Stránka 1 z 3
					
				Výfuk
				Napsal: 29 kvě 2008, 18:54
				od Fantom
				Ahoj,
prosím, potřeboval bych opět poradit.Na internetu jsem něco našel,ale cena vůbec neodpovídala tomu,co mi řekli v kamenném obchodě.
Takže se ptám.Kde bych nejlevněji sehnal výfuk na multinu.Stačí od středové části do konce.
Díky za odkazy a rady.
			 
			
					
				
				Napsal: 29 kvě 2008, 20:36
				od anonyme
				kde mají levný výfuky nevím, ale zajímalo by mě jak dlouho výfuk komu nejdéle vydržel? A co to bylo za značku? Díky.
			 
			
					
				
				Napsal: 29 kvě 2008, 23:35
				od marcel.pce
				VW Passat Kombi r.v. 93 TD, kupovaný v Pardubicích přímo ve VW. I když už ho dávno nemám,  originální výfuk je tam dodnes a bez výrazné koroze. Taky to bylo poslední dobrý auto od VW...
			 
			
					
				
				Napsal: 30 kvě 2008, 09:48
				od BigGeorge
				
			 
			
					
				
				Napsal: 30 kvě 2008, 22:08
				od Acirek
				já jsem výfuk ještě neřešil. Je tam stále originál. Takže vydrží opravdu dlouho 

 
			
					
				
				Napsal: 30 kvě 2008, 22:24
				od marcel.pce
				Multinky jsou pověstné výdrží výfuků, já osobně jsem neslyšel o nikom, kdo by měnil výfuk a Patrik Plesl ho pokud vím také prodával jen jednou - někdo si ho naboural...
			 
			
					
				
				Napsal: 02 čer 2008, 14:11
				od darko
				bezkonkurečně nejlevnější.Odskoušeno,výfuky jsou OK. 
http://obchod.prodejvyfuku.cz/default.php 
			
					
				
				Napsal: 04 čer 2008, 16:20
				od Rufu
				Fouká mi výfuk ,první díl skrz to  pletení(vlnovec?).Je nějaká dočasná varianta jak to pletení zaizolovat.Nebo je jen možnost koupit celý 1.díl výfuku? 

 
			
					
				
				Napsal: 04 čer 2008, 16:22
				od Karlík
				Dobrej mechanik koupí ten vlnovec a převaří ho místo původního. Mě to dělali na Stilu. Ty vlnovce se prodávají v různejch šířkách.
			 
			
					
				
				Napsal: 04 čer 2008, 19:32
				od Alda
				Karlík píše:Dobrej mechanik koupí ten vlnovec a převaří ho místo původního. Mě to dělali na Stilu. Ty vlnovce se prodávají v různejch šířkách.
Přesně tak, univerzál přibližně stejných rozměrů a jeho vevaření.
Práce na cca 10 min. Cena okolo 400,-. Je potřeba koupit oválný (tuším 55x230?) ale já tam mám 50x200 a v poho. Taky záleží jak se to uřízne.
 
			
					
				
				Napsal: 04 čer 2008, 22:35
				od XpavelX
				Tak to jsem asi ta vyjimka.. Vyfuk mi zacal dost "drncet", v servise mi rekli, ze jsou vysypane jakesi desticky, co brzdi vyfukove plyny.. V original Fiatu stoji vyfuk mimochodem 12.000,-...
			 
			
					
				
				Napsal: 05 čer 2008, 06:30
				od Alda
				XpavelX píše:Tak to jsem asi ta vyjimka.. Vyfuk mi zacal dost "drncet", v servise mi rekli, ze jsou vysypane jakesi desticky, co brzdi vyfukove plyny.. V original Fiatu stoji vyfuk mimochodem 12.000,-...
Obecně v každém servisu ti řeknou takovou variantu, kdy se co nejméně nadřou a co nejvíce mohou fakturovat. Destičky tím myslí asi přepážky v tlumiči (?). Dají se dělat různé věci, já měl na předchozím autě jako poslední tlumič navařen střední díl z felicie. Na ME a STK v poho. Ale Multi bych to neudělal.
 
			
					
				
				Napsal: 05 čer 2008, 11:24
				od adap
				XpavelX píše:Tak to jsem asi ta vyjimka.. Vyfuk mi zacal dost "drncet", v servise mi rekli, ze jsou vysypane jakesi desticky, co brzdi vyfukove plyny.. V original Fiatu stoji vyfuk mimochodem 12.000,-...
U mě drnčení způsoboval shořelý katalizátor. Dal jsem univerzál a ten vydržel půl roku, zase drnčí. Je to BiPower, tak nevím jestli to není vyšší teplotou spalin.
 
			
					
				
				Napsal: 08 čer 2008, 15:43
				od zbynek
				Ahoj kolezi multipláci,
mně odešel výfuk po nějakých 130tis. km. Koroze z vysrážené vody uvnitř potrubí. Uhnilo to přímo v místě styku trubky s pletencem ze strany od výfuku.
Mám M Bipower, pletenec je jak na potvoru oválný a trubka k němu mění tvar z kruhového na ovál.
To dost komplikuje opravu, protože se tam nedal dát žádný universální a navařit to.
A taky nikdo moc nechtěl do Bipoweru se svářečkou, strašpytlové.
Nakonec jsem pochodil až v originál servisu Fiat Dojáček v Praze.
Vyměnili celý díl výfukové soustavy a zatím dobré (je to cca. rok). Stálo to přes 5 tisíc...
z
			 
			
					
				
				Napsal: 08 čer 2008, 21:12
				od Alda
				zbynek píše:Ahoj kolezi multipláci,
mně odešel výfuk po nějakých 130tis. km. Koroze z vysrážené vody uvnitř potrubí. Uhnilo to přímo v místě styku trubky s pletencem ze strany od výfuku.
Mám M Bipower, pletenec je jak na potvoru oválný a trubka k němu mění tvar z kruhového na ovál.
To dost komplikuje opravu, protože se tam nedal dát žádný universální a navařit to.
A taky nikdo moc nechtěl do Bipoweru se svářečkou, strašpytlové.
Nakonec jsem pochodil až v originál servisu Fiat Dojáček v Praze.
Vyměnili celý díl výfukové soustavy a zatím dobré (je to cca. rok). Stálo to přes 5 tisíc...
z
Hmm, já to měl 10x levnější (viz. výše). Holt není servis jako servis.