vyměnit pylový a vzduchový filtr se dá vyměnit i před panelákem do cca 5ti minut a zadara.V servise ti za to naúčtuji hodinu práce.No ale když máš peněz na rozdávání,co by ne.
jo ve fiatu možná pokud bych to tam dal extra tak jo hodinu by si asi vzal ale takhle to bylo v ceně a jen pro info se mi celej den drbal jen s převodovkou tak to už se ty filtry vstřebaly do té ceny
pánové nevím jak to, ale
5,88 kg/100km (8,24 l/100km)
samozřejmě,že CNG
mám nějaké úsporné auto :-)
tak se mi při těch krátkých trasách spotřeba lehce zvedla o 30 dkg alias 500ml
Zdravím Mlokaře, taky jsme si jednoho pořídili.
Mám na Vás jeden možná hloupí dotaz, nějak si po přečtení předchozích příspěvků nejsem jist co vše se mění pi výměně rozvodů. Myslí tím rozvod motoru i klíňáky, včetně pumpy, všech kladek a napínáků.....
Co je prosím poháněné rozvodovým řemenem? (rozvody a pumpa?) a co se mění? Pumpa vodící a napínací kladka? Nebo je tam kladek více? Nebo je pumpa na klíňáku?
Co klíňáky? kolik jich je kolik kladek a jakých.
Ahojte,prosim vas mam prosbu nemate niekto navod,alebo radu ako vymenit rozvody na 1,2 44kw rozvody?Co vsetko treba rozobrat a kolko je s tym cca roboty?Dakujem.
bigosp píše:Zdravím Mlokaře, taky jsme si jednoho pořídili.
Mám na Vás jeden možná hloupí dotaz, nějak si po přečtení předchozích příspěvků nejsem jist co vše se mění pi výměně rozvodů. Myslí tím rozvod motoru i klíňáky, včetně pumpy, všech kladek a napínáků.....
Co je prosím poháněné rozvodovým řemenem? (rozvody a pumpa?) a co se mění? Pumpa vodící a napínací kladka? Nebo je tam kladek více? Nebo je pumpa na klíňáku?
Co klíňáky? kolik jich je kolik kladek a jakých.
Fiat Multipla 1,6 (klima, servo, alternátor).
Díky za odpověď.
Bigosp
Nechal bych to na mechanikovi. Mně relativně nedávno měnil všechno (asi po 80tkm - a bylo to hodně potřeba) a přišlo to možná na 3000 i s prací (nechci kecat, ale nebylo tak strašný). Pokud je v okolí servis, ke kterýmu je důvěra, není co řešit.
Fiat Scudo
r.v. 2008, 201000 km
2.0 MultiJet 100kW