Stránka 1 z 1

Studený motor

Napsal: 26 led 2009, 23:00
od pukavec
Zajímalo by mě jak vám jezdí studený Palio. Já mám 1,6ku 16V a když je studenej tak se pěkně dusí a když přidám plyn tak cukne. V nízkých otáčkách žádný výkon.A někdy když jedu třeba na dvojku skoro na volnoběh a chci přidat tak se začne dusit a pomůže jen sešpápnutí spojky,pak už se zas plynule rozjede.V servisu mi tvrdili, že za studena je to normální. Mě to teda moc normální nepřijde :roll:

Re: Studený motor

Napsal: 27 led 2009, 07:10
od bigben.m
počítač by si mohl myslet , že je teplý motor a jde tam málo benzínu-čidlo teploty?nebo filtr paliva zanešený nebo zacpaný kristalky ledu?při teplým motoru a na plnej kotel je to O.K.? Já mám 1,2 a studený bez potíží-po nastartování otáčky pod 2000 a se zahříváním jdou dolu. z domu jezdím do kopce a v pohodě na trojku na 2300otáček.kolik máš otáček po nastartování?mohl by to dělat i potenciometr klapky nebo čidlo podtlaku v sání (nevím jak to má 1,6) -hadička?posilovač brzd -hadice od sání?... :?:

Re: Studený motor

Napsal: 27 led 2009, 19:18
od Noinu27
Tieto novsie motory maju automat sitic a regulaciu nasavania vzduchu. Mozno pri 125-ke je to normalne, ale ja uzivatel PUNTA MKI nastartujem a idem... NO PROBLEM !!! Takze by som videl nejaku zavadu v riadiacej jednotke alebo nieco so siticom !!!

Re: Studený motor

Napsal: 27 led 2009, 22:46
od pukavec
Otáčky jsou v pohodě, po nastartování mám 1200 otáček. Po ujetí cca 4 km klesají.Jak se motor zahřeje tak je to v pohodě. Ale tahá až tak o 3500 otáček což jsem četl je klasika. Jen se mi zdá, že když se rozjíždím na jedničku tak je línej. Málokdy vystartuje hned z nízkejch otáček i při zahřátým motoru. Ale jak už jsem psal, nejvíc nechce jet když je studenej, to se fakt někdy až dusí.Jinak filtr jsem měnil.

Re: Studený motor

Napsal: 28 led 2009, 12:24
od bigben.m
Nemám patent na rozum, ale projdi všechny pomocný hadice od sacího potrubí-mohlo by to někde přisávat falešnej vzduch.

Re: Studený motor

Napsal: 04 úno 2009, 22:29
od vaclavka
Mám stejný problem u stejného obsahu. Je zajímavé, že pokud se motor přepne na plyn, auto jede okamžitě bez problémů. Zatím nikdo nepřišel na to proč na plyn jo a na benzin ne.