatu a bylo mi řečeno že to mohlo signalizovat porochu čidla teploty vody ale to bylo v pořádku takže termostat ven novej spátky a topíto jako blázen a nic se nerožíná 

 
Jé kde jsi sehnal tak levný termostat?Mě taky odešel a co jsme sehnali nejlevněší, tak byl za necelejch 1500,-
 
			
					
				
				Napsal: 15 pro 2005, 18:47
				od acreb
				Kaufik píše:já si dneska koupil italský termostat 450,- 
Auto-Maleček Černilov u Hradce Králového
Na to moje 1.7D prý levnější není,
tak mi můj automechanik vymysles, že mi dá termostat (snad z renaultu) do hadice, přiškrtí to, hadici zasune zpět a prý by to mělo fungovat, tak nevim. Budem experimentovat  

  a vyšlo by mě to cca 300,-
 
			
					
				
				Napsal: 15 pro 2005, 19:13
				od poitromasoni
				acreb píše:Kaufik píše:já si dneska koupil italský termostat 450,- 
Auto-Maleček Černilov u Hradce Králového
Na to moje 1.7D prý levnější není,
tak mi můj automechanik vymysles, že mi dá termostat (snad z renaultu) do hadice, přiškrtí to, hadici zasune zpět a prý by to mělo fungovat, tak nevim. Budem experimentovat  

  a vyšlo by mě to cca 300,-
 
1.7D to byl muj sen.s dieselovym puntem neusetris oproti benzinu ani vindru i kdyz najedes 40000km rocne protoze jakakoli soucastka je dvakrat drazsi a docela se to sere zlate tipo sice hnilo ale bylo lepe odhlucnene a slapalo jako hodinky a to melo nalitano a starty bez chyby a byl to taky 1.7D by me zajimalo jestli je stejny jako v puntu...
 
			
					
				
				Napsal: 15 pro 2005, 19:52
				od acreb
				poitromasoni píše:acreb píše:Kaufik píše:já si dneska koupil italský termostat 450,- 
Auto-Maleček Černilov u Hradce Králového
Na to moje 1.7D prý levnější není,
tak mi můj automechanik vymysles, že mi dá termostat (snad z renaultu) do hadice, přiškrtí to, hadici zasune zpět a prý by to mělo fungovat, tak nevim. Budem experimentovat  

  a vyšlo by mě to cca 300,-
 
1.7D to byl muj sen.s dieselovym puntem neusetris oproti benzinu ani vindru i kdyz najedes 40000km rocne protoze jakakoli soucastka je dvakrat drazsi a docela se to sere zlate tipo sice hnilo ale bylo lepe odhlucnene a slapalo jako hodinky a to melo nalitano a starty bez chyby a byl to taky 1.7D by me zajimalo jestli je stejny jako v puntu...
 
Já si myslim, že to bude stejný, akorát jiná kasle.Stejně u Fiata si nevybereš jsou to ...... pořád něco.Až ho prodám, asi tak za  rok-dva, tak chci Barchettu  

 
			
					
				
				Napsal: 15 pro 2005, 20:05
				od poitromasoni
				acreb píše:poitromasoni píše:acreb píše:
Na to moje 1.7D prý levnější není,
tak mi můj automechanik vymysles, že mi dá termostat (snad z renaultu) do hadice, přiškrtí to, hadici zasune zpět a prý by to mělo fungovat, tak nevim. Budem experimentovat  

  a vyšlo by mě to cca 300,-
 
1.7D to byl muj sen.s dieselovym puntem neusetris oproti benzinu ani vindru i kdyz najedes 40000km rocne protoze jakakoli soucastka je dvakrat drazsi a docela se to sere zlate tipo sice hnilo ale bylo lepe odhlucnene a slapalo jako hodinky a to melo nalitano a starty bez chyby a byl to taky 1.7D by me zajimalo jestli je stejny jako v puntu...
 
Já si myslim, že to bude stejný, akorát jiná kasle.Stejně u Fiata si nevybereš jsou to ...... pořád něco.Až ho prodám, asi tak za  rok-dva, tak chci Barchettu  

 
VIS MEL JSEM BENZINY A V POHO TOHLE JE MUJ PRVNI DIESEL A....MYSLIS ZE BARCA BUDE V POHO ABY TO NEBYLO JESTE HORSI...JA MUSIM VYDRZET DELE....
 
			
					
				
				Napsal: 16 pro 2005, 06:46
				od Mako
				TD si podle me nesmis koupit pokud si to sam neumis spravit a taky musis vedet kde levne a kvalitne nakupovat, jinak je TD/D k nicemu. A tohle plati na vsech znackach (vsichni znami maji TD, jen kazdy jiny vyrobce 

 )
 
			
					
				
				Napsal: 16 pro 2005, 11:23
				od poitromasoni
				vis problem je v tom ze na td si netroufnou ani mechanici dela je malo lidi a nechaji si to zaplatit a pokud nejsi primo od fochu...u nas je tsd moda kupovat stare diesely z evropy s pretocenyma km a pak....naftu uz nikdy a nechapu proc delaji bionaftu kdyz je to....dival jsem se u nekterych automobilek a povoluji jezdit pouze na 5%mero v nafte ale u nas je 30% a zmych zkusenosti je to hnus a je to poznat je to nesmysl tak jako je nesmysl jezdit na rostlinny olej...takze priste benzin nafta je srdecni zalezitost to jo ale ja nejsem tak bohaty a chci si do budoucna tech 25000km rocne najet v klidu a ne ze budu honit levne dily a servis a bat se ze ta nafta za 20 je cista abych se zahojil...
			 
			
					
				
				Napsal: 16 pro 2005, 11:41
				od Mako
				S tou bio souhlasim. Ja jsem to jednou omylem natankoval a je to hruza. Me se nafta vyplati mam ji tak z 2/5 zadara a 2/5 za 20Kč takze se to da. Vsechno si spravuji doma na kolenu, protoze me to bavi. Ale pokud bych nemel moznost levne nafty a levnych ND tak do nafty urcite nejdu.
			 
			
					
				
				Napsal: 24 led 2006, 08:06
				od Salko
				Prosím o radu jsem řidička a můj Puntík dnes při -20 nenastartoval, tak pak přes startovací kabely ano ale nezhasla kontrolka ?? žhavení ,, nebo co to je a pořád svítí, nikdy předtím to nedělalo. Díky za radu. 
Salko
			 
			
					
				
				Napsal: 24 led 2006, 10:20
				od Patrik
				Jojo, zlatý benzín. Naftu jedině při dlouhých trasách (20/km trasa je stále pro diesel nepříliš ideální minimum), a jedině JTD. D a TD nebrat ani náhodou. Dost to žere, dost se to kazí, a dost to stojí.
			 
			
					
				
				Napsal: 24 led 2006, 21:05
				od cz833648
				TD je draha sranda, obzvlast kdyz ma nekdo TD a pri zahratem rozhonenem motoru ho chcipne. To se potom turbodmychadlo hned posere. TD/D je nachylny motor jako prase. Uz vim proc motory tak zvyhodnuji. Vrati se jim to na dilech.  
 
 
Zase na druhou stranu je fakt ze TD/D tahnou pekne odspod, kdezto ty nase vysokootackove motory je treba honit jako motorku  
