Stránka 1 z 2

Strašně chlastá!

Napsal: 25 zář 2007, 10:03
od trojka
Začala mi Činkule žrát. Krom nepřesného vyrovnávání reakce na plyn(mírně cukne při dosažení dané rychlosti k poloze plynu), je vše OK. Nic nebrzdí nedře, dobře chytá. Při vyrovnané rychl. cca 120km/h polkne i 7l. Může to být Lambda?

Napsal: 25 zář 2007, 17:28
od stifmajstrABARTH
no tak jako prvni bys mel co mas za motor ale jak u 0.9 tak u 1.1..je to trochu vic jestli jezdis dalku za 7....to jezdi mesto...

Napsal: 26 zář 2007, 12:50
od trojka
Sory jsem lama, je to 0,9i r.v.96

Napsal: 27 zář 2007, 16:05
od Matesxxx
Tak něco tam muže udělat taky stáří auta, pneumatiky, možná špinavý vzduchový filtr a ještě určitě další věci.

Obrázek

Napsal: 04 říj 2007, 20:37
od kecka
No mne to taky zaclo nejak chlastat od te doby co se ochladilo ...

A nemas spatny termostat ??? Ja ho dnes menil protoze byl porad otevreny :-( Jak sem dal ten novy hned zaclo auto lepe topi :-) :-)

Napsal: 19 říj 2007, 18:17
od kecka
a jak to dopadlo vyresil si to ???

Napsal: 20 říj 2007, 20:28
od beresl83
Mne žere 6,2 litra 900 r.v 94

Chodím 50 % po meste 50 % mimo mesta

Je to velka spotreba?

Dakujem

Napsal: 24 říj 2007, 19:10
od mischo22
Mne to (900, 96) zere 6,5 - 7,0 ale to som 95% casu v meste.... Vela?

Napsal: 24 říj 2007, 19:29
od autoholik
ja mam dlhodoby priemer 5,5 pri pomere 70 percent mesto a 30 dochadzanie kusok za Bratislavu.
PS: este stale na letnych gumach. uvidime,co spravia zimne. pred rokom som este nemal tak vymeranu trasu,takze to nebolo objektivne.

Napsal: 24 říj 2007, 23:08
od jonas
asi odesel termostat dnes sem tahnul na lane zmanyho se skodovkou 125 asi 6km teplota na 90stupnich porad spinala vrtule ale zatim dobry auto sme odprahly jel sem domu v kolone teplota tak 95stupnu co nejrychleji sem se tam od tad vymotal zacalo to konecne chladit ale teplota zacala klesat zavratnou rychlosti az na 60stupnu a uz se nezvedla napadlo me ze se zasekl termostat je to mozne

Napsal: 26 říj 2007, 10:12
od Matesxxx
No já měnil termostat předevčírema tedy obrovskej rozdíl. Když jsem jel pro něj tak se teplota pohybovala mezi 50 - 60 stupni a vůbec to netopilo a po výměně hned topí a teplota k té 90 a když jsem ho vyndal tak tam byla v pytli ta gumička uplně zpuchřelá a potrhaná.

Napsal: 07 lis 2007, 12:33
od beresl83
Matesxxx píše:No já měnil termostat předevčírema tedy obrovskej rozdíl. Když jsem jel pro něj tak se teplota pohybovala mezi 50 - 60 stupni a vůbec to netopilo a po výměně hned topí a teplota k té 90 a když jsem ho vyndal tak tam byla v pytli ta gumička uplně zpuchřelá a potrhaná.


Mne stále ukazuje 50-60 stupňov a aj predchádzajúcemu majiteľovi!A kúri dobre!Bez problémov!Ten mi tvrdil ,že termostat vymenil!Tak chyba je inde!
Auto šlape tak to neriešim!

Len by ma zaujímalo či sa môže kaziť napr. motor?

Aj keď si myslím že reálna teplota je tých 90 stupňov nakoľko keď pozriem do nádržky s vodou tak to by mohla teplota zodpovedať 90 aj keď ukazuje 50-60!

Napsal: 07 lis 2007, 22:07
od jonas
ta teplota 60stupnu neni pro motor moc dobra ideal je 85stupnu ja sem ten termostat vymenil a auto uz topi jak ma a teptota pri jizde je tech 85 a a pri zastaveni tak 90

Napsal: 17 pro 2007, 20:51
od kecka
Tak co vyresil jsi tu velkou spotrebu ???

Mne to taky zaclo nejak zrat ...po meste bych rekl aji 10 l .... Termostat mam novy .-( :-(

Napsal: 18 pro 2007, 22:36
od autoholik
s tou spotrebou je to divne...zalezi ak jazdite. ked som kupil moju 900vku pred 4 rokmi ako ojazdenu, maval som v zime aj 7,5. ked vsak meriam tuto zimu a aj minulu,tak cez 6,5-6,7 sa nedostanem. a to musim velmi zdoraznit, ze casto v aute napr obedujem ked som v praci a teda si tam kurim, jazdim kratke trasy a do roboty+z roboty vkuse 1,2,3, stop.1,2,3, stop...atd. povazujem to teda za maximum. termostat mam dobry, auto rychlo zacne kurit.