Stránka 1 z 2

Svítí tryska

Napsal: 20 bře 2008, 22:38
od troylee
Dobrý den.Prosím o pomoct.Mám cinquecento r.v 93 obsah0,9 .Zapnu klíček rozsvítí se mi symbol trysky nastartuju a po cca 3sek se znovu rozsvítí a už nezhasne.Motor nelze vytočit,auto pořádně nejede a celkem dost žere.Zkoušel jsem měnit čerpadlo v nádrži a palivový filtr potom co jsem se dočetl na foru že kontrolka znamená nedostatečný tlak pro vstřikování.Koupil jsem nové svíčky,rozvody jsou ok.Tak nevim?Zkoušel jsem odpojit lamba sondu,žádná změna......

Napsal: 21 bře 2008, 17:36
od kecka
Nejlepe zajed na diagnostiku pokud ti sviti tak by zavada mela byt ulozena v pameti . Muze to byt cokoli ( tlak, poloha klapy ,.........)

Re: Svítí tryska

Napsal: 21 bře 2008, 19:59
od romcasladky
troylee píše:Dobrý den.Prosím o pomoct.Mám cinquecento r.v 93 obsah0,9 .Zapnu klíček rozsvítí se mi symbol trysky nastartuju a po cca 3sek se znovu rozsvítí a už nezhasne.Motor nelze vytočit,auto pořádně nejede a celkem dost žere.Zkoušel jsem měnit čerpadlo v nádrži a palivový filtr potom co jsem se dočetl na foru že kontrolka znamená nedostatečný tlak pro vstřikování.Koupil jsem nové svíčky,rozvody jsou ok.Tak nevim?Zkoušel jsem odpojit lamba sondu,žádná změna......
Tahle kontrolka reaguje i na špatnou činost čidla teploty vody,která se nachází blízko karbece.Jestliže jednotka vyhodnotí jeho špatnou činost,přejde do funkce omezeného provozu,to znamená že ti nedovolí vytočit motor a omezuje ti činost zátěže motoru.Je potřeba diagnostika,jak bylo již zmíněno.

Napsal: 22 bře 2008, 23:38
od Matesxxx
Také mi občas svítila ještě mi motor občas vynechal tak na 2 vteřiny. Tak jsem jel na diagnostiku a měl jsem špatné čidlo tlaku sacího potrubí..

Napsal: 08 čer 2008, 22:28
od Oldboy 1
Dovezl jsem cento a řeším problém se svítící kontrolkou trysky.
Svítila skoro stále. Nejdřív jsem udělal podtlak (popraskané hadičky), teď svítí jen občas-většinou než se ohřeje motor. N
a diagnostice mě to vyhodilo vadu - vysokonapěťovou cívku. Moc se mě to nezdá.
Prý je to častá závada.

Napsal: 10 čer 2008, 19:15
od Matesxxx
nO NEVÍM JÁ TAM MĚL ŠPATNÝ SNÍMAČ TLAKU SACÍHO POTRUBÍ.

Napsal: 10 čer 2008, 22:40
od Globusman
Tak to vypadá, že to je univerzální kontrolka signalizující jakoukoliv závadu :-D Máte tam kromě téhle kontrolky ještě nějakou jinou :?:

Napsal: 10 čer 2008, 22:59
od stifmajstrABARTH
JA mam kontrolku na rucni brzdu kdyz ji zatahnu rozsviti se vykricnik v kolecku a ja vim ze nefunguje 8) ....a kdyz dlouho jezdim tak sviti oranzovy oko....chvilku sviti a pak to chcipne...to je takova ta kontrolka ktera te upozorni ze se ti to rozbiji..pac vzdycky kdyz dyl sviti tak mi auto pak nejede :roll:

Napsal: 10 čer 2008, 23:20
od Matesxxx
Bohužel je to jednoduché auto takže nelze čekat že to řekne přesně co tomu je. Tato tryska signalizuje závadu v palivové soustavě a to kdekoliv a na čemkoliv. Ale aspoň víš že v palivové soustavě.

Napsal: 11 čer 2008, 10:42
od stifmajstrABARTH
No jo multipla to je jiny kafe tam se neco pos*re a hned ti to z amplionu zahlasi treba ...rozbity cerpadlo,ucpanej filtr,neni tam benzin a tak... :D

Re: Svítí tryska

Napsal: 15 črc 2008, 22:13
od smbach
[quote="troylee"]Dobrý den.Prosím o pomoct.Mám cinquecento r.v 93 obsah0,9 .Zapnu klíček rozsvítí se mi symbol trysky nastartuju a po cca 3sek se znovu rozsvítí a už nezhasne.Motor nelze vytočit,auto pořádně nejede a celkem dost žere.Zkoušel jsem měnit čerpadlo v nádrži a palivový filtr potom co jsem se dočetl na foru že kontrolka znamená nedostatečný tlak pro vstřikování.Koupil jsem nové svíčky,rozvody jsou ok.Tak nevim?Zkoušel jsem odpojit lamba sondu,žádná změna......[/quote]

Presne to isté sa mi stalo dnes na Cinquecento r.v. 1993 , obsah 0,9 . Trvalé svietenie kontrolky " tryska " signalizuje poruchu systému vstrekovania . Podľa príručky pre majiteľa Cinquecento možno motor za týchto podmienok využívať iba v režime čiastočného zaťaženia . Prevádzka s touto poruchou môže spôsobiť poškodenie katalyzátora . Odporúča sa čo najskôr elektronický test .

Bol som na elektronickom teste v servise . Robia to cez príslušnú zásuvku umiestnenú v motorovom priestore v blízkosti riadiacej elektronickej jednotky . Tá súčiastka ktorá vraj zapríčiňuje trvalé svietenie kontrolky "tryska " sa volá čidlo nasávaného tlaku - je umiestnená tesne za riadiacou elektronickou jednotkou , pod malým plechovým krytom. Tú vraj treba vymeniť . Zajtra ju idem zháňať .

Napsal: 05 srp 2008, 16:56
od DENI
taky mi to svítí podle nálady ... ještě jsme nepřišli na to co to je :?:

Napsal: 05 srp 2008, 16:59
od stifmajstrABARTH
Tak ja sem asi jedinej komu to sviti jen pri startovani :lol: ja vzdycky musim mit neco extra[/u]

Napsal: 05 srp 2008, 22:31
od Matesxxx
Takže ta kontrolka co svítí signalizuje závadu někde v palivovém systému, bohužel už není přesně řečeno kde. Např. já jsemměl špatný snímač tlaku sacího potrubí, nebo taky snímač absolutního tlaku. Dělalo mi to že za jízdy ta kontrolka svítila, ale jak kdy a třeba mi při jízdě motor na 2 vteřiny vynechal. Byl jsem s tím na diagnostice ( 500kč) tam mi to řekli, vyměnil jsem ( 1400.- autokelly) a od tédoby v pohodě.
Jinak při startu to má svítit normálně odhadem tak 5 vteřin.

Napsal: 13 srp 2008, 11:08
od Sumo
Prave mi volala vydesena manzelka, ze ji "nejede cento"... :( (1993, 0,9)
Po otoceni klicku se jen rozsviti kontrolky jak maji a pri pokusu o nastartovani "v tom jen cvaka a kontrolka vlevo nahore poblikava". Podle me je to kontrolka poruchy vstrikovani (ta univerzalni ;)).
Straterem to ani nehne a benzinu prej ma dost... ;)
Nemate nekdo tip, na co odpoledne kouknout??? :shock: :?

Diky...