HELP-Problém s napojením na diagnostiku

Elektronika, el. výbava, diagnostika, kontrolky, přístroje

Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
Carlos
Fiaťák
Příspěvky: 78
Registrován: 26 lis 2006, 12:25

HELP-Problém s napojením na diagnostiku

Příspěvek od Carlos »

Ahoj lidi, byl sem pár měsíců zpátky ve Fiatu,aby mi vymazali závadu airbagů(déle odpojená baterka bez záložní baterie), ale nedokázali se mi připojit do řídící jednotky. Týpek hned když viděl, že nemám na konektoru krytku (mám ten starý třípinový plastový konektor přímo v motorovém prostoru-Punto I), tak říkal, že to nepůjde, že bude zoxidovaný a že se nepřipojí. Přemluvil jsem ho ať to zkusí, tak si zašel pro nějakej tablet s lcdčkem, připojil různý kabely a pak tam náhodně zkoušel spoustu různej typů připojení a nikdy se nepřipojil. Řikal že je to určitě těma zaoxidovanejma kontaktama. Dobrá, odjel jsem domů, kontakty vyčistil tak, že se leskly jak psí kulky, prostříkal sprejem na elektrický kontakty a další den naběh znova, to už tam se mnou ztrávil trochu dýl a projel snad všechny možný připojení co v tom počítači měl, a nikdy ani ťuk. Řekl mi znova že to je tim starym konektorem a že jinak než přecvaknutim kabelů na novej nezoxidovanej konektor to vyřešit nepůjde. Řikam si "no tak holt dam novej konektor, ten nemůže stát moc." Takže když jsme ho objednávali potom u počítače, sdělil mi, že je to problém, že u deset let starýho auta ten konektor bude muset objednávat až buhví kde... No zkrátka vzali si na mě číslo, za týden se ozvali že na mě myslí že to určitě seženou a za poslední tři měsíce se už neozvali. Otázka je: myslíte si, že to je opravdu tim špatnym konektorem,(což se mi zdá poněkud podezřelé) nebo je to neschopností servisu (ten servis je tam relativně novej,byl jsem tam cca měsíc po otevíračce). Problém je, že tihle mi to nabídli vymazat zadarmo a v druhym servisu v Plzni mi řekli že věděj o co jde a chtěj za to ty hovada skoro litr...
Reklama
 

romcasladky
Fiaťák
Příspěvky: 53
Registrován: 07 bře 2008, 21:53

Re: HELP-Problém s napojením na diagnostiku

Příspěvek od romcasladky »

Carlos píše:Ahoj lidi, byl sem pár měsíců zpátky ve Fiatu,aby mi vymazali závadu airbagů(déle odpojená baterka bez záložní baterie), ale nedokázali se mi připojit do řídící jednotky. Týpek hned když viděl, že nemám na konektoru krytku (mám ten starý třípinový plastový konektor přímo v motorovém prostoru-Punto I), tak říkal, že to nepůjde, že bude zoxidovaný a že se nepřipojí. Přemluvil jsem ho ať to zkusí, tak si zašel pro nějakej tablet s lcdčkem, připojil různý kabely a pak tam náhodně zkoušel spoustu různej typů připojení a nikdy se nepřipojil. Řikal že je to určitě těma zaoxidovanejma kontaktama. Dobrá, odjel jsem domů, kontakty vyčistil tak, že se leskly jak psí kulky, prostříkal sprejem na elektrický kontakty a další den naběh znova, to už tam se mnou ztrávil trochu dýl a projel snad všechny možný připojení co v tom počítači měl, a nikdy ani ťuk. Řekl mi znova že to je tim starym konektorem a že jinak než přecvaknutim kabelů na novej nezoxidovanej konektor to vyřešit nepůjde. Řikam si "no tak holt dam novej konektor, ten nemůže stát moc." Takže když jsme ho objednávali potom u počítače, sdělil mi, že je to problém, že u deset let starýho auta ten konektor bude muset objednávat až buhví kde... No zkrátka vzali si na mě číslo, za týden se ozvali že na mě myslí že to určitě seženou a za poslední tři měsíce se už neozvali. Otázka je: myslíte si, že to je opravdu tim špatnym konektorem,(což se mi zdá poněkud podezřelé) nebo je to neschopností servisu (ten servis je tam relativně novej,byl jsem tam cca měsíc po otevíračce). Problém je, že tihle mi to nabídli vymazat zadarmo a v druhym servisu v Plzni mi řekli že věděj o co jde a chtěj za to ty hovada skoro litr...
Ty drahy hovada budou asi v Ricardu,ale ty to tam umí.Jinak je to blbost musí to jít,něčím podobným jsem si prošel a když jsem narazil na šikovného diagnostikáře,tak mi za500kč předved že to jde a ještě mi upravil palivovou mapu.Já jsem ale z Loun,to je pro tebe trochu z ruky.
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Re: HELP-Problém s napojením na diagnostiku

Příspěvek od majco »

Carlos píše:Ahoj lidi, byl sem pár měsíců zpátky ve Fiatu,aby mi vymazali závadu airbagů(déle odpojená baterka bez záložní baterie), ale nedokázali se mi připojit do řídící jednotky. Týpek hned když viděl, že nemám na konektoru krytku (mám ten starý třípinový plastový konektor přímo v motorovém prostoru-Punto I), tak říkal, že to nepůjde, že bude zoxidovaný a že se nepřipojí. Přemluvil jsem ho ať to zkusí, tak si zašel pro nějakej tablet s lcdčkem, připojil různý kabely a pak tam náhodně zkoušel spoustu různej typů připojení a nikdy se nepřipojil. Řikal že je to určitě těma zaoxidovanejma kontaktama. Dobrá, odjel jsem domů, kontakty vyčistil tak, že se leskly jak psí kulky, prostříkal sprejem na elektrický kontakty a další den naběh znova, to už tam se mnou ztrávil trochu dýl a projel snad všechny možný připojení co v tom počítači měl, a nikdy ani ťuk. Řekl mi znova že to je tim starym konektorem a že jinak než přecvaknutim kabelů na novej nezoxidovanej konektor to vyřešit nepůjde. Řikam si "no tak holt dam novej konektor, ten nemůže stát moc." Takže když jsme ho objednávali potom u počítače, sdělil mi, že je to problém, že u deset let starýho auta ten konektor bude muset objednávat až buhví kde... No zkrátka vzali si na mě číslo, za týden se ozvali že na mě myslí že to určitě seženou a za poslední tři měsíce se už neozvali. Otázka je: myslíte si, že to je opravdu tim špatnym konektorem,(což se mi zdá poněkud podezřelé) nebo je to neschopností servisu (ten servis je tam relativně novej,byl jsem tam cca měsíc po otevíračce). Problém je, že tihle mi to nabídli vymazat zadarmo a v druhym servisu v Plzni mi řekli že věděj o co jde a chtěj za to ty hovada skoro litr...
Punto Mk1 má konektor v Motorovom preňiestore a ten konektor je len pre motor!!! Konektor pre Airbab je v interieri vstredovej konzole od zadu ako je napájanie autorádia :wink:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Carlos
Fiaťák
Příspěvky: 78
Registrován: 26 lis 2006, 12:25

Příspěvek od Carlos »

Majco: Zajímavé, mohl by jsi to upřesnit? Pokud si dobře pamatuju, tak mám v prostoru za rádiem akorát jeden žlutý kabel s plastovým konektorem a ten je co jsem slyšel od originálního autorádia?!?
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

Carlos píše:Majco: Zajímavé, mohl by jsi to upřesnit? Pokud si dobře pamatuju, tak mám v prostoru za rádiem akorát jeden žlutý kabel s plastovým konektorem a ten je co jsem slyšel od originálního autorádia?!?
Máme v práci diagnostiku Magneti Marelii a tam ti ukáže kde hladať ktorú koncovku a koncovka pre Airbag bola tam pri rádiu a vyzerala tak ako tá v motorovom priestore no škosa že dnes nie som v kontakte s diagnos. ale do pondelka zistím a dám vedieť presnejšie :wink:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Paja
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 293
Registrován: 27 čer 2006, 14:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja »

Caute, jestli jsem to dobe pochopil tak hledas pripojku na diagnostiku a nastaveni airbagu? tak pokud ano tak ta koncovka "zlutá a ma 3 dirky" je za radiem..
Uživatelský avatar
SHANE54
Znalec
Příspěvky: 823
Registrován: 15 čer 2007, 08:42
Bydliště: Lučenec, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SHANE54 »

Paja píše:Caute, jestli jsem to dobe pochopil tak hledas pripojku na diagnostiku a nastaveni airbagu? tak pokud ano tak ta koncovka "zlutá a ma 3 dirky" je za radiem..
otazka potom je: co za amatera sa Carlosovi snazil pripojit cez motorovy priestor? :roll:
Obrázek
Obrázek
stilo-multiwagon-JTD-dynamic
spominame: Punto MK1 1.2 SX 3D, Punto MK2a 1.2 SX 5D
Carlos
Fiaťák
Příspěvky: 78
Registrován: 26 lis 2006, 12:25

Příspěvek od Carlos »

Paja píše:Caute, jestli jsem to dobe pochopil tak hledas pripojku na diagnostiku a nastaveni airbagu? tak pokud ano tak ta koncovka "zlutá a ma 3 dirky" je za radiem..
Ano, svítí mi airbagy a to proto, že jsem měl déle odpojenou baterii-takže je to stopro jenom v tomhle, takže počítám, že mi bude stačit jenom ten konektor airbagů za rádiem- vím o něm- plastový konektor, podobný tomu z motorovému prostoru, vede od něj žlutý kabel...ale doteď jsem měl za to,že je od originálního autorádia...

SHANE54> To si snad dělaj ze mě v tom Fiatu prdel-autorizovanej servis a neví kde hledat konektory na diagnostiku airbagů, to snad nemyslej vážně!!!!
Paja
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 293
Registrován: 27 čer 2006, 14:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja »

Ahoj, tim ze mas odpojenou baterii ti nemuze zacit svitit airbag. Ja ji tam nemam celou zimu a nic vsechno je v poho..Jedina moznost jak deaktivovat airbag je ze se odpoji ridici jednotka airbagu a otocis klickem nebo nastartujes, to si potom ridici jednotka vyhodnoti poruchu airbagu..
Jinak nevim co za blba ti reklo ze to je koncovkou a ze koncovka za radiem je na origo radio..Jestli chces poslu ti seznam pripojnych mist na punto 1. 'Nebo si stahni prirucku u nas na webu www.puntotuning.eu sekce stahuj
Carlos píše:
Paja píše:Caute, jestli jsem to dobe pochopil tak hledas pripojku na diagnostiku a nastaveni airbagu? tak pokud ano tak ta koncovka "zlutá a ma 3 dirky" je za radiem..
Ano, svítí mi airbagy a to proto, že jsem měl déle odpojenou baterii-takže je to stopro jenom v tomhle, takže počítám, že mi bude stačit jenom ten konektor airbagů za rádiem- vím o něm- plastový konektor, podobný tomu z motorovému prostoru, vede od něj žlutý kabel...ale doteď jsem měl za to,že je od originálního autorádia...

SHANE54> To si snad dělaj ze mě v tom Fiatu prdel-autorizovanej servis a neví kde hledat konektory na diagnostiku airbagů, to snad nemyslej vážně!!!!
Carlos
Fiaťák
Příspěvky: 78
Registrován: 26 lis 2006, 12:25

Příspěvek od Carlos »

No ono to bylo takhle-když jsem to auto kupoval, tak jsem se přijel podívat, ale ten truhlík měl vybitou baterii, takže auto nepřevalilo startér-všechno ostatní fungovalo, ale byla moc slabá na to,aby to nastartovalo... Airbag vždycky jenom na jednu vteřinu problik a pak zhasnul-tak jak to má bejt, takže jsem mu řek ať dá tu baterku dohromady, že s tim budu potřebovat odjet po vlastní ose a že to bez projetí nekoupim. Přijel jsem za týden, baterka sice nabitá, ale kontrolka airbagů najednou už svítí trvale.... Dal jsem si dvě a dvě dohromady, a došlo mi, že musel otočit tim klíčkem bez baterky, jinak si to taky nedokážu vysvětlit...sám na to taky docela čuměl a nechápal...

Jinak s těma přípojnýma místama bych ti byl vděčnej, sám jsem teď koukal na punto.mysteria.cz,ale asi jsem slepej a nenašel jsem to tam...
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

Tak pozerám že problem vyriešený to som rád Inak Carlos ako tak pozerám nie len mechanici v Žilinsom fiate sú uplný pakovia :lol:
Viac pripojení na punte MK1 nie je len to pri RJ a za rádiom a ABS priamo na jednotke :wink:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Carlos
Fiaťák
Příspěvky: 78
Registrován: 26 lis 2006, 12:25

Příspěvek od Carlos »

Díky moc všem za rady, už se těšim, až jim budu ukazovat kde že jsou ty přípojný body... sem zvědavej jestli se potom na to už ty truhlíci dokážou připojit-vevnitř už se nebudou moct vymlouvat na zoxidovaný kontakty :D
majco
Všeználek
Příspěvky: 1078
Registrován: 10 úno 2006, 14:48
Bydliště: Žilina

Příspěvek od majco »

Carlos píše:Díky moc všem za rady, už se těšim, až jim budu ukazovat kde že jsou ty přípojný body... sem zvědavej jestli se potom na to už ty truhlíci dokážou připojit-vevnitř už se nebudou moct vymlouvat na zoxidovaný kontakty :D
Neviem ako OE fiatacka diagnostika ale Magneti Marelli a Texa ti pekne ukáže kde na aute hladat koncovky :wink:
Ale zas na druhú stranu máš konektor pri motore ako nový :lol: :lol: :lol: :wink:
Punto-MK2 1,2 8V 2001
Punto-Mk1 1,1 8V 1996
Odpovědět

Zpět na „Punto - elektrika“