Stránka 1 z 1
					
				Kolísanie otáčok
				Napsal: 24 zář 2007, 09:05
				od aforizmus
				mám problém, pri volnobežnom chode motora na Fiat Bravo TD100 r.v.96 mi sem tam zakolíšu otáčky a auto si samo pridá až na 2000 otáčok, potom klesne ale drží sa na 1300, keď popridávam, otáčky sa znovu umúdria a je pekný volnobeh na 910 ot. co môže byť na chybe?? ďakujem za rady
			 
			
					
				Kolisani otacek
				Napsal: 28 zář 2007, 15:01
				od Hrachi
				Zdravim.Ja mam Bravo 1,6 16V a me to taky dela,taky bych potreboval poradit.Diky
			 
			
					
				
				Napsal: 08 říj 2007, 09:52
				od žabak
				Nazdar chlapci. Brácha ma 1,6 a má ten samý problám. Teď  mu někdo poradil že to prý dělá potenciometr na škrtící klapě plynu. Potenciometr stojí kolem 1500 tak až to překopem tak dám vědět.
			 
			
					
				
				Napsal: 08 říj 2007, 09:58
				od hanys
				to žabak a hrachi-zkusím taky poradit.příčina tohohle svinstva v mém  autě je na 99% krokový motorek volnoběhu.je hned vedle toho potenťáku.
cena zhruba 2000,- 

 
			
					
				
				Napsal: 12 říj 2007, 15:08
				od Merkury69
				Zdravim..no tak pred par dny jsem si koupit taky fiat brava 1.6 16v a mam taky ten stejny problem..sice to neni az tak total sem tam to zustane viset na 1500/2000 ale jinac mi to jen trosku klesne a potom se hned zpet vyhoupne zpet vse se odehrava v ramci volnobeznych otacek a kolo 900, ale asi mi to zacne vadit:-D..jenom by me zajimalo jestli je to teda tim potenciometrem nebo tim krokovym moturkem..a jeste me trapi jedna vec a to ta ze mam tlak v nadrzi nevite nekdo nahodou co stim???predem dekuju za vsechyn odpovedi...
			 
			
					
				
				Napsal: 13 říj 2007, 15:14
				od žabak
				Nazdar! Tak brácha koupil ten krokáč, vyměnili jsme ho, pak jsme ho museli ještě kapku poštelovat, no a zatím to fičí bez problému  

  jinak přesný název je regulátor volnoběžných otáček, ale bacha jsou tam 2 druhy, průměr 10 a průměr 12, ve fiatu chtěli 4500 za dia10 a 10 000 za dia12  

  ale dobrá zpráva je že ta 10 se dá sehnat za 2000 

 stačí se jen poptat v obchodech a pozjišťovat ceny. A ohledně toho tlaku v nádrži tak bráchovi to na Bravu nedělá, ale mi na Puntu jo a kamoš co měl Punto tak mu to taky dělalo tak nevím  

 
			
					
				
				Napsal: 13 říj 2007, 15:44
				od hanys
				to mercury69-v nádrži nemáš tlak,ale podtlak 

 způsobuje to EVAP ventil,který při zvýšených otáčkách motoru otvírá odsávání výparů z nádrže
 

 emise 

 myslím,že to může dělat problémy při špatném těsnění pal. čerpadla nebo pal. čerp. samém 

 
			
					
				
				Napsal: 13 říj 2007, 18:07
				od Merkury69
				HANIS: špatne..kdyby mi to delalo podtlak tak se mi spatne bude vičko odšroubovavat a pri otevreni mi nepujdou vypary z nadrze ven...takze tam mam tlak..mel..a funguje to tak ze z nadrze je vyvod k fitru s aktivnim uhlim a to na sebe váže ty vypary..akorat ze to moje aktivni uz neni aktivni a filtr nevim kde je a menit se mi ho nechce tak jsem to vyresil tak ze jsem z vicka vyndal pruzinku s tesnenim ktere zabranovalo dostavani vyparu z nadrze ven jenom to salo vzduch..takze mi ted vicko dovoluje dostat vzduch do nadrze a i vypary z nadrze..a je to vsechno v pohode a jeste kdybych tam mel podtlak tak mi cuka motor protoze by melo podavaci cerpadlo problemy cerpat palivo k motoru..ale i tak diky za odpovedi..
			 
			
					
				
				Napsal: 13 říj 2007, 23:26
				od hanys
				zajímavé  

  přetlak nedokážu vysvětlit,já mám v  nádrži podtlak 

 
			
					
				
				Napsal: 14 říj 2007, 15:40
				od Merkury69
				no podtlak jsem tady nekde cetl,ale neni to dobre..sice nevim cim to ale nekde se to tu uz resilo..
			 
			
					
				
				Napsal: 14 říj 2007, 23:59
				od hanys
				no tak pohledám 
