Stránka 1 z 1

Panda 1,1 cuká a cuká

Napsal: 09 led 2021, 14:22
od Jarda3
Ahoj . Mám pandu 1,1 motor při jízdě cuká na volnoběh to udělá taky občas div že se motor nerozkoci, pak je zas chvíli klid. Na tohle téma tady už se něco napsalo, ale má někdo prosím vás odpověď co to teda dělá???. Vyměnil jsem svíčky, zap.kabely, zap. cívky, čidlo otáček kliky, čidlo tlaku sacího potrubí. No a když se rozsvítí kontrolka motoru tak to píše špatná zap. cívka. Dělá si to že mě p...l . Jsem z toho nešťastný. Poradí mi někdo?

Re: Panda 1,1 cuká a cuká

Napsal: 09 led 2021, 16:02
od tatko Tom
Skús jej do jednej nádrže (alebo zvyšku paliva) nadrbkať desaťnásobok VIF a DOBRE povytínať motoru, ovšem až po zhruba 20-30 minútach jazdy. Nejednému autu, a nie len talianskému to pomohlo.

Re: Panda 1,1 cuká a cuká

Napsal: 09 led 2021, 16:09
od Jarda3
Jo to jsem zapomněl napsat ,to už jsem zkoušel 3x a nic akorát další vyhozené peníze

Re: Panda 1,1 cuká a cuká

Napsal: 09 led 2021, 16:14
od tatko Tom
To auto si kúpil?
Ak áno - koľko malo najazdených kilometrov?

Re: Panda 1,1 cuká a cuká

Napsal: 09 led 2021, 17:53
od Jarda3
tatko Tom píše: 09 led 2021, 16:14 To auto si kúpil?
Ak áno - koľko malo najazdených kilometrov?
Auto jsme kupovali nové najeto má 140t

Re: Panda 1,1 cuká a cuká

Napsal: 09 led 2021, 18:43
od tatko Tom
Odhadujem, že je už po zárukách.
Skús zmeniť čerpačku - tankovať kvalitnejšie palivo.
Veštím - pravda. Máme 4 Fiaty, no všetky sú staršie a žiadny nemá podobné problémy...

Re: Panda 1,1 cuká a cuká

Napsal: 09 led 2021, 22:38
od Vladka1
Začni základem - motor potřebuje kompresi, vzduch + benzín ve správném poměru, dostaečně silnou jiskru ve správný okamžik.. Může třeba vypadávat signál z čidla nezbytnýho pro motor (kabeláž - zlomený drát - ty vyměniš čidlo ale problém je furt) atd.

Re: Panda 1,1 cuká a cuká

Napsal: 10 led 2021, 10:42
od liborko
Možná by i chtělo zkontrolovat palivové čerpadlo a tlak paliva na vstřikovací liště. Ale pokud ti diagnostika píše jen jedinou chybu cívek tak bude problém asi někde okolo zapalování. Nevím jak to měla panda,ale dvojkové punta měly třeba problémy s řj motoru přesněji na výstupu zapalování s výkonnostními tranzistory,tam se pak měnily celé jednotky za nové.Ono už se to tu řešilo,budeš to muset proštudovat. Nebo ještě zkontrolovat kabeláž od zapalování jestli někde nezatekla voda a není tam oxidace,takhle se mi to stalo na Lancii a musel jsem rozplétat velkou část kabeláže v motoru abych našel uhnilé kabely.

Re: Panda 1,1 cuká a cuká

Napsal: 10 led 2021, 11:53
od Jarda3
Dík to čerpadlo je v plánu tak uvidíme co bude dál.

EDIT ADMIN: NECITUJ PŘEDCHOZÍ PŘÍSPĚVEK !!!!

Re: Panda 1,1 cuká a cuká

Napsal: 04 úno 2021, 12:03
od Jarda3
Tak přátelé dobrá zpráva. I když byli zapalovací cívky nový tak byli na prd, polský víc nebrat. Ale co byla hlavní příčina tak špatná kostra motoru, uhnilej kabel. No panda jezdí po půl roce zkoumání . A hlavně necuká. Takže asi tak mějte se.

Re: Panda 1,1 cuká a cuká

Napsal: 04 úno 2021, 13:12
od Vladka1
Takže původní cívka nejspíš byla OK a byla to ta uhnilá kostra, podobně svíce, kabely atd. se měnily zbytečně.. Jen to VIF nejsou vyhozený prachy, zaplatí se na spotřebě a životnosti lambdy/ katu, i vstříků apod.
Ad Polsko - Panda2 se v Polsku vyráběla, to bys musel nebrat celý auto :mrgreen:

Re: Panda 1,1 cuká a cuká

Napsal: 04 úno 2021, 21:01
od Jarda3
Vladka1 píše: 04 úno 2021, 13:12 Takže původní cívka nejspíš byla OK a byla to ta uhnilá kostra, podobně svíce, kabely atd. se měnily zbytečně.. Jen to VIF nejsou vyhozený prachy, zaplatí se na spotřebě a životnosti lambdy/ katu, i vstříků apod.
Ad Polsko - Panda2 se v Polsku vyráběla, to bys musel nebrat celý auto :mrgreen:
Jojo hodně dílů se vyměnilo, to asi na škodu není. Závada prkotina ale hodně velká zkušenost.

Re: Panda 1,1 cuká a cuká

Napsal: 05 úno 2021, 12:13
od Vladka1
Jj.. Poučení: neměnit díly naslepo metodou pokus - omyl, ale měřit, přemýšlet, logicky odvozovat možné příčiny a jít na jisto.