Stránka 1 z 1

Motor, po zahřátí se motor dusí, 2.0

Napsal: 15 čer 2008, 10:57
od prosecky
Prostě nastartuju rozjedu se všechno v pořadku jak se ale auto trochu zahřeje cca voda i olej 80stupňů. Prakticky se nejde rozjet motor se začne dusit připadně chvílama střílí do výfuku.Plyn prakticky nereaguje(po chvilkách se chytá...) prostě se to dusí... Pokud ale vytočím nad 4000otáček(i na rozjezd) da se s tím jet a problém vniká pouze bezprostředně po zařazení vyššího převodu... Fakt nevím co s tím všechno co jsme mysleli to není a začinají mě docházet peníze prosím o radu...... :cry:

Napsal: 15 čer 2008, 11:16
od Vasek176
ahoj...mno viděl bych to na lamda sondu,či na čidlo teploty vody,protože něco ti dává špatný udaje
co jste vše mněnily???

tipo 2.0 16v

Napsal: 15 čer 2008, 18:11
od prosecky
V tomhle aute už je vyměněny skoro všechno. Konkretně kvůli tomuhle problému jsme to vzali komplet od oleje přes svíčky až po rozvody... pak myslím termostat nebo naký čidlo teploty nechcu kecat dělá me to jeden borec a nemyslim si ze moc schopnej furt se něco sere a ja skoro nejezdim...
Myslis ze by mohla pomoct i diagnostika ? Nechápu proč to děla až je to zahřáty?

Napsal: 15 čer 2008, 20:57
od Vasek176
mno zkusil bych tu diagnostiku a vidělo by se....ten olej a rozvody nemají na tenhle problém vliv....zkusil bych kouknout na tu lamda sondu zda není v čajzu

tipo 2.0 16v

Napsal: 16 čer 2008, 08:22
od prosecky
Díkec dám vědět....

Napsal: 16 čer 2008, 09:45
od Vasek176
není zač

fiat tipo 2.0 16V

Napsal: 17 čer 2008, 08:42
od prosecky
Zdravím! Tak lamda sondu to nemá je tam jenom náký relátko... Tak asi zajedu na tu diagnostiku.....

Napsal: 17 čer 2008, 09:59
od Minimaxa
2,0 16V lambda sondu má, a je to kokrétně tato:

http://obchod.autokelly.cz/Popup.aspx?S ... 0.7025&TXT

jinak to může být taky špatný snímač impulzů zapalování, nebo zapalování obecně, každopádně to chce tu diagnostiku.

tipo 2.0 16v

Napsal: 18 čer 2008, 07:19
od prosecky
Dějuju za radu asi vyměním automechanika protože mě tvrdí že to tu sondu nemá. Jinak je to konkrétně r.v. 1991 107kw GT předpokládám že tohodle patří stejná lambda......

Napsal: 18 čer 2008, 07:57
od Minimaxa
Je to pro tenhle motor, jiná 2.0 16V se do Tipa ani nedávala. 1995ccm/107kW/146HP) 07/91-04/95

Napsal: 19 čer 2008, 06:30
od TooM.As
hoď to na fiattipo.net a trošku se rozepiš o tom problému nemáš špatně rozvody ?a taky první co projdi jsou kostry - pod baterkou , na druhé straně na nosníku , pod volentem a když v tom budeš rovnou zkontroluj i tu zadní u levého světla ta má vliv na čerpadlo.

Napsal: 20 čer 2008, 15:19
od cybrex
Jenom tak me napada: co treba bohata smes ?
Sice je to trosku jiny pripad ale na motorce jsem mel stejny problem, kdyz to bylo studene jelo to jak strela, ale jak se to zahralo tak se to dusilo ... kdyz to schladlo, zase strela.
Tudiz bych si s tim zajel urcite na diagnostiku, at ti napichnou lambdu.
Vstriky a vse kolem je rizene lambdou