Stránka 1 z 1

HELP - Tesnenie veka ventilov

Napsal: 31 led 2006, 09:38
od majco
Neviem čo robím zle ale na mojej 55 to musím vymeniť za druhý rok tretí krát.Skúšal som len odmastniť a dať tesnenie vydržalo 6 mesiacov. A tesnene+ silikon na hlave 1-rok. :? je to výrobná vada alebo ???? :?:

Re: Tesnenie veka ventilov

Napsal: 31 led 2006, 10:33
od jery
majco píše:Neviem čo robím zle ale na mojej 55 to musím vymeniť za druhý rok tretí krát.Skúšal som len odmastniť a dať tesnenie vydržalo 6 mesiacov. A tesnene+ silikon na hlave 1-rok. :? je to výrobná vada alebo ???? :?:
a proč ho měníš? to se ti zkroutilo

Napsal: 31 led 2006, 10:39
od majco
Teče olej!!!!!!!!!! :twisted:

Napsal: 04 úno 2006, 18:56
od tomek
ja mam rovnaky problem,,netecie to ale len slzi,,kupil som nove tesnenie a stale rovnako,,skusal som aj silikon-ten ti zhori,,lepsie je tam dat tu pastu bez tesnenia,,daj pozor aby si pri cisteni nedorezal tu cast kde sa dava tesnenie,,,staci mala mikrotrhlinka a je zle,,je to z hliniku ci z akej zliatiny a to sa teplom roztahuje takze to potom slzi inac je to dalsia z chorob punta 1,,nechal som to uz tak a zvykol som si na to,,ta strata oleja je zanedbatelna

Napsal: 04 úno 2006, 19:36
od jery
je to je normální já to mám zasilikonovaný i zvenku a stejně to vydrží tak měsíc a pak silikonuju znova

Napsal: 04 úno 2006, 20:55
od ekr
Čau kluci ohledně toho těsnění sem si užil taky svoje a zjistil sem že se nemá šetřit na nepravém místě,takže asi takhle těsnění koupit u fiatu oreginál stojí cca 240 kč ,mněl sem z druhovýroby za kilo a to byl ten problém,nešetřit na nepravém místě jak sem se už více krát u fiatu přesvědčil ale to je jiná kapitola.takže tady je i obrázek http://punto.mysteria.cz/krythv.htm vyčistit pořádně víko i styčnou plochu na hlavě od oleje hlavně tu drážku kde sedí těsnění vložit samotné těsnění pořádně dotlačit do drážky a důležitá věc ten silikon musí to být ten co je stavěný na teploty já používám lukapren v rozsahu -50 až +250 C a nanést ho jen na místo kde přechází těsnění do obloučku který sedí na vačce,takže to jsou ty 4 rožky.Takhle sem to udělal a mám ho tam už 2 roky,budu to dělat zase až při kontrole ventilů,samozřejmně zase oreginální těsnění .Jen pro připomínku je to samozřejmně až na třetí pokus taky sem kupoval neoreginál těsnění a skoušel více sposobů i ho dávat celé na silikon ale poučil sem se tímto na svých chybách ,tak se svámi podělím.

Napsal: 04 úno 2006, 21:19
od tomek
asi na tom nieco bude,,ked som to rozoberal prvy krat boli tam 4 kvapky priesvitnej hmoty podobnej silikonu,,presne na tych miestach co si opisal,,mozno nahoda mozno to tak robi viacej ludi,,ale dik pomohol si aj mne

Napsal: 06 úno 2006, 16:53
od majco
nazdar ekr ! A kolko ti to vydrží! ja som síce napísal že to tečie ale u mňa už presakovanie je velký problém /fotr sa mi smeje že sa o to starám ako o BMW :lol:

Re: HELP - Tesnenie veka ventilov

Napsal: 26 dub 2009, 16:17
od armaman
Ak môžem tak prispejem maličkou znalosťou problému nakoľko toto je asi jedna z mála slabostí na motoroch Fiat.
Jediným a overeným riešením je odbrúsenie výstupkov zo spodnej strany veka. Tie sa nachádzajú v mieste kde sa veko doťahuje. Jednoducho aj keď si myslíme,že je veko dotiahnuté "fest" tak opak je pravdou a veko pod tesnením po čase slzí. Kamarát takto už opravil nejedno veko ventilov na punte a to so 100% efektom.