Stránka 1 z 2
					
				Startuji na tri
				Napsal: 03 říj 2008, 08:52
				od zblade
				ahoj vsem uz jsem to tady jednou resil mam problemy se startovanim za studena byl jsem trikrat na diagnostice a vysledek zapalovaci civky vymena ale vysledek stejny znova jsem udelal i kabely a svicky ve finale mi rekl automechanik ze je ridici jednotka spatna je to mozny ze to diagnostika neukaze prijde mi to divny za studena nestartuje a za tepla ok ridici jednotka by to delala porad ne? dik za rady jestli neodepisi hned tak sorry jsem v praci jinak punto 2 1.2 8v 2002
			 
			
					
				
				Napsal: 03 říj 2008, 13:23
				od FetesBrod
				Už se to tu řešilo, mám stejný problém, je to bohužel řídící jednotka
			 
			
					
				
				Napsal: 03 říj 2008, 14:17
				od zblade
				Tak to neni dobry 

 
			
					
				
				Napsal: 03 říj 2008, 14:20
				od zblade
				spolehal jsem na cidlo teloty ale tohle je tvrdsi rana
			 
			
					
				
				Napsal: 03 říj 2008, 14:21
				od zblade
				nevite prosim na kolik to vyjde vymena diky
			 
			
					
				
				Napsal: 03 říj 2008, 16:56
				od FetesBrod
				Já ž s tim jezdim půl roku 

 tak 4/10 startů se mi rozsvítí kontrolka a startuje na tři. Našel jsem novou - Řídící jednotka vstřikování Nuova Punto 1,2 8V  13 700,-- jestli to jde z vrakáče tak 5-8 tisíc?
 
			
					
				
				Napsal: 04 říj 2008, 22:29
				od zblade
				diky za radu kdybych nedal tento tyden 18 tisic za opravy tak do toho jdu ale tohle je teda rana  

  jen je mi divny ze to zacalo startovat na tri i pri provozni teplote motoru pred tim jen za studena nez se mi to vratilo ze servisu 

 
			
					
				
				Napsal: 04 říj 2008, 23:10
				od liborko
				mě tohle dělalo při prdlem těsněni pod hlavou u prvního valce,šla voda na svičku, studene starty byly na 3.valce,po chvili OK,zkus juknout jakou maji jednotlive svičky barvu, nemyslite že diagnostika musi vadnou řj zjistit? od čeho potom ta diagnostika je? řj je druhe srdce motoru a přeci napichnuta na komp musí ukazat jakoukoliv chybu,takže bych zkusil nejdřiv vše el.kolem motoru a tu řj až na konec
			 
			
					
				
				Napsal: 05 říj 2008, 09:47
				od Vasek176
				diagnostika by to měla zjistit že je v čajzu,ale to těsnění by to mohlo ělat ale taky by to kouřilo o něco víc
			 
			
					
				
				Napsal: 06 říj 2008, 11:46
				od zblade
				diky za rady to tesneni to nejspis nebude pred rokem jsem ho nechal menit a ted mi menil svicky a kabely tak by se mechanik nejspise zminil a voda mi taky nemizi ale zajimalo byme co tam provedl ,ze to zacalo delat i pri provozni teplote 

 mam strach koupit movou řj a ono to pak nebude tím
 
			
					
				
				Napsal: 06 říj 2008, 13:39
				od FetesBrod
				
			 
			
					
				
				Napsal: 08 říj 2008, 10:16
				od zblade
				Tak diky ten odkaz mluv za vse to je sila ted jsem dal 18 tisic za opravy a do toho jeste ta řj ne nadarmo se rika ze je fiat poruchovej tak na druhou stranu uz vim ze si grande ktere jsem chtel nekoupim
			 
			
					
				
				Napsal: 12 říj 2008, 22:34
				od Bamower
				zblade píše:Tak diky ten odkaz mluv za vse to je sila ted jsem dal 18 tisic za opravy a do toho jeste ta řj ne nadarmo se rika ze je fiat poruchovej tak na druhou stranu uz vim ze si grande ktere jsem chtel nekoupim
jj nejsi sam ja minuly tyden jsem do nej dal 19tisic, mam mk2 2001, je to fakt mazec ale budu muset znovu, neco s kontrolkou erbegu, fakt mazec.. nemuzu si pomalu koupit ani vonavku do aut, chtel jsem nejaky pekny kola atd ale proste to cpu jen do servisnich oprav...
 
			
					
				Re: Startuji na tri
				Napsal: 05 kvě 2013, 18:06
				od TomasDP
				Zdravím punťáky. Punto 1,2 75, r.v. 1995, mně jede na 3 válce a kolem svíčky 1 válce stříká voda. Může to být těsnění pod hlavou, nebo něco horšího. Díky za rady.
			 
			
					
				Re: Startuji na tri
				Napsal: 08 kvě 2013, 14:21
				od Pepik
				To těsnění je tutovka a je zajímavé,že většinou u prvního válce.Vysvětluju si to tím,že motor vysí za hlavu právě u prvního válce a tím jsou tam více namáhané šrouby, které by měli pouze držet těsnění.A ještě když jezdíme po těch našich dírách.Je potřeba pravidelně kontrolovat výšku chladící kapaliny.Jak začne "přibývat" tak vyměnit těsnění dřív než to uvaříte.Postup je takový,nejdřív přibývá voda,potom to startuje na tři válce.Natlakovaná voda se vrátí při stání zpět do prvního válce a navlhčí svíčku.Ta se po nějaké době chodu motoru vysuší a začné pálit.Tak že žádná vadná řídící jednotka,ale pouze vadné těsnění u prvního válce.Kdyby to byla vadná řídící jednotka tak nikdy nebude pálit na tři válce.ale pouze na dva.