HELP - Teploměr ukazuje stále stejnou teplotu na panelu přís

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
veliky22
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 12 pro 2007, 23:03

HELP - Teploměr ukazuje stále stejnou teplotu na panelu přís

Příspěvek od veliky22 »

Prosím Vás mám problém s teplotou motora pri Puntíku.
Motor už po krátkej prevádzke kúri, ale palička na budíku sa vôbec nepohne ani po niekolko hodinovom jazdení.
Neexistuje nejaká poistka ktorá by mala na príčine tento problém?
Reklama
 

FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

To je zřejmě v nepořádku přímo měřák v přístrojovce.
Už jsem to tak slyšel tady že to tak někdo měl.
Zkus zatukat či zabouchat na palubovku (přístrojovku) když to budeš mýt ohřátý jak píšeš.
Jestli ručička zareague.
Pojistka nevým kde je na tento typ punta to musíš do manuálu ale jistě že tam někde bude na přístrojovku.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
veliky22
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 12 pro 2007, 23:03

Příspěvek od veliky22 »

no nefunguje to v manuále som práveže nič nenašiel čo sa týka teploty su tam kadejaké obrázky ale kolo teploty nič
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

Najdi v manuále kde máš na jakém místě pojistku přístrojové desky.
A pak tu pojistku zkontroluj.
Osvětlení vím že je zvášt pojistka na přístrojovku a zvlášt na středový tunel.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
veliky22
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 12 pro 2007, 23:03

Příspěvek od veliky22 »

no ale na budíky by bolo spolu aj s palivomerom a tak či nie?
FANDAK
Znalec
Příspěvky: 826
Registrován: 17 led 2007, 20:29
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FANDAK »

No to asi jo.
Tak to bude ta ručička.
Bud drhne nebo je tam něco v tý cívečce.
Zkus si to dát napíchnout na diagnostiku co to vyhodnotí.Pak už nevim jedině k autoelektrikáři nebo do FIATU.
FANDAKUV FIJÁTEK--> STILO MULTIWAGON 1,9 JTD 8v <--115hp r.v.:11/2003
MANŽELKY FIJÁTEK------------->PUNTO I S 1,1 8v <-------------55hp r.v.:04/1996
Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to »

Spíš se podívej na čidlo na motoru jestli není špatnej kontakt nebo odpojenej drát. Když ten drát odpojíš a přiložíš na kostru tak musí jít budík na max. teplotu. Jestli ano tak je špatný čidlo jesli se rafika nehne tak je špatnej budík nebo přerušenej drát.
Jinak budíky maj společnou pojistku označenou Service.
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
veliky22
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 12 pro 2007, 23:03

Příspěvek od veliky22 »

tak fakt neviem, bo som to skúšal odpojiť a skúšačkou skontrolovať prúd no akoby nešiel. a ked som ho odpojil a bol zapnutý klúč tak sa spustil ventilátor.
Fakt som hotový z tohto auta.pokazí sa jedno a príde druhé,
veliky22
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 12 pro 2007, 23:03

Příspěvek od veliky22 »

a ako si to myslel odpojiť. no odpojím a mám tam klasika zásuvku, či to mám nejako napichnuť na kábel, myslím predlžiť alebo čo?
Pun-to
Znalec
Příspěvky: 737
Registrován: 06 čer 2007, 22:25
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Pun-to »

Normálně odpoj konektor z čidla teploty a přilož ho na kostru (třeba na motor) a koukej co dělá budík.
Fiat Punto 1,7TD SX rv95
veliky22
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 12 pro 2007, 23:03

Příspěvek od veliky22 »

no ale ti zostane konektor ktorý je plastový v rukách a čo spravím priložím plast o blok? ved tam nemôže ani nič prebehnúť nejaká vec
ygzo
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 477
Registrován: 12 úno 2007, 23:29
Bydliště: Nové Mesto n/V
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ygzo »

veliky22 píše:no ale ti zostane konektor ktorý je plastový v rukách a čo spravím priložím plast o blok? ved tam nemôže ani nič prebehnúť nejaká vec
Plast o nic opierat nemusis. Pun-To ti radil dobre. On ti nebude radit aj to, ze si mas ozaj bud zobrat kusok kablika a prepojit konektor s kostrou alebo ja neviem ze najst nejaky kusok karoserie (kostry) ktora ti do toho konektoru vojde aby sa o neho oprela...
Fiat Punto MKII 1.2 16V HLX
veliky22
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: 12 pro 2007, 23:03

Příspěvek od veliky22 »

no už je všetko vyriešené boli to chyby v budíkoch, opravené za 1000sk
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“