Stránka 1 z 1
					
				HELP - Vačka mk1 GT (vady, zavady, opotřebení, ...)
				Napsal: 25 úno 2008, 09:47
				od MIKI-GT
				Máte problémy s obrušující se vačkou? mě odešla jedna i s vačkovou skříní a další už je načatá.. přemýšlím o koupi tvrdší ostřejší.. máte někdo s tím zkušenosti?
			 
			
					
				Re: pro majitele GT - vačka
				Napsal: 25 úno 2008, 10:16
				od majco
				MIKI-GT píše:Máte problémy s obrušující se vačkou? mě odešla jedna i s vačkovou skříní a další už je načatá.. přemýšlím o koupi tvrdší ostřejší.. máte někdo s tím zkušenosti?
No kámo ja by som videl problém skôr v mazaní ako vo vačke 
 
 
Ono vačka nie je z moc tvrdého materiálu . ak skúsiš pilníkom do starej tak budeš prekvapený
 
			
					
				
				Napsal: 25 úno 2008, 11:17
				od MIKI-GT
				podle budíku to maže dobře..musím to hlídat a mrknout pořádně na tu vačku.. jinak bych rád aby mi napsal froger, protože pokud vím tak on měl s vačkama také problémy
			 
			
					
				
				Napsal: 25 úno 2008, 19:53
				od rafing.20
				Měl sem ted nedávno hlavu dole a vačka je gut,mám to skoro 5 let a s vačkou zatim žádnej problém.
			 
			
					
				
				Napsal: 25 úno 2008, 22:11
				od Intercooler
				Taky bych se spis nejdriv zameril na volej jesli to spravne maze. Budik muze kecat... Ze by vacka takle odchazela je naky podezrely 

 
			
					
				
				Napsal: 26 úno 2008, 09:26
				od Oli
				ja v letě vačku měnil a na prvni pohled taky nevypadala spatne ale po premereni v servise byla kaput. 
Podle budiku ti to mazže dobre ale zkontroluj si jestli se ti olej neprehriva a  jestli chodi i pres chladic oleje , prootze cim vyssich teplot u toho oleje dosahnes tim vic ztraci mazaci schopnosti a opotrebeni se zvyšuje.
 (punta GT  maji i termostat na oleji byva casto spatnej)
			 
			
					
				
				Napsal: 26 úno 2008, 10:33
				od MIKI-GT
				Oli píše:ja v letě vačku měnil a na prvni pohled taky nevypadala spatne ale po premereni v servise byla kaput. 
Podle budiku ti to mazže dobre ale zkontroluj si jestli se ti olej neprehriva a  jestli chodi i pres chladic oleje , prootze cim vyssich teplot u toho oleje dosahnes tim vic ztraci mazaci schopnosti a opotrebeni se zvyšuje.
 (punta GT  maji i termostat na oleji byva casto spatnej)
Během týdne až bude čas kouknu na vačku a čekám na přídavný budíky, takže pak budu vědět kolik je teplota..chci taky dát jinam oil chladič..
 
			
					
				
				Napsal: 01 bře 2008, 09:48
				od Jindra2
				Oli píše:ja v letě vačku měnil a na prvni pohled taky nevypadala spatne ale po premereni v servise byla kaput. 
Podle budiku ti to mazže dobre ale zkontroluj si jestli se ti olej neprehriva a  jestli chodi i pres chladic oleje , prootze cim vyssich teplot u toho oleje dosahnes tim vic ztraci mazaci schopnosti a opotrebeni se zvyšuje.
 (punta GT  maji i termostat na oleji byva casto spatnej)
kde má GT termostat na olej?
 
			
					
				
				Napsal: 03 bře 2008, 09:10
				od MIKI-GT
				To by mě taky zajímalo..nikde jsem ho nenašel..
			 
			
					
				
				Napsal: 03 bře 2008, 21:12
				od lacin
				Termostat na olej by mel byt v tom mezikusu pod olejovym filtrem, odkud vedou hadice do olejovyho chladice. V dosti pripadech nefunkcni - porad otevreny.
A jinak vacky na GTckach stoji za pendrek, resp. jejich tepelne zpracovani, nejlepe koupit novou, nechat zrovna lehce upravit a dobre tepelne zpracovat.
			 
			
					
				
				Napsal: 04 bře 2008, 10:15
				od MIKI-GT
				lacin píše:Termostat na olej by mel byt v tom mezikusu pod olejovym filtrem, odkud vedou hadice do olejovyho chladice. V dosti pripadech nefunkcni - porad otevreny.
A jinak vacky na GTckach stoji za pendrek, resp. jejich tepelne zpracovani, nejlepe koupit novou, nechat zrovna lehce upravit a dobre tepelne zpracovat.
Tak vačka je ok..uf..až odejde tak koupím z ostrou z lepšího matroše a bude klid.. 
Jinak ten termostat nevím kde tam je...u těch hadic co vedou do oil chladiče nic nemam..pouze čidlo na tlak olej a teplotu oleje...