Stránka 1 z 1

Montáž neoriginálního rádia

Napsal: 25 bře 2022, 18:06
od asdfg
Dobrý den, mám Fiat Grande Punto rok výroby 2007. Chtěl jsem v něm vyměnit originální rádio, jelikož v něm nefungovalo přehrávání CD. Koupil jsem tedy nové rádio Kenwood KDC-BT640U, staré rádio vyndal, odpojil konektor a chtěl jsem připojit nové, nicméně na ISO konektoru nesedí piny. Zde přidávám odkaz na obrázky, na jednom je schéma zapojení původního rádia a na druhém návod k zapojení nového rádia, piny k reproduktorům by měli sedět, problém nastává u CAN A a CAN B které zaprvé nevím co jsou a za druhé jsou na zapojeny na opačné straně konektoru než piny zapalování a řízení napájení na novém rádiu. Nevíte někdo jak postupovat s tímto problémem?

https://postimg.cc/gallery/t4W67nC

Re: Montáž neoriginálního rádia

Napsal: 25 bře 2022, 19:43
od Gembler
Presne toto som riešil, zapojiť to nebol problém ale nevedel som to urobiť cez zapaľovanie. Originál rádio sa zapínalo keď kleslo napätie...
Aby rádio fungovalo stačí čierny,červený a žltý.

Re: Montáž neoriginálního rádia

Napsal: 25 bře 2022, 20:07
od asdfg
Takže které piny na kterém konektoru prohodit?

Re: Montáž neoriginálního rádia

Napsal: 25 bře 2022, 21:05
od Gembler
Nemáš fotku kde sú vidieť farby presne z radia a z auta ? Mal by to byť čierny z auta z čiernym z rádia ten najhrubší a žltý z auta z červeným a žltým z rádia.

Re: Montáž neoriginálního rádia

Napsal: 04 úno 2023, 07:35
od PetrKrumlov
Grande Punto 1,3 MJTD 55KW r.v.04/2006****Zdravím Vás , řeším také tento problém. Jak mile jsem zapojil neoriginální rádio Pioneer MVH-S420BT( samozřejmě piny u starého origo radia byly jinak).. staré rádio jak tu popisujete se zapíná po snížení proudu .. nové rádio jsem zapojil dle kabelů z rádia, nefunkční! Po zapnutí klíčku v zapalování se nové rádio vypne a naopak zapne když klíček zap. vypnu..na internetu radí tzv. Přemostění stálý proud (kabel žlutý ) propojit z kabelem červeným ze zapalování ...paráda funguje konečně i za jízdy ..bohužel z radosti začali problémy ..venkovní teplota udává špatnou teplotu, žlutý trojúhelník z vykřičníkem na palubovce.. špatné startování ..v řídící jednotce dvě chyby U1075(87) -RMM: radio receiver module chybějící zpráva ( na internetu je pak i jsou i jiný důvody chyby) a B1034 (13) ..tak jsem chyby vymazal , odpojil baterií na 10 minut , rádio úplně odpojil..nastartoval a chyby stále ..ale motor chytl aspoň..nevěřím že taková banalita jako rádio nadělá paseku... Mechanik řekl , že rádio je koneční komunikační modul a řídící jednotka nedostává signál zpět jako uzavřený okruh. Ještě multifunkční volant též přestal pracovat ..výměnil jsem váhu vzduchu (DELPHI
AF10403-12B1) a ventil regulace tlaku ( Bosch common rail sys. 0281 002 507) ..když motor stávkoval..poradíte jak rádio zapojit ? Nějaké relé přidat ..už nevím , chtěl jsem rádio s bluetooth, abych mohl telefonovat :-( mám ještě Grande Punto v benzínu 1,2 8V- 2007 a tam už je ISO konektor upravený a vše funkční ,...dal bych sem fotky, ale nešly nahrát screenshoty.

Re: Montáž neoriginálního rádia

Napsal: 05 úno 2023, 08:39
od Thovt
Neviem či ti pomôže, no mám tu popis konektora ISO a rádia Pioneer, kde môžeš vidieť ktoré piny treba prepojiť. Sú na to aj redukcie.
Multifunkčný volant pravdepodobne na Pioneer nepôjde, myslím že s rádiom komunikuje na linke ktorú Pioneer nepodporuje (ale to je len tip, možno sa mýlim).
Ak do tej komunikačnej linky Pioneer pustil niečo čo tam nemá byť alebo ju skratoval, tak to mohlo spôsobiť problémy.