Stránka 1 z 1

Punto mk1 obcasny zapach z ventilace

Napsal: 03 dub 2020, 21:53
od Mojzis125
Ahoj mám Punto MK1 1997. Vlastním jej 2 roky a tento problém byl od začátku
Muj problem:

Kdyz zapnu ventilaci studeny vzduch na 1-3 stupen vse OK.
Ale když zapnu ventilaci teplý vzduch 1-3 stupeň, tak to zhruba na 4 sekundy zasmrdí/zavoní, jak kdo chce nejspíš po nemrzce.

Pátral jsem tu ve fórech a našel jsem že se jedná o poškozeny radiátor od topení. Ale pochopil jsem to tak že pokud je spatnej tak to smrdí furt, ale me to jen zasmrdí na max 4 sekundy a pak uz nic necitím a vše ok. Tuto poruchu mam jiz 2 roky co jej vlastnim nijak se nezlepsuje ani nezhorsuje. Takze nejaka rada jestli je v pi.. nebo nic jinyho me nenapada :D nechci se nejak otravit :-D

Re: Punto mk1 obcasny zapach z ventilace

Napsal: 04 dub 2020, 09:56
od Designer
tak može byť že tam kým auto stojí niečo málo niekde do ventiácie vytečie (v radiatore) - keď to zapneš, za chvílu to rozfúka.
Takže to bude len nejaká malá netesnosť myslím.

Re: Punto mk1 obcasny zapach z ventilace

Napsal: 04 dub 2020, 13:31
od Mojzis125
dekuji za odpoved. Taky si tak myslim tak me napadlo nalit do chlazeni takovej ten prostredek na utesneni to by mohlo pomoct nemyslis. Preci jen je to za par kacek a nez to cele rozdelavat :-/

Re: Punto mk1 obcasny zapach z ventilace

Napsal: 04 dub 2020, 14:57
od rossi
to jsem taky jednou udělal, a nikdy víc.
málem jsem punto uvařil
možná jsem toho dal moc, ale zasralo to termostat, a neotvíral.
stejně mě demont palubky neminula.

Re: Punto mk1 obcasny zapach z ventilace

Napsal: 04 dub 2020, 15:51
od Designer
ja som to ešte neskúšal

Re: Punto mk1 obcasny zapach z ventilace

Napsal: 04 dub 2020, 15:54
od Mojzis125
Aha sakra tak to si asi udělám pracovní víkend a rozeberu to. Chci ho pak poslat do světa tak ať nemá žádnou zavadu.

Re: Punto mk1 obcasny zapach z ventilace

Napsal: 08 dub 2020, 21:44
od Vladka1
To je děsná jebačka… Kdysi mi na Puntu začal téct chladič asi dva litry za minutu :mrgreen: , nutně jsem potřeboval jet, tak jsem nozově nalil cosi disperzního od Nigrinu a kupodivu se to utěsnilo.. Z úsporných důvodů jsem to nechal dokud nezačne zlobit a vydrželo to dalších asi 60kkm než šlo auto z domu..
Pokud se to odvětrá a dál nesmrdí (nemrzka má nasládlý zápach), tak tam bude jen minimální netěsnost a na 99% bude stačit malé množství utěsňovače, tak by to paseku dělat nemělo.. Ty utěsňovače se musí nalívat postupně, pokud se to hrcne najednou tak to může udělat cucek který něco ucpe (obvykle termostat).
Samozžejmě rozebrat, najít přesné místo netěsnosti (bude to tam barevně vykvetlé) a vyměnit je lepší, ale zase to můžou být perly sviním...