Stránka 1 z 1

zátěžový regulátor -- co dělá vadný?

Napsal: 05 říj 2008, 20:20
od iwo2
Pokud je problém s brzdičem (zátěžovým regulátorem), jak se to chová?

V příručce se o tom moc nemluví, je tam naznačeno že by to mělo brzdit víc, že je tam asi k ubrání tlaku při naloženým zadku. Není tam ani nic o tom, jak se má pročistit, když už zmiňují, že by se to mělo udělat.

Předpokládám, že s ručkou to nijak nesouvisí, ne?

Jestli můj problém s nebrzdícím zadkem není v tomhle, zkusím rozebrat+vyčistit hlavní brzdový válec. Kniha říká "vyměnit gumičky", ale ty se dají sehnat jedině s novým válcem, takže... případně -- neprodáte to někdo za rozumnej peníz? Žebych se nezdržoval čištěním?

Napsal: 05 říj 2008, 21:14
od liborko
no on ten zatěžak pomáha přibrždovat zadek v zavislosti na zatižení zadní napravy,ale on je většinou na unu nefunkční nebo napul funkční,nejlip jej vyhodit a koupit nový,stoji par stovek, a s ručkou to nemá nic společnýho,a hlavni brzdový valec bych tu jeden mel mit pokud chceš i s posilovačem

Napsal: 05 říj 2008, 21:20
od iwo2
Zní to lákavě. Cena a lokalita ?
Teď nevím, jak je to s kubaturou, mám 999 karbec, tak jeslti třeba z 1,4 není větší.

Ale jak se to má s brzdičem -- ten UBÍRÁ brzdnou sílu? Prostě jestli když by byl zasranej, jeslti by to vzadu blokovalo, nebo při zašláplým pedálu se to volně protáčelo.

Napsal: 05 říj 2008, 21:45
od liborko
jsem z Havířova ten valec s posilovačem je z 1.5,ale měly by byt stejný všechny,krom turbin a dieslu kde by mely byt jine brzdové valce,cena 200 za vše,a ten brzdový regulator maji třeba na www.pop-art.cz za 450kč :wink: jaký brzdič myslíš?

Napsal: 06 říj 2008, 00:40
od iwo2
Brzdič se u nás říká právě regulátoru brzdného účinku. Tedy ta věc s ramenem a pružinkou před levým zadním kolem.

To by nebyla zlá cena. Pošta si za to vezme tak pade.
Hele, zkusím zejtra, jestli se do toho dá nějak bělošsky dostat, ale předběžně myslím, žebych do toho šel, jestli vypadaj nezkaženě.

Napsal: 08 říj 2008, 10:18
od iwo2
Tak koukám, že kšeft asi nebude, já si to teda koupím nový za to pětikilo.

Zkusme otázku: brzdič se má pod vepkým tlakem mírně zatlačit.
No, neměl jsem svěrák, dal jsem to pod auto a spustil hever a nehlo se to ani o pidimili.
Zato když jsem zatáhl, povytáhl jsem ten píst o 4mm za znatelného šplouchnutí brzdovky.
To by mohlo znamenat že je kaput?

Re: zátěžový regulátor -- co dělá vadný?

Napsal: 23 led 2009, 19:16
od odarroc
Tak mi take odesel hlavni brzdovy valec a sehnal jsem do neho novou sadu vsech gumicek a cena sady 160kc.vymena bez problemu.