Stránka 1 z 1

Závada v napájení palivového čerpadla 1242ccm, 8v, 54 kw

Napsal: 28 kvě 2008, 21:49
od fiatT
Asi závada v napájení palivového čerpadla a vstřikovací jednotky u Palia weekend 1242 ccm, 8v, 54, kw, r.v. 1998.
Motor se mi zastavil během jízdy. Při pokusu znovu nastartovat jsem zjistil že nepracuje čerpadlo. Kabely od něj jsou až na sběrnici pojistkové skříňky v pořádku. Čěrpadlo jsem připojil přímo na baterii a běží, ale motor přesto, že sním startér otáčel nechytil. V knize o Fiatu Punto píší, že je v napájecím obvodu ještě bezpečnostní spínač, relé pro palivové čerpadlo a vstřikovací jednotku a pojistka. Bezpečnostní spínač jsem našel ten je v pořádku a zamáčknutý. Nepoařilo se mi ale najít to relé a pojistku (u Punta jsou vedle jednotky ABS v motorovém prostoru), U Palia tam ale nic takového není. Nesetkal se někdo s touto závadou nebo náhodou při opravách neobjevil relé a pojistku? Případně má někdo schéma? Předem děkuji za každou radu

Napsal: 29 kvě 2008, 06:52
od bigben.m
Zkus se podívat u akumulátoru je plastový kryt a shora je chycen dvěma 10.pod ním by měli být relátka a mělo by tam být i to hlavní z kterého je to napájený. Mám schema z polské knihy a je to stejné(myslím) jak schema na punto.Ale prosím tě-kde je ten tajemný spínač čerpadla?A má být zamáčknutý?!

Napsal: 29 kvě 2008, 18:37
od fiatT
Bezpečnostní spínač čerpadla je na podlaze vlevo pod spojkovým pedálem v plechovém krytu, v jehož horní části je otvor, jímž se dá nahmatat gumová krytka spínače. Ten by měl být zamáčknutý protože při nárazu v rychlosti 15a víc km/h by měl vyskočit a odepnout čerpadlo. Ale u punta je spínač vedle sedadla řidiče u dveří.
Jinak díky za radu, mrknu na to.

Napsal: 13 čer 2008, 19:59
od maros38
Mal som ten isty problem , chyba bola v tom rele ktore spominate , vo vnutri plastoveho puzdra su dve rele ale je to zaliate , kamarat to nejako rozobral ,prestriekal kontoxom a pomohlo to .

Napsal: 13 čer 2008, 20:26
od fiatT
maros38 píše:Mal som ten isty problem , chyba bola v tom rele ktore spominate , vo vnutri plastoveho puzdra su dve rele ale je to zaliate , kamarat to nejako rozobral ,prestriekal kontoxom a pomohlo to .
Díky za radu, prosím kde najdu to relé?

Napsal: 15 čer 2008, 22:17
od maros38
Neviem teraz presne , nie som teraz doma som v cudzine ale to rele by sa malo nachadzat ak otvori kapotu motora, tak v pravo hore priblizne niekde ako sa dolieva kvapalina do ostrekovacov je cierna krabicka asi 4x10 cm ,prichytena skrutkami ku ktorej ide zvazok kablov , ktory sa odpaja zatlacenim cez neaku cervenu poistku . Prepac ale ten popis je len s pamati .Ak by som mal foto tak by som to vedel skor ukazat

Napsal: 16 čer 2008, 21:16
od fiatT
maros38 píše:Neviem teraz presne , nie som teraz doma som v cudzine ale to rele by sa malo nachadzat ak otvori kapotu motora, tak v pravo hore priblizne niekde ako sa dolieva kvapalina do ostrekovacov je cierna krabicka asi 4x10 cm ,prichytena skrutkami ku ktorej ide zvazok kablov , ktory sa odpaja zatlacenim cez neaku cervenu poistku . Prepac ale ten popis je len s pamati .Ak by som mal foto tak by som to vedel skor ukazat
Mockrát děkuji bylo to skutečně tím relé.

Re: Závada v napájení palivového čerpadla 1242ccm, 8v, 54 kw

Napsal: 29 črc 2015, 17:08
od vasiktoman@seznam.cz
Ahoj potřeboval bych poradit kde se nachází pojistka k čerpadlu u Palia z roku 1999 hledali jsme vsude prej je pod sedackou u ridice a tam vubec nic znamej ma bravo a tam treba je :(