som tu nový, mám nové Punto Evo a blíži sa zima, takže budem robiť rošádu kolies. Moje konkrétna otázka je: Má niekto skúsenosti s ALU diskami BOPSS, ktoré sa predávajú na stránke http://www.topdisky.sk" onclick="window.open(this.href);return false;, alebo s diskami na stránke http://www.ortuseu.com" onclick="window.open(this.href);return false; ? Ich cena sa rovná cene plechových diskov, ale sú to pekné repliky pravdepodobne originálnych značiek. Po prečítaní niektorých príspevkov na tomto fóre by som prosil odpoveď výhradne od majiteľov takýchto diskov a podotýkam, že hypotézy a dojmy majiteľov a predajcov značkových diskov majú pre mňa nulovú informačnú hodnotu podobne ako aj príspevky sadistov, ktorí na webe hľadajú sexuálne uspokojenie
 Na značke mi nezáleží. Okrem toho by som sa potreboval uistiť, či kolesá Punta Eva majú rozteč 4 x 100 mm oproti starším verziám Punta, ktoré mali 4 x 98 mm a či s ALU diskami je potrebné objednať aj šrouby do Eva.
 Na značke mi nezáleží. Okrem toho by som sa potreboval uistiť, či kolesá Punta Eva majú rozteč 4 x 100 mm oproti starším verziám Punta, ktoré mali 4 x 98 mm a či s ALU diskami je potrebné objednať aj šrouby do Eva.Vopred ďakujem za konkrétne odpovede na konkrétne otázky.
Čau

 ), takže toto je dobrá alternatíva. Ten plastikový spojler na
 ), takže toto je dobrá alternatíva. Ten plastikový spojler na  . S Fiatom mám tiež zlé skúsenosti (asi ako tu s ostatnými značkami). Namiesto toho, že prídeš do servisu s pocitom, že sa môžeš spoľahnúť na odborníkov, musíš byť sám odborníkom, aby ti zo srandy neoholili hlavu do hola. Dnes som si kúpil kľúč aj zdvihák, lebo Evo už nemá rezervné koleso so súpravou náradia na výmenu pneumatík, ale namiesto toho má elektrický kompresor s latexom. Už som s tým skúšal nafúkať pneumatiky (samozrejme bez latexu). Ostáva mi už len počkať na kuriéra s diskami. Pri výmene ALU diskov mám postupovať rovnako ako pri plecháčoch, alebo má to nejaké špeciality?
  . S Fiatom mám tiež zlé skúsenosti (asi ako tu s ostatnými značkami). Namiesto toho, že prídeš do servisu s pocitom, že sa môžeš spoľahnúť na odborníkov, musíš byť sám odborníkom, aby ti zo srandy neoholili hlavu do hola. Dnes som si kúpil kľúč aj zdvihák, lebo Evo už nemá rezervné koleso so súpravou náradia na výmenu pneumatík, ale namiesto toho má elektrický kompresor s latexom. Už som s tým skúšal nafúkať pneumatiky (samozrejme bez latexu). Ostáva mi už len počkať na kuriéra s diskami. Pri výmene ALU diskov mám postupovať rovnako ako pri plecháčoch, alebo má to nejaké špeciality?