Stránka 1 z 2
					
				dobíjení
				Napsal: 14 srp 2007, 08:36
				od mdkrat
				Opět problém s dobíjením : prosím o Vaše zkušenosti.První závada (svítí kontrolka dobíjení) - odstraněna v odborném (ne Fiat) autoelektroservisu výměnou regulátoru (zřejmě součást alternátoru? - jsem laik).Po cca týdnu (asi 400km) totéž,v reklamačním řízení bez problémů opět výměna regulátoru.Po cca dalších 500 km opět kontrolka - technik už nevěří na opakované závady regulátoru,ale příčinu ničení regulátorů už několik dní nemůže objevit a chce mi vyměnit celý alternátor! Je nějaká jiná možnost? děkuju.mdk.
			 
			
					
				
				Napsal: 14 srp 2007, 11:44
				od alain1
				Tohle to ti může dělat baterie protože má moc malý odpor a tím ti skratuje dobíjení a regulátor to nevydrží protože tlačí do baterky a ona to skratuje.Nech si změřit kolik Ampér ti jde do baterie,ale pozor třeba mít ampermetr aspon do 50 A.Jinak záleží na alternatoru kolikati amperový tam máš.
			 
			
					
				dobíjení
				Napsal: 14 srp 2007, 12:15
				od mdkrat
				díky pane, vyřídím.
			 
			
					
				
				Napsal: 14 srp 2007, 20:39
				od dedo.miki
				Je potrebné premerať odber rotoru . Ak je väčší ako 4A tak vymeniť.Druhá možnosť kábel idúci ku kontrolke niekde preráža na kostru(poškodená izolácia)
			 
			
					
				
				Napsal: 14 srp 2007, 21:33
				od mdkrat
				rovněž díky pane,myslím ,že to budou pro mého autoelektrikáře cenné rady
			 
			
					
				
				Napsal: 15 srp 2007, 22:31
				od dedo.miki
				Ak potrebuje poradiť tak nech zavolá doobedu mne do servisu.4íslo máš na mojej web stránke.
			 
			
					
				
				Napsal: 16 srp 2007, 10:53
				od MEZ
				Zdar,
mně se stalo totéž,vyměněný regulátor a za týden (450 km najeto) znovu problikávala kontrolka dobijení.
Kromě regulátoru byly spatné i stírací proužky.Takže to ten regulátor znovu odbouchlo.ALe jestli mel ten altík venku,tak by to musel videt,i když mně taky tvrdil ze ho mel venku a pak se ukazalo,ze regulator vyměnoval na aute.Pak to samozřejmě nemuze videt a tohle se stane.
Zkusil jsem tedy značkový servis Bosch a bylo po problému.
Ten servis je kousek od Kladna,kdyby nahodou to bylo pro tebe blizko. 

Jo a nebylo to drahý,i s praci do 4000 Kč.
 
			
					
				
				Napsal: 17 srp 2007, 13:26
				od mdkrat
				díky hoši
			 
			
					
				
				Napsal: 17 srp 2007, 21:44
				od dedo.miki
				Opotrebené zberné krúžky na rotore nevidí len laik. Profík pozrie aj na aute zrkadlom a osvetlením.Samozrejme  ak sú na krúžkoch drážky od uhlíka hlboké viac ako 0,5mm tak treba zrovnať sústruhom ,alebo vymeniť.Regulátor odpaluje len ak sa uhlíky už prestávajú trieť na vodivej ploche- medi.
			 
			
					
				dobíjení
				Napsal: 21 srp 2007, 19:10
				od mdkrat
				všechny připomínky jsem dal mechanikovi přečíst,alternátor kompletně rozebral,proměřil,stírací kroužky  vyměnil ,ačkoliv se mu zdály dobré,regulátor opět vyměnil,všechny sdílené elektrické okruhy proměřil,vše dal zpět,dobíjení funguje - jen je z toho rozpačitej,protože si není vědom žádné zřetelné příčiny a nedokáže tedy zaručit,že se zase nerozsvítí kontrolka dobíjení...........nicméně za to všechno popsané si naúčtoval 800,- Kč.To jde.
mdk
			 
			
					
				
				Napsal: 24 srp 2007, 10:20
				od MEZ
				Tak dej vědět,jak jsi dopadl.Jestli je to uz OK,nebo nee.
			 
			
					
				dobíjení
				Napsal: 24 srp 2007, 12:09
				od mdkrat
				včera s ním žena absolvovala svůj oblíbený "shopping day" - celodenní nájezdy do nákupních center ,desítky popojíždění a startování,tuhle zkoušku zatím multík zvládnul na 1.
			 
			
					
				dobíjení
				Napsal: 09 říj 2007, 21:32
				od mdkrat
				jen pro pořádek: něco se zřejmě povedlo - furt to chodí bez problémů.Chválím Mulťu.I ty kluky (co se sotva začali holit) z Táborskýho autoelektroservisu.mdkrat
			 
			
					
				
				Napsal: 29 říj 2007, 16:19
				od Roba
				když jsme u těch alternátorů - loni mi začal blbnout - když se ochladilo pod 5°C po nastartování svítila kontrolka dobíjení (a nedobíjelo to) a po cca 5minutách jízdy(otáčky nemají vliv)  nejdříve občas zhasínala až postupně zhasla zcela.Čím déle auto stálo a čím větší byla zima,tím déle trvalo než auto začlo dobíjet.Dal jsem to k automechanikovi ten něco u alternátoru "proletoval" a bylo po problému.Ouha,letos se problém(s příchodem podzimu) objevil znovu - znovu "to" proletoval ale tentokrát to nepomohlo.Řikal,že bude muset alternátor vyndat,což prý kvůli špatnému přístupu znamená vyndat poloosu.Docela mě to děsí,neznáte někdo nějaké jednodušší řešení?...  JTD 105k
			 
			
					
				alternátor
				Napsal: 30 říj 2007, 14:40
				od mdkrat
				elktrikář mi taky altenátor musel vyndat,vím ale jistě, že to sice bylo malinko složitější,ale bez demontáže poloosy