Stránka 1 z 1

Posilovac MK2 vypina pri lavom doraze

Napsal: 27 úno 2008, 11:04
od ygzo
Caute. Stava sa mi ze ked niekde parkujem a dam plny lavy az nadoraz, ze volantom dojdem taz k dorazu a teda trochu to na tom doraze "hrknem" , tak zacne svietit kontrolka posilnovaca a prestane fungovat. Pomoze len vypnut motor a znovu nastartovat.

Da sa to nejako opravit? Alebo je to tak "dizajnovane" :) ? Napadlo ma ze by to mohla byt ochrana proti pretazeniu motora, ale tak nebavi ma to.

Napsal: 27 úno 2008, 11:59
od SHANE54
MNE ZASE NA LAVOM DORAZE POCUT AKESI "ISKRENIE" CI CO.
JEDNA VEC MA NAPADA, ZE ELEKTRONIKA V PUNTE JE MOC NACHYLNA NA NAZRAZANU VLHKOST (OXIDACIU) A PRETO VZNIKAJU BEZNE PROBLEMY AKO PORUCHY STIERACOV, PREPINANIA DIALKOVYCH SVETIEL A PODOBNE... TAK MOZNO AJ TOT BUDE LEN TREBA PRECISTIT KONTAKTY

Napsal: 27 úno 2008, 12:02
od ygzo
Tu by som povedal, ze o kontakt asi nepojde, lebo po celom rozsahu ten posilnovac funguje. Len ked ho trochu silnejsie clovek hrkne na doraz. Pravdepodobne motor posilnovaca chce este potiahnut a uz nema kam, tak sa zablokuje a nejaka prudova ichrana ho odstavi. Co ja viem....? Neviem ci sa ten doraz nejako neda nastavit, ze aby uz celkom na konci dorazu motor posilnovaca netahal???

Napsal: 27 úno 2008, 12:13
od Anduril
SHANE54 píše:MNE ZASE NA LAVOM DORAZE POCUT AKESI "ISKRENIE" CI CO.
JEDNA VEC MA NAPADA, ZE ELEKTRONIKA V PUNTE JE MOC NACHYLNA NA NAZRAZANU VLHKOST (OXIDACIU) A PRETO VZNIKAJU BEZNE PROBLEMY AKO PORUCHY STIERACOV, PREPINANIA DIALKOVYCH SVETIEL A PODOBNE... TAK MOZNO AJ TOT BUDE LEN TREBA PRECISTIT KONTAKTY
To jiskreni mi dela taky, ale jeste se mi zatim nestalo, ze by se posilovac odstavil.

Napsal: 27 úno 2008, 12:16
od ygzo
Nuz mne sa to stalo uz viackrat, preto pisem, ze ci to niekomu robi tiez alebo ze ci niekto nema nejaky napad ako to vyriesit okrem navstevy servisu, kde si vypytaju x penazi a nic nespravia. Akoze da sa s tym zit, ked o tom viem, tak si davam pri dorazoch pozor, ale ked to auto dam napriklad mojej frajerke, tak ta sa asi bude cudovat ked jej zrazu pojde volant tazko... a viete ake su niektori ludia tvrdohlavi, tym nevysvetlite ze zachadzaj s tym takto lebo sa to pokazi :)

Napsal: 27 úno 2008, 13:52
od Arrow79
Tam bude len nejaky studeny spoj na motorceku, podla mna. Nic viac. Automaticky sa neblokuje. Ohladom toho iskrenia, nieje to iskrenie, len to vydava taky zvuk..

Napsal: 27 úno 2008, 14:53
od ygzo
Arrow79 píše:Tam bude len nejaky studeny spoj na motorceku, podla mna. Nic viac. Automaticky sa neblokuje. Ohladom toho iskrenia, nieje to iskrenie, len to vydava taky zvuk..
Keby to vypadavalo aj mimo toho jedneho dorazu, tiez by som si myslel. Ale ono to spravi len vylucne na lavom doraze.. :?

Napsal: 27 úno 2008, 16:48
od Arrow79
No, bude v tom nejaka haluz, studeny spoj by to mohol byt, ten motorcek sa trosku aj hybe ked prides k dorazu..

Napsal: 27 úno 2008, 23:09
od onc
... dela me to taky, ale jen kdyz je chladno nebo vlhko ... levy doraz
me vdycky vypne servo ... dela mi to i pri prudkym otocenim volantem
do leva... jakmile se v auti poradne zatopi je klid a muzu valit na doraz
jak chcu a vse OK ... resil jsem to uz tady na foru a nevyresil ...
... v servisu chcou za novy servo cca 25tis Kc ... osobne bych to videl
na nejake studenak ... :x

uhm

Napsal: 27 úno 2008, 23:31
od mafi
Ja mamtiez ten isty problem ,ale ked je auto uz rozohriate tak to nerobi.......riesim to tak se nevytacam volant naplno ale radsej si este raz cuvnem a potom idem ,aby mi to neseklo nahodou niekde pred diskotekou a ja by som musel trapne zhasnut motor akoze mi to skapalo,a tiepohlady ako na amatera,potom , tiez nemusim
:).....8)

Napsal: 28 úno 2008, 07:26
od SHANE54
viacero pruserov je koli oxidacii a studenym spojom, najma ked je chladno a vlhko :wink:

Napsal: 29 úno 2008, 14:23
od Katy
jinak se ta problematika resila a resi tady:
:arrow: https://www.club-fiat.com/viewtopic.php ... ight=servo

zkus to procist a kdyztak pokracuj v tom tematu, diky za pochopeni.