HELP - únik oleje z převodovky
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Matto, Katy
- Dohy
- Všeználek
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 26 úno 2006, 18:23
- Bydliště: Klasterec nad ohri, OMW SHELL
- Kontaktovat uživatele:
HELP - únik oleje z převodovky
Je normalni ze mi tece PREVOD. Olej ?.. zadny manzety ani tak ale tece mi to kolem lozisek ... je tam i vule.. mam na mysli vuli z prevodovky.. na poloosy.. a take tam tece olej .. prevodak ,bylo mi receno loziska na simeringu... musim ted dolit olej aby mi to nehucelo .. kdyz jedu, huci v prevodovce... jaky olej tam mam dat?...
kolik muze stat oprava PROSIM.... kamarad rekl ze by se mozna vyplatilo sehnat jinou prevodovku.. .. asi, PORADTE MI PROSIM.. Dohy. 
- Reklama
Prosakovani oleje
Podobny problem jsem mel, na jedne strane vystupu prosakoval olej, oprava byla celkem financne nenarocna, vymeni se tesneni (cca 250 Kc + prace). Ale me olej pouze prosakoval, v zadnem pripade to nebyl unik tak, abych musel dolevat olej. Pokud olej tece vice - vypada to na velkou vuli, to asi vymena tesneni neopravi, ale zkusil bych to.
Jinak spravna volba oleje do prevodovky u Punta je celkem problem, i kdyz se da ten predepsany, ve vetsine pripadu jsou problemy pri razeni na studenem motoru, nizke prev. stupne jsou tezko radit. Muj nazor je, ze prevodovka po konstrukcni strance nebyla uplne dotazena do konce. Jsou lidi kterym to nevadi, ale ja jsem technik-konstrukter a toto mi na ni vadi.
Jinak spravna volba oleje do prevodovky u Punta je celkem problem, i kdyz se da ten predepsany, ve vetsine pripadu jsou problemy pri razeni na studenem motoru, nizke prev. stupne jsou tezko radit. Muj nazor je, ze prevodovka po konstrukcni strance nebyla uplne dotazena do konce. Jsou lidi kterym to nevadi, ale ja jsem technik-konstrukter a toto mi na ni vadi.
Vasek
- Dohy
- Všeználek
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 26 úno 2006, 18:23
- Bydliště: Klasterec nad ohri, OMW SHELL
- Kontaktovat uživatele:
ja jsem KOUKAL a zjistil ze uz to nekdo asi delal je tam kolem jeste nejaky silikon... kolem prevodovky.. nevim vubec proc to tece a kudy jen vim ze MAM vuli v poloosach... pry UDAJNE loziska na simeringu ale jako jestli to tak je neni ?:( a kdyz jsme povolili srou na prevodovce kudy se dolyva olej nebo vypousti tak proste nic .. pry kdyz ho tam je dostatek melo by to tect po povoleni sroubu nam netekla ani kapka.. 
Ktery sroub jsi vlastne vysrouboval - z boku (dolevaci, kontrolni) nebo dolu (vypousteci). Jestli z boku tak by nemuselo vytect nic, protoze olej ma dosahovat po dolni okraj plniciho otvoru - zkontoluj prstem nebo podobne.
Kdyz vezmu , ze i v idealnim stavu existuje urcity maly unik - spotreba oleje, tak proc by mel z otvoru vytect olej ?
Jestli dole a nic nevyteklo - tak se divim. ze to vubec jelo.
Kdyz vezmu , ze i v idealnim stavu existuje urcity maly unik - spotreba oleje, tak proc by mel z otvoru vytect olej ?
Jestli dole a nic nevyteklo - tak se divim. ze to vubec jelo.
Vasek
Loziska na simeringu sou blbost...
Mozna simeringy na loziskach... I bez oleje se da jezdit. Ale je to hlucny a nici se ozubeni. No tak vytahnout unasece poloos a dat tam novy simeringy, nebo gufera, nebo co tam je. Nikdy sem to rozebrany nemel... Snad nebude tak zle, aby se musela menit prevodofka...
Hustokrutost
Hele, Vaclave. Me o tribotechnice vykladat nemusis...
To vykladej tady jinym... Kdybysis precetl ten prispevek poradne, tak o tribotechnice nepises... Proc sem asi psal, ze se nici ozubeni? Pravda, nenapsal sem loziska. Predchozim prispevkem sem chtel rict, ze i bez oleje v prevodovce se da jezdit (pravda, ne moc dlouho). Nechtel sem tim rict, ze se s tim MA jezdit. Prevodovce trva dyl, nez se znici. Zkusenosti mam. Nastesti ne se svym autem, ale mam.
Hustokrutost