Stránka 1 z 2

H7 100W v Multiple

Napsal: 30 říj 2008, 14:14
od ok2clj
Ahoj,
chtěl bych se zeptat, jestli někdo z vás má zkušenost s použitím H7 100W v Multiple. Jde o to, aby teplem vydržely paraboly a přední skla.
Je mi líto dávat tisíce za xenony, řešit STK a tak se zamýšlím po nějaké náhražce za pár korun, ovšem nechci přijít o světla :/
Určitě H7 (případně H1) like XENON budou svítit pěkně

... nebo nemáte někdo tip na osvědčený H7 s dobrým svitem?

Koupil jsem včera H7 OSRAM Cool Blue 55W s domněním, že to bude bomba a svit v deštivém dni mě hodně zklamal

Napsal: 30 říj 2008, 16:25
od Matess
V Marei jsem měl sice H1, ale po testech dopadli nejlépe TUNGSRAM SuperBlue nebo EuroBlue. Mají hezké bílé světlo a ideální rozptyl.
Osram SilverStar podle mě mají malý rozptyl a svítí jaksi do dálky. Když jsem je měl, tak jsem viděl daleko ale blbě, šly ven.

Vzhledem k cenám těchto lepších žárovek a porovnání ceny/zlepšení efektu jsou to vyhozené peníze. Dobrou volbou by byla přestavbová sada na xenony, na obě světla Tě to vyjde asi 20 minut práce a +/- 1.700,.Kč na obě světla.
Problém je s legislativou, povolené nejsou. Na originální montáž jsou jasně dané parametry. Druhý fakt je že zatím auta procházejí bez problémů na STK i u silniční kontroly. Vážne o nich uvažuju.... :wink:

100W osobně nedoporučuji, je to hraniční zatížení pro dráty, elektriku i tepelné pro světla.

Odkaz na diskuzi na mareafóru (na 59 stránce se rozpoutala na můj popud debata ne téma legislativa, policie atd: http://fiatmareaclub.com/modules.php?na ... sc&start=0

Philips

Napsal: 31 říj 2008, 10:04
od Mellow
Mam dobre zkusenosti s autozarovkami Philips v Multe i jinych autech.
Dealuje je muj braska, pravda, jsou drazsi...

Philips Blue Vision (pseudo-Xenon) opravdu krasne rozsviti modre cedule i patniky u silnice.

Obrázek

Napsal: 31 říj 2008, 11:49
od Zdeněk N
No ona životnost H7 není sama o sobě z nejlepších, další vylepšené odrůdy mají životnost většinou ještě kratší.Takže já volil přestavbu na xenony za 2500,- technickou prošly a já jsem spokojen.

Napsal: 31 říj 2008, 12:09
od Zdeněk N
No ona životnost H7 není sama o sobě z nejlepších, další vylepšené odrůdy mají životnost většinou ještě kratší.Takže já volil přestavbu na xenony za 2500,- technickou prošly a já jsem spokojen.

xenon

Napsal: 31 říj 2008, 12:58
od Mellow
Mene uz jsou spokojeni ridici, ktere diky neuplne instalaci oslnujes..
Osobne do xenonu nepujdu.

Napsal: 31 říj 2008, 13:46
od Zdeněk N
Tímto se jim omlouvám.Kdyby to byl takovej xindl, tak bych snad neprošel technickou.Ještě se mi nestalo, že by na mě někdo blikal, tak to snad nebude tak hrozný.

Napsal: 01 lis 2008, 21:47
od Fantom
V dnešní době ti na technický projde všechno.Auto,které má xenony musí splňovat určité předpoklady...stabilizace podvozku,tlakové ostřikování předních světel,automatické štelování světel atd,což jistě víš,ale nemáš to.
Budeš se divit,až vražené peníze do přestavby uložíš i státu...

Napsal: 02 lis 2008, 00:08
od Mišan
Má pravdu, xenony se můžou klidně dát na jakékoliv auto, leč musí to mít automat. stabilizaci a ostřikování. Taková sada se sice dá sehnat, ale nikdo z Vás by do toho ty peníze nedal. A druhý detailek - na světlometu je psáno HC (potkávací světlomet, halog. žárovka), musela by být jiná světla s písmenky DC (potkávací světla, výbojka). 100W se samozřejmě použít nesmí, brzy odejdou a s nima i přepínač světel neboť na takové zatížení není konstruován. Možná by vyšlo levněji koupit si brýle... :shock:

Napsal: 02 lis 2008, 12:30
od Matess
O ESP jako povinost ke xenonům velice pochybuji. Ale musí být tlakové ostřikování a automatické seřizování výšky světla. Pak pochopitlně na to schválený světlomet. Ale ASR, ESP, ABS, EBD - to už je asi totální blbost.

100W dá elektrice zabrat, ale rozhodně ne vypínači. Nějakou dobu se dělají v autě relé a spínaný proud ve vypínači je menší. Jinak by dlouho nebydržel ani 55W, musel by být robustnější.

Napsal: 02 lis 2008, 19:19
od Mišan
Matess píše:O ESP jako povinost ke xenonům velice pochybuji. Ale musí být tlakové ostřikování a automatické seřizování výšky světla. Pak pochopitlně na to schválený světlomet. Ale ASR, ESP, ABS, EBD - to už je asi totální blbost.

100W dá elektrice zabrat, ale rozhodně ne vypínači. Nějakou dobu se dělají v autě relé a spínaný proud ve vypínači je menší. Jinak by dlouho nebydržel ani 55W, musel by být robustnější.
Výčet zkratek je téměř úplný, jen nerozumím tomu, proč je uvádíš ve spojení s výbojkovými světly? Nějaká vlastní aktivita? Jde samozřejmě o výškovou stabilizaci, potažmo udržení předepsaného sklonu světel. Jistě to víš, jen Tě ty zkratky nějak zaplavily.

Napsal: 02 lis 2008, 20:27
od Matess
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
To byla přece reakce na příspěvek Fantoma:......Auto,které má xenony musí splňovat určité předpoklady...stabilizace podvozku........
Stabilizace podvozku = ESP :wink: (ostatní zkratky jsou jako bonus protože Ty taky s xenonama absolutně nesouvisí) :wink:

Napsal: 03 lis 2008, 12:09
od kubiii
Jak tu bylo řečeno, 100W nejsou schválené a mohou se (teoreticky) používat pouze mimo veřejné komunikace (např. tuningový sraz).

Na olejservis.cz jsem koupil H7 s názvem White Laser (55W - mají i 100W) a zatím spokojenost. Mají příjemnou barvu světla ála xenon a navíc pěkně vypadají. Do parkovaček jsem dal T10 diody - samozřejmě bílé. Ty bohužel také nejsou schválené pro provoz, ale tam to nechápu. Funkci plní stejně jako 5W žárovičky, přitom žerou jen 0,1W, více se hodí k namodralému světlu potkávaček a hlavně nevypalují "objímku" - od původních žároviček je pěkně zahnědlá...

Napsal: 03 lis 2008, 23:04
od kejml
Matess píše:100W dá elektrice zabrat, ale rozhodně ne vypínači. Nějakou dobu se dělají v autě relé a spínaný proud ve vypínači je menší. Jinak by dlouho nebydržel ani 55W, musel by být robustnější.
Zrovna Bravo/Brava/Marea mají potkávací i dálkové spínané přímo přes páčku na volantu. Na FBK a FMC si přečti desítky smutných příběhů.
Nedivil bych se, kdyby Multipla to měla stejně.

Napsal: 04 lis 2008, 11:42
od Matess
No vida, tak to bych už určitě nezkoušel....to musí topit. :twisted: :roll: