Stránka 1 z 1

Závady na vašem puntu

Napsal: 08 pro 2018, 06:14
od Tigmig
Téma zní: Co jste museli měnit u Vašeho punta a po kolika kilometrech když nepočítáte předepsanou údržbu ( rozvody, svíčky, oleje)
MK2 r.v. 2007 1,2 8V v současné době 114.000 Km
Pružina předního tlumiče 50.000 Km
Kotouče a desky - 80.000 Km
Zadní tlumiče v 70.000 Km
Pant dveří po cca 6ti letech
Po deseti letech sluneční clona řidiče.
Až na kauzu s drážkovým řemenem spokojenost.

Re: Závady na vašem puntu

Napsal: 12 pro 2018, 22:37
od J_K
  • 152 000 přední kotouče a destičky, zapalovací kabely, svíčky, těsnění víka ventilů, gufera klikového a vačkového hřídele, drážkový řemen.
  • 155 000 gufera převodovky na poloosách, termostat
  • 165 000 prasklé táhlo lanka el. stahování oken
  • 173 000 podpálený ventil v důsledku pronikání oleje, výměna těsnění dříků ventilů
  • 181 000 výměna pístních kroužků kvůli trvající spotřebě oleje(od té doby spotřeba nepozorovatelná)
  • 200 000 lambda sonda; pod vlivem informací z internetu výměna relátek v řízení - problém byl ale ve slabé baterce
  • 218 000 drážkový řemen, přední kotouče a destičky, pakny a lanko zadní brzdy, těsnění víka ventilů. Na STK problém s nedostatečným svícením potkávacích světel - byly by zralé na výměnu, ale jenom jsem nastříkal stříbřenkou paraboly, reflexní vrstva byla sloupaná.
Koupeno v dost zanedbaném stavu se 152 000 na tachometru a s jedním záznamem přetočení, takže reálně o něco víc. Dnes mám na tachometru 223 000. Před měsícem jsem měl problém s vynecháváním a během pár dní úplné vysazení 4 válce. Jiskra dobrá, tlaky perfektní, nakonec zjištěný problém se vstřikováním benzínu. Hrdlo 4 ventilu bylo úplně zanesené nečistotami z paliva(je v něm asi 1cm hluboká dutina a ta byla zarovnaná jemňoučkým pískem). Ostatní ventily zasviněné o něco méně, takže tam to čerpadlo ještě protlačilo. Vedle toho je na autě už znát koroze prahů a únava plynových vzpěr pátých dveří.
Shrnuto - závady byly, ale většinou způsobené absencí základní údržby předchozích majitelů. Jinak běžné věci s celkem nízkými náklady.